Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators
Awel, normaal gezien stopt ze op 19 mei, tenzij ze zich op en top super voelt en ze krijgt goedkeuring van de gyn. In dat geval gaat ze nog een week langer werken. Ze zit meestal aan een bureau, tenzij er scholen langskomen voor een schoolvoorstelling (ze werkt op de dienst cultuur van de stad).goortjes schreef: hoelang gaat je vrouwtje nog werken??
awel, ze heeft nooit haar humeur erbij verloren en het gaat alleszins al heel wat beter, dankje. Alleen is het nu paasfoor en ik had graag geweest, maar ze moet nog binnnen blijven. 't Zal voor volgende week zijnMieke23 schreef: ben even op jouw site gaan piepen, jouw vrouwtje had het nogal goed zitten! Amai. Hopelijk is het nu al wat beter!!
Wel, ze heeft haar kleed laten maken bij Veerle Praet. Die doet enkel "speciale" jurken. En ze doet dit allemaal in samenspraak met de bruid. Alleen moet die vriendin van je wel veel tijd hebben, want wij hebben er 9 maand over gedaan. Iedere maand mochten we naar Brugge. Terwijl de vrouwen (mijn vrouw en haar ma) bij de ontwerpster zaten, zaten de mannen (haar pa en ik) op terras rechtover de winkelMieke23 schreef: Waar heeft je vrouw haar kleed gehaald als ik dat mag vragen? Mag ik mijn collega jouw babysite laten zien? Zal ze zeker en vast leuk vinden!!
onze valies wordt ergens begin mei gemaakt, maar we voorzien dan ook dat de kleine zal geboren worden eind mei, hoewel hij uitgerekend is voor begin juni.Mieke23 schreef: Ze hebben mij al gevraagd of de valies al klaar is??!!Ligt het nu aan mij of aan hen, maar ik vond het nogal wat vroeg. Ik denk dat ik die pas ergens in mei ofzo ge klaarmaken. Hoe doen jullie het?
Groetjes en een fijne Pasen voor jullie met vele eitjes!!!!!