mcLeod's Daughters
Moderators:Welcome, Moderators
Vandaag begint McLeod's Daughters weer
Zijn er nog die dat volg(d)en?
Zijn er nog die dat volg(d)en?
-
- Moderator
- Contacteer:
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
hoi
ik volg dat ook en ga ook zeker niets proberen te missen van de serie.
grtz greet
ik volg dat ook en ga ook zeker niets proberen te missen van de serie.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
Hebben jullie het woensdag gezien? Claire is dus gestorven. Ik werd er zo emotioneel van.goortjes schreef:ik heb een Australische pennevriendin en die heeft me al laten weten
dat Claire dus sterft
en dat er nadien ook nog een broer opduikt van hen!
Onverwacht dus!

En net nu Alex bij haar ingetrokken is en haar ten huwelijk wou vragen

-
- Moderator
- Contacteer:
Ik zal het even samenvatten, hoewel het niet kort samen te vatten is
Claire zat samen met haar dochtertje en Tess in de auto. Ze reden op de weg, maar kwamen met een wiel terecht in een kuil en Claire verloor de controle over het stuur, waardoor ze van de weg afweek, een boom raakt en dan recht op een ravijn afreed. De auto kwam tot stilstand met de voorste wielen al over de rand van de ravijn. Bij de minste beweging schoof de auto iets verder.
Claire zat met haar been klem tussen de zetel en de stuurkolom. Ze wou dat Tess uit de auto probeerde te raken en Charlotte uit de auto nam. Uiteindelijk lukte het Tess om eruit te raken. Ze nam Charlotte en heeft haar op het gras gelegd. Ze wilde dan proberen om Claire eruit te krijgen, maar dat lukte dus niet en de auto schoof verder en stortte neer...
Tess is dan naar huis gelopen met Charlotte en is teruggekeerd met Alex, Nick, Jodi en die man van Jodi's moeder. Toen ze bij de ravijn aankwamen is Alex naar beneden gegaan via een touw, omdat de wand te steil was om af te wandelen. Claire was toen al dood. Echt triestig om te zien.

Claire zat samen met haar dochtertje en Tess in de auto. Ze reden op de weg, maar kwamen met een wiel terecht in een kuil en Claire verloor de controle over het stuur, waardoor ze van de weg afweek, een boom raakt en dan recht op een ravijn afreed. De auto kwam tot stilstand met de voorste wielen al over de rand van de ravijn. Bij de minste beweging schoof de auto iets verder.
Claire zat met haar been klem tussen de zetel en de stuurkolom. Ze wou dat Tess uit de auto probeerde te raken en Charlotte uit de auto nam. Uiteindelijk lukte het Tess om eruit te raken. Ze nam Charlotte en heeft haar op het gras gelegd. Ze wilde dan proberen om Claire eruit te krijgen, maar dat lukte dus niet en de auto schoof verder en stortte neer...
Tess is dan naar huis gelopen met Charlotte en is teruggekeerd met Alex, Nick, Jodi en die man van Jodi's moeder. Toen ze bij de ravijn aankwamen is Alex naar beneden gegaan via een touw, omdat de wand te steil was om af te wandelen. Claire was toen al dood. Echt triestig om te zien.
-
- Moderator
- Contacteer:
Oooh, ik vond het deze week zo een mooie aflevering, ik heb zo geweend als Claire stierf, de tranen bolden van mijn kaken en zeker op het allerlaatste als Tess met Charlotte in die stoel zat in de kamer van Claire. Ik heb dat altijd als ik naar een film of serie zie en er gebeurt zoiets in. Angelo lacht daar dan altijd mee
Ik heb een site gevonden waar je kan zien wat er de volgende afleveringen nog gaat gebeuren, wij zitten nu in episode 3 aflevering 72:
http://mcleodsdaughters.ninemsn.com.au/ ... tionid=476
Groetjes
Tamara

http://mcleodsdaughters.ninemsn.com.au/ ... tionid=476
Groetjes
Tamara
-
- Moderator
- Contacteer:
- jong moederke
- Pas blauw
-
- Moderator
- Contacteer:
Het was idd weer een mooie, maar droevige aflevering. Ik heb ook vaak traantjes gelaten. Vooral bij de grafrede van Tess en dan het afscheid.
Ik ga Claire toch ook missen in de reeks. Ze was een hoofdpersonage en ik denk dat het echt niet meer hetzelfde zal zijn.
Waarom stoppen de besten er altijd mee? Maar ik blijf wel kijken, vind het een geweldige serie!
Ik ga Claire toch ook missen in de reeks. Ze was een hoofdpersonage en ik denk dat het echt niet meer hetzelfde zal zijn.

-
- Moderator
- Contacteer: