Hehe Ambertje, is niet fijn dat je je zo voelt

Moeilijk, hè, als je hoort dat anderen die je kent zwanger zijn. Langs de ene kant ben je blij voor hen, maar langs de andere kant wil je het zelf ook zo graag. En dan nog die stomme onregelmatige cyclus... Zeg, maar als je je temperatuur neemt, weet je dan ook niet wanneer je eisprong ongeveer is? En 't is gelijk Muisje zegt, hier wordt je echt niet aanzien als een ouw zaag hoor! Als je een dip hebt, kom je het hier maar van je afschrijven!!
Ik heb hier idd ook al van anderen gelezen dat hun test negatief was, maar dat ze toch zwanger bleken te zijn. De hoop dus nog maar niet te vroeg opgeven
Hier nog altijd hetzelfde, zeurderig gevoel in de onderbuik, gisteren ook weer dat wazige zicht gehad

Die misselijkheid 's avonds is precies wat weg... Heb gisteren wel de ganse avond een borrelende buik gehad. Ik had nochtans genoeg gegeten

en moest niet naar 't toilet. Mijn tepels zijn wel gevoeliger, maar dat heb ik wel elke maand als

eraan zitten te komen... Ik ben echt benieuwd, maar tegelijkertijd ook bang dat het niks zal zijn...