Ik hoop dat zijn beslissing maar tijdelijk is en we binnenkort kunnen gaan klussen

Moderators:Welcome, Moderators
Ik weet natuurlijk niet of bij jou je biologische klok al meespeelt, maar ik herken je gevoelens en situatie wel.. Ik zou er eigenlijk nog wel 1 of 2 bijwillen, maar Filip niet.. Op het moment heb ik me erbij neergelegd, maar een voorwaarde was, dat we het een paar jaar zouden laten rusten en dan zien we nog wel (wij hebben nog tijd).. Maar eerlijk gezegd, stilletjesaan gaat het verlangen bij mij wel weg.. Dus heel veel kans dat het bij deze twee blijft..Mama Wendy schreef:Ik zou ook heel graag nog een derde kindje hebben , maar mijn man ziet dat voor de moment niet zo zitten![]()
Ik hoop dat zijn beslissing maar tijdelijk is en we binnenkort kunnen gaan klussen
Nee hoor , mijn biologische klok is nog lang niet aan het tikkenDagmar schreef:Ik weet natuurlijk niet of bij jou je biologische klok al meespeelt, maar ik herken je gevoelens en situatie wel.. Ik zou er eigenlijk nog wel 1 of 2 bijwillen, maar Filip niet.. Op het moment heb ik me erbij neergelegd, maar een voorwaarde was, dat we het een paar jaar zouden laten rusten en dan zien we nog wel (wij hebben nog tijd).. Maar eerlijk gezegd, stilletjesaan gaat het verlangen bij mij wel weg.. Dus heel veel kans dat het bij deze twee blijft..Mama Wendy schreef:Ik zou ook heel graag nog een derde kindje hebben , maar mijn man ziet dat voor de moment niet zo zitten![]()
Ik hoop dat zijn beslissing maar tijdelijk is en we binnenkort kunnen gaan klussen![]()