Wat is jullie favoriete seizoen??
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Om jullie nog beter te leren kennen, kunnen we misschien verschillende poll's maken over allerlei onderwerpen (dus niet alleen over kindjes)?! Hier is dan een eerste: Wat is jullie favoriete seizoen en waarom??
Laatst gewijzigd door Dagmar op 02 mar 2005, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zal zelf al maar antwoorden, zeker?? Mijn favoriete seizoen is de winter. Nuja, 't is te zeggen, de herfst heb ik ook graag.. Waarom ik dan toch voor de winter gekozen heb?
- Kerstmis en Nieuwjaar vallen in de winter en dan is iedereen zo gezellig. Bij Kerstmis komenmeestal al mijn broers en zussen ook bijeen bij ons ma en bij Nieuwjaar is het familiebijeenkomst van Filip zijn familie. Altijd heel plezant..
- De straten, huizen, winkels,.. zijn versierd (soms wel te, maarja..)
- Cadeautjesjacht, en geven is fijner dan krijgen (vind ik).
- Koekjes bakken voor Oudjaar.
- De kerstmarkten afkuieren en met rode wangen genieten van de drukte.
- Misschien niet ieder jaar en als er al is, is het niet veel, maar er is altijd kans op sneeuw!
- Lekker lange winterwandelingen maken en dan thuiskomen met tintelende handen en tenen en vervolgens een lekkere warme chocomelk drinken!
Dit zijn zowat de eerste dingen die in mij opkomen als ik aan de winter denk.. Als er nog zijn, dan zet ik ze er wel bij!!
Groetjes..
- Kerstmis en Nieuwjaar vallen in de winter en dan is iedereen zo gezellig. Bij Kerstmis komenmeestal al mijn broers en zussen ook bijeen bij ons ma en bij Nieuwjaar is het familiebijeenkomst van Filip zijn familie. Altijd heel plezant..
- De straten, huizen, winkels,.. zijn versierd (soms wel te, maarja..)
- Cadeautjesjacht, en geven is fijner dan krijgen (vind ik).
- Koekjes bakken voor Oudjaar.
- De kerstmarkten afkuieren en met rode wangen genieten van de drukte.
- Misschien niet ieder jaar en als er al is, is het niet veel, maar er is altijd kans op sneeuw!
- Lekker lange winterwandelingen maken en dan thuiskomen met tintelende handen en tenen en vervolgens een lekkere warme chocomelk drinken!
Dit zijn zowat de eerste dingen die in mij opkomen als ik aan de winter denk.. Als er nog zijn, dan zet ik ze er wel bij!!
Groetjes..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 15 nov 2006, 08:39, 2 keer totaal gewijzigd.

Alles buiten is zo mooi in de herfst, alles ruikt veel lekkerder.
(gaan de blaadjes op dool, dan gaan de kinderen weer naar school...)

Verder is er Halloween, en wij zijn monster beesten vierders van Halloween, wij doen pretparken en thema avonden in een restaurant.
Enfin, wij gaan compleet uit onze bol tijdens de herfst.
Wij gaan dan heel veel buiten, en dat is maar goed ook, want binnen een maand zal het dan weer te koud zijn.
Dan maak ik liters pompoensoep...
Dan wandelen en de kids die schoppen in de blaren.
Zeker weten de herfst.
Hey Anna,
Heb je vanboven ook gestemd (je keuze aangeklikt)? Want de poll telt alleen nog maar mijn stem!
Ik vind de herfst ook leuk, vooral alle kleurschakeringen in de natuur.. Maar ja, als ik echt moet kiezen, dan toch de winter! Ahja, ik weet nog een bijkomende reden om voor de winter te kiezen, dan verjaren Mila en ik!
Groetjes..
Heb je vanboven ook gestemd (je keuze aangeklikt)? Want de poll telt alleen nog maar mijn stem!
Ik vind de herfst ook leuk, vooral alle kleurschakeringen in de natuur.. Maar ja, als ik echt moet kiezen, dan toch de winter! Ahja, ik weet nog een bijkomende reden om voor de winter te kiezen, dan verjaren Mila en ik!
Groetjes..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 02 mar 2005, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Welcome
- Site Admin
- Contacteer:
ligt niet aan ons hoor....zal op het verkeerde geklikt hebben
Site - administrator
www.welcomebaby.be
www.welcomebaby.be
ZOMER! Zonder twijfel. Hoe warmer hoe liever. Misschien zijn het mijn Siciliaanse roots die nu spreken, maar ik heb het hier 8 maanden per jaar koud! Ik ben het beu om hele dagen enkele lagen kleren aan te hebben, en het doet me deugd om in de zomer in m'n T-shirt te kunnen rondlopen of nog liever met ontbloot bovenlijf.
Ik zou Belgïe ongetwijfeld missen, maar moest ik het geld hebben emigreer ik onmiddellijk. Het kan me niet schelen waar, als het er maar warm is!
Ik zou Belgïe ongetwijfeld missen, maar moest ik het geld hebben emigreer ik onmiddellijk. Het kan me niet schelen waar, als het er maar warm is!
ik vind de herfst zaaaalig!! Al die kleuren in het bos, een beetje weemoedigheid, maar toch nog volop warmte. Warmte ofwel van de late zomerzon ofwel van een hete kom Pompoensoep!!!
Ik ga dan heel graag wandelen. En leuk is ook al er veel wind is (liefst zonder regen, al kan je dat niet bestellen hier in België!!)
Op de tweede plaats kot de lente bij me, als al die nieuwe plantjes tevoorschijn komen!!!
Ness
Ik ga dan heel graag wandelen. En leuk is ook al er veel wind is (liefst zonder regen, al kan je dat niet bestellen hier in België!!)
Op de tweede plaats kot de lente bij me, als al die nieuwe plantjes tevoorschijn komen!!!
Ness
-
- Moderator
- Contacteer:
Hé hallo,
Ik hou van de lente en de zomer dan is het lekker warm
Ik hou van de lente en de zomer dan is het lekker warm

Laatst gewijzigd door Keppebolle op 04 nov 2005, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.