Veel moed nog schorpioentje!! En geniet nog van die laatste momenten dat je wonder in je buik zit
Schorpioentje
Moderators:Dagmar, Moderators
Ik las daarstraks alles wat bij en toen zag ik oppeens haar banner. Ze heeft nog 1 week en 1 dag te gaan. Dus het komt nu wel heel dichtbij he!!
Veel moed nog schorpioentje!! En geniet nog van die laatste momenten dat je wonder in je buik zit
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
hahahagoortjes schreef:er zijn er weer een paar kort op mekaar!!
't zal hier weer een curieuzeneuzerij worden!!
toch leuk zo
vanmorgen naar vroedvrouw geweest, en volgens haar is de kleine nog niet ingedaald, zit gewoon vast in het bekken nu, maar baarmoederhals nog niet korter, en nog geen opening
ze durfde bijna voor 100% wedden dat het nog niet voor volgende week is, wel een gewaagde uitspraak als je het mij vraagt, maar we zien wel of ze gelijk krijgt he
idd heel leuk... ik ben eigenlijk zelf een hele curieuze hoor!!
nog niet voor deze week.... niet te lang hé!!
spanning is niet goed voor mijn bloeddruk nu
neenee grapje hoor!
ik hoop voor jou dat je snel je kleintje in je armen hebt
zonder problemen of tegenslag
gewoon een pracht van een bevalling!
nog niet voor deze week.... niet te lang hé!!
spanning is niet goed voor mijn bloeddruk nu
neenee grapje hoor!
ik hoop voor jou dat je snel je kleintje in je armen hebt
zonder problemen of tegenslag
gewoon een pracht van een bevalling!
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
nog altijd niks hoor
net terug van de gyn, amper 1 cm opening, met moeite
Ik moet maandag terug, en als het dan niet verder gevorderd is spreekt ze van inleiden, omdat ze me niet echt veel overtijd wil laten gaan. Ik ben meer voorstander van natuurlijk op gang laten komen, maar door mijn bloeddruk (pf, weet niet waarom want staat steeds goed bij controles) ben ik zogezegd risico en ze zou niet graag hebben dat de moederkoek het opgeeft als ik te ver overtijd ga, tja, ze meten ieder keer de doorstroming van de navelstreng en die is nog perfect, dus ik zie niet direct problemen hoor. Liever paar dagen overtijd dan inleiden. Nu bestaat de kans op keizersnede toch , heb een eerlijk antwoord gevraagd, en ik heb 1 kans op 3, ipv 1/5. Dus iets meer kans dan iemand anders, gezien mijn bekken niet echt ideaal is, niet zozeer ronde opening maar eerder ovaal. Maar ze wil zeker geen ks plannen, ze ziet er geen nut in, ze wil op natuurlijke manier proberen, want het is heel goed mogelijk dat het wel lukt zegt ze, hangt van verschillende factoren af, en voordeel is dat het een kleintje is. Nadeel is dan dat de arbeid niet al te lang mag duren of dat de kleine er misschien hinder van heeft, omdat het mogelijks zwakker is dan een zware baby en dan nemen ze ook geen risico. Tja, gezien de harttonen lijkt het me niet al te zwak hoor, maar kom, ze nemen natuurlijk geen risico's, dus het hangt van allerlei factoren af. Is afwachten he, maar ik hoop natuurlijk dat het vlot en op een natuurlijke manier mag verlopen.
net terug van de gyn, amper 1 cm opening, met moeite
Ik moet maandag terug, en als het dan niet verder gevorderd is spreekt ze van inleiden, omdat ze me niet echt veel overtijd wil laten gaan. Ik ben meer voorstander van natuurlijk op gang laten komen, maar door mijn bloeddruk (pf, weet niet waarom want staat steeds goed bij controles) ben ik zogezegd risico en ze zou niet graag hebben dat de moederkoek het opgeeft als ik te ver overtijd ga, tja, ze meten ieder keer de doorstroming van de navelstreng en die is nog perfect, dus ik zie niet direct problemen hoor. Liever paar dagen overtijd dan inleiden. Nu bestaat de kans op keizersnede toch , heb een eerlijk antwoord gevraagd, en ik heb 1 kans op 3, ipv 1/5. Dus iets meer kans dan iemand anders, gezien mijn bekken niet echt ideaal is, niet zozeer ronde opening maar eerder ovaal. Maar ze wil zeker geen ks plannen, ze ziet er geen nut in, ze wil op natuurlijke manier proberen, want het is heel goed mogelijk dat het wel lukt zegt ze, hangt van verschillende factoren af, en voordeel is dat het een kleintje is. Nadeel is dan dat de arbeid niet al te lang mag duren of dat de kleine er misschien hinder van heeft, omdat het mogelijks zwakker is dan een zware baby en dan nemen ze ook geen risico. Tja, gezien de harttonen lijkt het me niet al te zwak hoor, maar kom, ze nemen natuurlijk geen risico's, dus het hangt van allerlei factoren af. Is afwachten he, maar ik hoop natuurlijk dat het vlot en op een natuurlijke manier mag verlopen.
Eigenlijk wel verstandig van je gyn om nog geen ks te plannen.
uiteindelijk is dat voor jouw lichaam ook een belasting die niet hoeft als het niet nodig is.
ik heb de vorige keer ook gewoon geprobeerd, uiteindelijk wel een KS gehad. Maar toen was het probleem nog niet gekend. Nu wel. dus... weer een KS.
nog maar 1 cm opening... niet panikeren
ik had de dag voor dat ik uitgerekend had, nog niets!!!
en de dag nadien 's nachts is het begonnen!!!
dus... het kan heeeeel snel gaan als het moet!
succes in ieder geval hoor!
uiteindelijk is dat voor jouw lichaam ook een belasting die niet hoeft als het niet nodig is.
ik heb de vorige keer ook gewoon geprobeerd, uiteindelijk wel een KS gehad. Maar toen was het probleem nog niet gekend. Nu wel. dus... weer een KS.
nog maar 1 cm opening... niet panikeren
ik had de dag voor dat ik uitgerekend had, nog niets!!!
en de dag nadien 's nachts is het begonnen!!!
dus... het kan heeeeel snel gaan als het moet!
succes in ieder geval hoor!
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
bedankt om te duimen
en rustig blijven wordt met de dag moeilijker, zeker nu ik weet dat mijn bekken niet ideaal is
met die kleine gestalte hield ik geen rekening, doordat er vele mensen zijn die niet echt groter zijn dan ik en ik ben fors gebouwd, maar na wat ze vandaag zei, heb ik er toch minder goed oog is, pff, dat was mijn ergste nachtmerrie een ks, hoop maar dat het zonder ook lukt
ze was niet echt negatief, zei dat ik ietske meer kans had, maar niet dat het grote kans is, dus ja, duimen maar he
en rustig blijven wordt met de dag moeilijker, zeker nu ik weet dat mijn bekken niet ideaal is
met die kleine gestalte hield ik geen rekening, doordat er vele mensen zijn die niet echt groter zijn dan ik en ik ben fors gebouwd, maar na wat ze vandaag zei, heb ik er toch minder goed oog is, pff, dat was mijn ergste nachtmerrie een ks, hoop maar dat het zonder ook lukt
ze was niet echt negatief, zei dat ik ietske meer kans had, maar niet dat het grote kans is, dus ja, duimen maar he