kuitkrampen
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Ik heb soms 's nachts last van kuitkrampen. Echt heel vervelend. Het doet soms veel pijn. Weet er iemand wat je daaraan kan doen, hoe je die kramp weg krijgt?
ik heb dat net hetzelfde!!
krijg het nu ook in mijn armen soms!
ik kan alleen niet veel melk verdragen de laatste tijd
dus moet ik me zo behelpen
Uiteraard hebben mijn mama's en moemoe's weer trukken uit hun schuif gehaald.
Zo heb ik een stuk zeep in mijn bed liggen
ik heb een zwangerschapskussen in mijn bed liggen en daar liggen mijn benen op...
ik probeer wel yoghurt te eten
's avonds voor het slapen gaan met de sproeikop eens over mijn benen gaan
en ik moet zeggen... de laatste 2 weken weinig last van kuitkramp 's nachts gehad.
Nu enkel nog in mijn onderarmen...
krijg het nu ook in mijn armen soms!
ik kan alleen niet veel melk verdragen de laatste tijd
dus moet ik me zo behelpen
Uiteraard hebben mijn mama's en moemoe's weer trukken uit hun schuif gehaald.
Zo heb ik een stuk zeep in mijn bed liggen
ik heb een zwangerschapskussen in mijn bed liggen en daar liggen mijn benen op...
ik probeer wel yoghurt te eten
's avonds voor het slapen gaan met de sproeikop eens over mijn benen gaan
en ik moet zeggen... de laatste 2 weken weinig last van kuitkramp 's nachts gehad.
Nu enkel nog in mijn onderarmen...
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
promagnor dat is speciaal bestemd voor zwangere vrouwen met kuitkrampen let op dit versterkt de spieren waardoor het als je het langdurig gebruikt ook je baarmoeder verstevigd. dus kan het zijn dat je later bevalt. ik nam dat om de dag maar op het laatste toen onzen edwardo volledig was ingedaald en ik opening had moest ik het elke dag innemen om te bevalling te vertragen anders was ik te vroeg bevallen.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
daar heb ik dan ook dat kussen voor in mijn bed liggen
Dan kan ik mijn voet daar tegenafzetten.
Als ik echt kramp heb, geraak ik niet recht ofzo.... de enige manier die helpt is rechtstaan uit bed en dan gewoon op dat been staan en het gaat over.
Maar als je niet uit bed geraakt
vandaar dus ook dat kussen!!!!
Dan kan ik mijn voet daar tegenafzetten.
Als ik echt kramp heb, geraak ik niet recht ofzo.... de enige manier die helpt is rechtstaan uit bed en dan gewoon op dat been staan en het gaat over.
Maar als je niet uit bed geraakt

vandaar dus ook dat kussen!!!!
Vannacht heb ik er weer last van gehad. Het waren er hardnekkige, want ze gingen ni zomaar voorbij. Ik heb mijn benen proberen te strekken en mijn tenen dan naar mij toe te bewegen. En na een tijdje ging het wel door, maar het deed toch veel pijn.
Ik heb dan ook nooit geen zin om recht te staan of zo, dus moet ik maar effe doorbijten.
Binnen 2 weken moet ik terug naar de gynaecoloog, ik ga vragen of ik er nog iets anders aan kan doen.
Maar ik ga van jullie tips toch ook nog wat uitproberen, want 2 weken is nog lang he.
Ik heb dan ook nooit geen zin om recht te staan of zo, dus moet ik maar effe doorbijten.
Binnen 2 weken moet ik terug naar de gynaecoloog, ik ga vragen of ik er nog iets anders aan kan doen.
Maar ik ga van jullie tips toch ook nog wat uitproberen, want 2 weken is nog lang he.
Hoi,
Magnesium bijnemen is hier een ideale oplossing voor. Kuitkrampen is geen lachertje. Weet waar je over spreekt.
Ik had last van kuitkrampen de moment dat ik aan het bevallen was van ons Isis. Juist toen ik persweeen had kreeg ik kramp, terwijl ik met een been in de beugel lag was Peter (mijn man) mijn andere been aan het stretchen.
De gyn.vondt het een zot gezicht, maar ik kon niet anders.
Achteraf zij mijn man: "ik heb de poort zien opengaan."
Hij bedoelde daarmee dat hij ons Isis echt naar buiten heeft zien komen.
Je ziet dus, het is eens iets anders, bevallen met krampen.
Groetjes Petrake
Magnesium bijnemen is hier een ideale oplossing voor. Kuitkrampen is geen lachertje. Weet waar je over spreekt.
Ik had last van kuitkrampen de moment dat ik aan het bevallen was van ons Isis. Juist toen ik persweeen had kreeg ik kramp, terwijl ik met een been in de beugel lag was Peter (mijn man) mijn andere been aan het stretchen.
De gyn.vondt het een zot gezicht, maar ik kon niet anders.
Achteraf zij mijn man: "ik heb de poort zien opengaan."

Hij bedoelde daarmee dat hij ons Isis echt naar buiten heeft zien komen.
Je ziet dus, het is eens iets anders, bevallen met krampen.

Groetjes Petrake