eerlijk?
mijn eerste reactie was "is dat niet laat" (niet slecht bedoeld hoor, reden daarom moet je maar eerst een verder lezen) maar dan lees ik andere reacties en mijn reactie nu is "Troia is te vroeg"

Ik vind dit echt niet leuk meer...
Dat kind is 10 maand en komt de laatste 3 weken af en toe "zeggen" dat ze pipi gedaan heeft... en idd haar pamper is nat.
Nu is het wel zo dat als wij naar het toilet gaan dat we ze op het potje zetten (staat in toilet en ze zit daar doodsgraag op - is zo'n eendje, keigrappig) maar dan met pamper aan he... Als wij dan pipi doen dan zeggen we dat tegen haar. Nu een week of 3 terug zat ze nog eens op haar potje bij mij op toilet en zei ze "pipi" (tetteren kan ze al goed zenne)
Ik daarna gaan kijken en ja haar pamper was nat, maar dat kon van daarvoor misschien ook al geweest zijn. Dat is nog is 1 keer voorgevallen... na die 2e keer heb ik haar pamper elke keer ze mee naar het toilet ging ververst vlak daarvoor. Een paar keer niks geweest (ze doet dat niet elke keer hoor) en dan nog eens dat ze "pipi" zei. En ja, pamper nat en dat kon niet anders dan dat ze toen pipi gedaan had.
Eigenlijk is mijn frank pas echt gevallen eergisteren: ze lag op haar commode, ik had haar vuile luiers vanonder haar poep gehaald en haar poep afgekuist en ik was de andere luier aan het openvouwen toen ze "pipi" zei, mijn frank viel niet direct, maar toen ik de luier wou neerleggen lag er een hele plas onder haar poep.
Eerlijk gezegd, ik vind het te rap!
Ergens maak ik mij zelfs zorgen, want is dat allemaal normaal dat ze zo rap vooruit gaat!
Ik ben wel apetrots op haar, maar toch... waarom kan ze niet gewoon wat langer klein blijven? Ze wil echt per se constant vooruit en constant nieuwe dingen kunnen... leuk voor haar, leuk voor ons, maar het gaat mij soms echt te rap!
Ik ben wel blij dat ik het eens van mij heb kunnen afschrijven...
Maar volgens mij klopt er toch iets niet mee

(amai, hoor mij nu bezig, de meeste ouders maken zich zorgen als hun kind niet goed mee kan met de rest en ik maak mij zorgen omdat ze TE rap vooruit gaat

)