zwanger of niet?
Moderators:Welcome, Moderators
hallo allemaal,
ja ik ben bij dokter denaegel geweest,
ik ging bij hem altijd paardrijden dus daarmee dat ik bij hem eens geweest ben,
en het is echt waar heeeel goed meegevallen,
sewes mag ik bellen voor de uitslag, ik ben superbenieuwd,
ik heb nog steeds geen
dus het is nog ff afwachten
ik kom sewes het goede of slechte nieuws meedelen,
amai ik heb zenuwen nu pfff
ja ik ben bij dokter denaegel geweest,
ik ging bij hem altijd paardrijden dus daarmee dat ik bij hem eens geweest ben,
en het is echt waar heeeel goed meegevallen,
sewes mag ik bellen voor de uitslag, ik ben superbenieuwd,
ik heb nog steeds geen

ik kom sewes het goede of slechte nieuws meedelen,
amai ik heb zenuwen nu pfff
Hey Chanti!
Wat jammer dat de uitslag tegengevallen is! Ik weet precies hoe je je voelt, hoor. Ik heb het vorige keer ook meegemaakt. Ik was maar ff 1 maand overtijd, 3 testen gedaan en negatief! K was er wel een beetje het hart van in, maar toen ik men
kreeg, razendblij! Blij dat ik weer aan de volgende ronde kon beginnen.
Ik ben alleen benieuwd of het deze maand weer zover gaat zijn, maar dat is nog afwachten tot volgende week zondag.
Grtz...
Sabientje
Wat jammer dat de uitslag tegengevallen is! Ik weet precies hoe je je voelt, hoor. Ik heb het vorige keer ook meegemaakt. Ik was maar ff 1 maand overtijd, 3 testen gedaan en negatief! K was er wel een beetje het hart van in, maar toen ik men

Ik ben alleen benieuwd of het deze maand weer zover gaat zijn, maar dat is nog afwachten tot volgende week zondag.
Grtz...
Sabientje

hallo allemaal,
dank je wel allemaal voor de steun,
inderdaad de teleurstelling is zeer groot en tis zeker niet plezant dat de
maar niet willen doorkomen,want we willen vlug aan de volgende ronde beginnen,
maja niets aan te doen eh
tis te hopen dat als ik alles laat na kijken bij de gyn dat alles in orde is,
ik heb zooo schrik dat die gaat zeggen van dat ik geen kinderen kan krijgen, dan zou mijn wereld echt instorten, maar daar probeer ik niet aan te denken,
groetjes xxx
dank je wel allemaal voor de steun,
inderdaad de teleurstelling is zeer groot en tis zeker niet plezant dat de

maja niets aan te doen eh
tis te hopen dat als ik alles laat na kijken bij de gyn dat alles in orde is,
ik heb zooo schrik dat die gaat zeggen van dat ik geen kinderen kan krijgen, dan zou mijn wereld echt instorten, maar daar probeer ik niet aan te denken,
groetjes xxx
Heb je meer van die onregelmatige cyclussen? Ik kan het me niet dadelijk herinneren maar ben je al lang gestopt met je pil? Misschien is je lichaam nog een beetje ontregeld. Mijn 1ste cyclus na mn pil was 50 dagen (heb ook een aantal testen versleten toen!), mn 2de cyclus nu heeft 37 dagen geduurd.
Ik zou ook niet dadelijk het slechtste denken, hopelijk kan de gyne je wat meer vertellen! Nog veel succes!!!!
Ik zou ook niet dadelijk het slechtste denken, hopelijk kan de gyne je wat meer vertellen! Nog veel succes!!!!
joeppieeeee mijn
zijn er eindelijk doorgekomen
kunnen we aan de 2de ronde beginnen, maar toch na mijn
even langs de gyn gaan voor alles te laten controleren,
dus mensen ik duim voor iedereen voor de volgende ronde,
wie gaat het eerste zijn
en bedankt voor al de steun en troostende woorden, doet echt deugt dat er mensen zijn die je begrijpen en die hetzelfde meemaken, echt mercikes allemaal

kunnen we aan de 2de ronde beginnen, maar toch na mijn

dus mensen ik duim voor iedereen voor de volgende ronde,
wie gaat het eerste zijn

en bedankt voor al de steun en troostende woorden, doet echt deugt dat er mensen zijn die je begrijpen en die hetzelfde meemaken, echt mercikes allemaal

Vandaag echt iets raar meegemaakt op het werk!
Ik werk in een café en 2 van m'n klanten zeiden me dat ik zwanger was! Ze konden het zien aan me... terwijl wij hier zelf nog af aan het tellen zijn tot de
al dan niet komen! Toen heeft die ene klant bij me gependeld en het bleek daar ook dus uit dat het zover was! Echt HEEL raar.... k weet niet wat ik ervan moet denken. Ik heb zelfs een beetje mijn twijfels of het zo wel is, alhoewel ik al een paar daagjes misselijk ben en verschrikkelijk moe! Was het al maar maandag, dan wisten we een beetje meer!
Grtz...

Grtz...
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik heb ook voor mijn nod getest en da was ook positief maar dan heel licht ik had een test van quid (hoop dat ik het juist heb geschreven) ik hb er ook twee van predictor gedaan en die ene was zelfs nog negatief een week na dat ik overtijd was . dus dat zijn niet echt de goede testen. ik ben nu ondertussen morgen al 14weken zwanger 

ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Predictor koop ik dus niet meer. Veel te duur en vind ze ook niet zo goed. Toen ik zwanger was van Milan, gaf het negatief aan. Ik koop nu de testen van het GB-merk. Zijn best wel goed, heb ik gelezen.
K zou vandaag al willen testen, maar mag niet van m'n vriend. Hij wil het nog ff spannend houden! hihi.
Grtz...
K zou vandaag al willen testen, maar mag niet van m'n vriend. Hij wil het nog ff spannend houden! hihi.
Grtz...