YYYYYOOOOOOOEEEEEEEEEH YOOOOOOOOOOOOH

IK BEN ZWANGER

OLEEEEEEEEEE

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Proficiat Cathycathy schreef:Ik ben cathy,26jaar en 22weken zwangerNa 4miskramen
heb ik eindelijk een mooie zwangerschap! Ik voel het al 2wken bewegen,en mijn man heeft het ook gezien!
We zijn zoooo blij dat we mama en papa gaan worden en mijn man steunt en helpt me enorm(kattebakken kuisen,soms opkuisen,helpt me met mijn epilepsieaanvallen(heb dit al 2jaar,2perweek!)Kortom hij doet alles voormij!! Ik hoop dat alle meisjes hier een prachtige zwangerschap zullen beleven! Ik ben uitgeteld voor 5januari 2005,kijk er al naar uit!
Ik vindt de ongemakjes erbij niet zo erg ,maar het voelen bewegen en zien bewegen maakt vééééél goed
Ik hoop dat ik op dit forum mag deel uitmaken,en wens jullie allemaal het allerbeste toe!!daaaag
en nu ben ik bevallen: Silkemieke schreef:Yèèèèèèèèèèèèèèèèèh Yaaaaaaaaaaaaah Yéééééééééééééééh
YYYYYOOOOOOOEEEEEEEEEH YOOOOOOOOOOOOH![]()
![]()
![]()
IK BEN ZWANGER![]()
:
zo zou ik het ook willen uitdrukken. Ik heb goesting om het van de daken te schreeuwen. Ik heb al naar de hele familie en alle vrienden getelefoneerd en eigenlijk vind ik het heel oneerlijk want ik ben zwanger en niemand ziet het. Als ik door de straten loop denk ik dat en ik zou het tegen alle wildvreemde mensen willen zeggen.mieke schreef:Yèèèèèèèèèèèèèèèèèh Yaaaaaaaaaaaaah Yéééééééééééééééh
![]()
![]()
IK BEN ZWANGER![]()
![]()
![]()
OLEEEEEEEEEE
Hihi, leuk gevoel heannemieke schreef:zo zou ik het ook willen uitdrukken. Ik heb goesting om het van de daken te schreeuwen. Ik heb al naar de hele familie en alle vrienden getelefoneerd en eigenlijk vind ik het heel oneerlijk want ik ben zwanger en niemand ziet het. Als ik door de straten loop denk ik dat en ik zou het tegen alle wildvreemde mensen willen zeggen.mieke schreef:Yèèèèèèèèèèèèèèèèèh Yaaaaaaaaaaaaah Yéééééééééééééééh
![]()
![]()
IK BEN ZWANGER![]()
![]()
![]()
OLEEEEEEEEEE