ik doe dat nooit met foto's, geloof daar eerlijk gezegd niet in (heb er al veel te veel zien mislukken, maar wat is een foto ook he, gewoon een blad papier uiteindelijk) wel al gedaan met foto's die jaaaaaaaaaren en jaaaaaaaaaaren door bepaalde mensen met zich mee gedragen waren en wat dus -qua betekenis- meer dan een foto geworden was, maar dan draait het ook niet echt rond de foto, maar rond de gevoelens die daarbij horen...
heb ooit wel gependeld met aura-foto's en dat ging bijzonder goed! echt een rare belevenis!
Ik pendel ofwel met "stukken van mensen" (haar, nagel, iets dat van de mensen zelf is en waar iets van DNA in zit) ofwel met iets waar heel veel gevoelens rond zitten en heel belangrijk is...
Heb ooit zelfs iemand opgespoord (vreselijk als ik daaraan terug denk, die mens was vastgeraakt en raakte niet meer weg en kon niemand bereiken, die heeft 4 dagen op die plek vastgezeten

) mbv persoonlijke dingen en een landkaart, maar dat doe ik niet meer! Heb ik echt geen goede herinneringen aan en daar wil ik dat ook helemaal niet voor gebruiken (was de vader van een vriendin, dus toen ik daaraan begon was dat puur om hen te helpen, maar toch... brrrrrrrr)
Heeft me bloed, zweet en tranen gekost...
Ik was toen wel niet alleen, dus met z'n 3 hebben we dat toen gedaan (kracht van 3, geloof ik heilig in)... pfffff