fozke schreef:sandy, ik heb mijn kennis ook van de dag allemaal
Het was trouwens op dat blaadje dat ook stond dat ze meerder bunkers gingen vinden, dat je dat dan niet gelezen had?
Ik heb dat wel gelezen, maar ik wou het hier nog niet verklappen
Gisteren zat ik met een stuk papier en stylo voor tv
-De naam waarvoor desmond werkt: dharma Initiatif. Ik dacht eerst dat het Pharma was, dan zou ik denken in de richting van medische proeven, maar niet dus.
-Om de 108 minuten moeten ze de code ingeven. 108: som van alle cijfers.
En om de 540 dagen zouden ze afgelost worden, door dat Dharma-geval.
Moet nog eens goed kijken naar die cijfers.
-Ana Lucia (dat meisje dat michael, sawyer en yin vasthield) heeft voor het vertrek nog zitten babbelen met Jack in de luchthaven.
-others: dat zijn dus niet de overlevenden van het staartgedeelte. Want die zitten ook verscholen en volgende week gaan we zien dat ze zelf onderduiken wanneer de others voorbijkomen.
Misschien zijn het wel overlevenden van die franse haar schip. Ze denkt mss dat ze allemaal dood zijn. En doordat ze daar nu mss al meer dan 15 jaar zitten, zijn ze volledig verwilderd. Kan hé?
- er waren 23 andere overlevenden. Maar er zaten er niet veel in die bunker. Waar zijn ze? Overleden aan die mysterieuse ziekte of ontvoerd?
-wat ik ook raar vond, Hurley lag te slapen in die bunker met die klok en hij was aan het dromen over yin: die zei dat alles ging veranderen????
-claire vind fles met boodschap, toont die aan Shannon en vindt dat die chinese vrouw maar moet beslissen wat ze tegen de groep zeggen. Niets dus, want ze graaft ze onder.
Waarom zegt ze niets??? Zij weet natuurlijk niet dat ze allemaal nog leven...
-Die betonnen wanden in de bunker zijn 2 tot 3 m dik. Sayid zei dat enkel Tjernobyl omgeven was met zoveel beton. Dus er moet echt wel iets gevaarlijks zijn.
Ik denk meer aan een soort gif of zo, en als de cod niet ingegeven zou worden dat alles dan ontploft en zo de wereld zou vergiftigen.
Misschien zijn het wel gevaarlijke bacterieën die de mysterieuse ziekte over de wereld zou verspreiden...
Hoe meer afleveringen ik zie hoe meer vragen ipv antwoorden. Ik wordt nog een zot denk ik...