juni-babietjes
Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators
en sandy, hoe is het geweest!!
ik ben vrijdagavond terug geweest met onze niels tesamen met de papa
en een pret dat die gehad hebben
Achteraf onder de douche heeft hij ook genoten!!
ik was wel pompaf na het zwemmen
in het water voel je je lichter en doe je dus meer
met als gevoel dat ik het achteraf wel voelde!!!
vandaag trouwens heel zwaar
ben verschrikkelijk moe
en net nu vandaag wil onze niels dat ik meespeel met zijn blokken
op de grond dan nog wel
En ik geraak niet op de grond en niet terug recht
zodadelijk na zijn middagdutje gaan we naar het verjaardagsfeestje van mijn nichtje
daar zijn kindjes genoeg en krijgt mama weer even rust, oef!
ik ben vrijdagavond terug geweest met onze niels tesamen met de papa
en een pret dat die gehad hebben
Achteraf onder de douche heeft hij ook genoten!!
ik was wel pompaf na het zwemmen
in het water voel je je lichter en doe je dus meer
met als gevoel dat ik het achteraf wel voelde!!!
vandaag trouwens heel zwaar
ben verschrikkelijk moe
en net nu vandaag wil onze niels dat ik meespeel met zijn blokken
op de grond dan nog wel
En ik geraak niet op de grond en niet terug recht

zodadelijk na zijn middagdutje gaan we naar het verjaardagsfeestje van mijn nichtje
daar zijn kindjes genoeg en krijgt mama weer even rust, oef!

Over het zwemmen: Milan is echt van niets bang. Hij zat in zon opblaasband, waar ze met de beentjes doorkunnen en zo precies in een zeteltje zitten. En pletsen dat hij deed!! Het water droop af hem, maar hij was niet bang.
Yana heeft ook plezier gemaakt op oa de glijbaan.
Maar ze trok telkens een zuur gezicht toen ze wat water in haar gezicht kreeg!
Was wel tof!
Ik probeer ook om de week te gaan zwemmen met Amelie, alhoewel dit nog beperkt blijft tot rondkruipen in het babybadje, of haar in haar zwemband zetten en daar wat mee rondzwemmen, of haar in mijn armen nemen en dan wat oefeningetjes doen die we op de watergewenning geleerd hebben. Maar ze geniet er enorm van!
Ik ga altijd alleen met haar en dan ben ik toch ook altijd doodop, na het zwemmen hoor! Maar ik vind het wel fijn...ga me wel een zwangerschapsbadpak moeten gaan aanschaffen...nu gaat het nog net in mijn gewone bikini
Ik ga altijd alleen met haar en dan ben ik toch ook altijd doodop, na het zwemmen hoor! Maar ik vind het wel fijn...ga me wel een zwangerschapsbadpak moeten gaan aanschaffen...nu gaat het nog net in mijn gewone bikini

Ewel, bij ons was het al zeker een jaar geleden dat we nog eens gaan zwemmen zijn.
Ik heb me altijd onzien om een zwangerschapsbadpak te kopen.
Natuurlijk, als je elke week gaat zwemmen, dan brengt het op. Maar één keer in de maand?
Daarom was het lang geleden. En in de zomer is het er dan ook niet van gekomen, maar nu hebben we al gezegd dat we er een maandelijkse gewoonte gaan van maken.
Watergewenning is nooit slecht...
Ik heb me altijd onzien om een zwangerschapsbadpak te kopen.
Natuurlijk, als je elke week gaat zwemmen, dan brengt het op. Maar één keer in de maand?
Daarom was het lang geleden. En in de zomer is het er dan ook niet van gekomen, maar nu hebben we al gezegd dat we er een maandelijkse gewoonte gaan van maken.
Watergewenning is nooit slecht...
awel, ik zou zeggen, geen nieuws goed nieuws 
het leven gaat zijn gewone gangetje
vanavond komt de verzekeringsmakelaar langs voor het aanleggen van een fonds voor de kleine, zodat hij op zijn 18de al een mooi spaarpotje zal hebben
we zijn vorig de spulletjes gaan kopen voor de doopsuikers
ik ga volgende week de kamer betalen, zodat ik hem samen met mijn schoonvader kan ineen steken, terwijl de vrouwen de doopsuikers maken
momenteel zijn we de grote lenteschoonmaak aan het doen
ik heb het tuinhuisje uitgemest en ik hoop volgend weekend gras te zaaien
we gaan oop op zoek gaan naar een kine.
we hebben een mailtje gestuurd naar passage fitness om meer informatie over het prenatale aqua en onderwaterbevalling-aqua... maar da's ondertussen twee weken geleden en we hebben geen antwoord gekregen
ik heb een afspraak vastgelegd voor een rondleiding in de materniteit, maar daar willen ze wachten tot eind april, vroeger mogen we niet langsgaan
we zien af om te bevallen in een geboortehuis, wegens gebrek aan dokters... mocht er iets mislopen
wij gaan wel iedere week zwemmen, mijn vrouw heeft een zwangerschapsbadpak
... en ik doe ondertussen iets aan mijn conditie
mijn vrouw begint nu wel iets meer te klagen over zware benen en bandenpijn, plus is ze deze nacht wakker geworden van alle bewegingen die de kleine maakt... 't is nu een keer niet door mijn gesnurk

het leven gaat zijn gewone gangetje
vanavond komt de verzekeringsmakelaar langs voor het aanleggen van een fonds voor de kleine, zodat hij op zijn 18de al een mooi spaarpotje zal hebben
we zijn vorig de spulletjes gaan kopen voor de doopsuikers
ik ga volgende week de kamer betalen, zodat ik hem samen met mijn schoonvader kan ineen steken, terwijl de vrouwen de doopsuikers maken
momenteel zijn we de grote lenteschoonmaak aan het doen
ik heb het tuinhuisje uitgemest en ik hoop volgend weekend gras te zaaien
we gaan oop op zoek gaan naar een kine.
we hebben een mailtje gestuurd naar passage fitness om meer informatie over het prenatale aqua en onderwaterbevalling-aqua... maar da's ondertussen twee weken geleden en we hebben geen antwoord gekregen

ik heb een afspraak vastgelegd voor een rondleiding in de materniteit, maar daar willen ze wachten tot eind april, vroeger mogen we niet langsgaan
we zien af om te bevallen in een geboortehuis, wegens gebrek aan dokters... mocht er iets mislopen
wij gaan wel iedere week zwemmen, mijn vrouw heeft een zwangerschapsbadpak

mijn vrouw begint nu wel iets meer te klagen over zware benen en bandenpijn, plus is ze deze nacht wakker geworden van alle bewegingen die de kleine maakt... 't is nu een keer niet door mijn gesnurk

heeft jouw vrouwtje ook al last van zware benen
awel ik ook
maar iets minder dan de vorige keer
toen kon ik nu al geen schoenen meer aandoen
fijn zeg, samen gaan zwemmen!
voorlopîg is daar bij ons nog niet zoveel tijd voor
nog volop bezig met de afwerking van ons huis en de tuin
binnenkort voor het huis ook gazon zaaien
in het najaar hebben we dit al achter het huis gedaan
en dat ziet al mooi groen!
awel ik ook
maar iets minder dan de vorige keer
toen kon ik nu al geen schoenen meer aandoen

fijn zeg, samen gaan zwemmen!
voorlopîg is daar bij ons nog niet zoveel tijd voor
nog volop bezig met de afwerking van ons huis en de tuin
binnenkort voor het huis ook gazon zaaien
in het najaar hebben we dit al achter het huis gedaan
en dat ziet al mooi groen!
Sandy, vorige keer heb ik ook geen zwangerschapsbadpak gekocht, omdat ik toen ook niet ging zwemmen, maar nu dus wel meer. Ik weet een winkel waar ze vrij goedkope kopen, ze zijn wel niet zo mooi, maar ja het is dan ook voor niet zo heel erg lang he...
Ik zou het tweewekelijks zwemmen toch graag onderhouden, zeker nu nog, want als nummertje twee er is, zal dat niet meer zo evident zijn om dat alleen te doen he...
Ik zou het tweewekelijks zwemmen toch graag onderhouden, zeker nu nog, want als nummertje twee er is, zal dat niet meer zo evident zijn om dat alleen te doen he...
-
- Pas blauw
Dag allemaal,
Alles goed met jullie? Ik ben gisteren voor de eerste keer naar de aqua gym geweest. En ik kan alleen maar zeggen dat ik het héél leuk vond en dat ik vanaf nu elke week ga gaan. Het is natuurlijk ook wel wat vermoeiend maar dat neem ik er graag bij.
Ik had een oud zwempak aan van vroeger te gaan zwemmen met het school maar ik denk dat ik toch ook eens op zoek ga gaan naar een zwangerschapsbadpak. Zou dat veel kosten denken jullie?
Ik zou dan ook een paar keer in de week willen gaan zwemmen, 1 keer alleen en zomaar en de andere keer voor de aqua gym.
Iedereen heeft hier blijkbaar de zwemmicrobe te pakken
Voor de rest met ons alles goed, alleen een beetje last in mijn onderrug.
Hebben jullie daar ook last van?
Zondag hebben we onze geboortekaartjes gaan bestellen en de doopsuiker en ik ben blij dat we eindelijk beslist hebben. én besteld hebben ... nu nog de geboortelijst zé ... en dan kunnen we beginnen met ons appartementje voor te bereiden op ons zoontje zijn komst ...
Groetjes
Kelly
Alles goed met jullie? Ik ben gisteren voor de eerste keer naar de aqua gym geweest. En ik kan alleen maar zeggen dat ik het héél leuk vond en dat ik vanaf nu elke week ga gaan. Het is natuurlijk ook wel wat vermoeiend maar dat neem ik er graag bij.
Ik had een oud zwempak aan van vroeger te gaan zwemmen met het school maar ik denk dat ik toch ook eens op zoek ga gaan naar een zwangerschapsbadpak. Zou dat veel kosten denken jullie?
Ik zou dan ook een paar keer in de week willen gaan zwemmen, 1 keer alleen en zomaar en de andere keer voor de aqua gym.
Iedereen heeft hier blijkbaar de zwemmicrobe te pakken

Voor de rest met ons alles goed, alleen een beetje last in mijn onderrug.
Hebben jullie daar ook last van?
Zondag hebben we onze geboortekaartjes gaan bestellen en de doopsuiker en ik ben blij dat we eindelijk beslist hebben. én besteld hebben ... nu nog de geboortelijst zé ... en dan kunnen we beginnen met ons appartementje voor te bereiden op ons zoontje zijn komst ...
Groetjes
Kelly
kraken doet het hier ook hoor!
maar dat deed het al zelfs voor mijn eerste zwangerschap
kapotgedanst zeker!!!
gisterenavond veel strijk gedaan
met als gevolg dat ik de trap niet meer opkon
ben dus al zitten naar boven gekropen
Vandaag was ik nog een beetje stijf
nu ben ik alleen heel moe, heb een hele zware dag op het werk gehad
en dat gaat er nog niet op beteren de komende weken
seffens ons nielsje in bad en in bed steken
en dan rusten hoor!
poetsen is voor morgen!
maar dat deed het al zelfs voor mijn eerste zwangerschap

kapotgedanst zeker!!!
gisterenavond veel strijk gedaan
met als gevolg dat ik de trap niet meer opkon
ben dus al zitten naar boven gekropen

Vandaag was ik nog een beetje stijf
nu ben ik alleen heel moe, heb een hele zware dag op het werk gehad
en dat gaat er nog niet op beteren de komende weken
seffens ons nielsje in bad en in bed steken
en dan rusten hoor!
poetsen is voor morgen!
ik kan me inbeelden dat je kapot was
ik probeer hier zoveel mogelijk te helpen, ik doe toch sowieso altijd de strijk en dweil ik
binnekort zal ik ook wel stofzuigen en help ik ook al mee met de kuis van de rattenkooi
met het nieuwe werk van mijn vrouw komt ze nu ook al vermoeider thuis
ze wil nu al om half tien gaan slapen, en zeker éénmaal per week ligt ze al om acht te slapen
, 'k heb er soms medelijden mee, omdat ik het toch het gemakkelijk heb
ik kan bv op mijn gemak slapen
jij hebt er dan nog een kindje bij die ook om aandacht vraagt, terwijl het van ons ons eerste is... en wanneer de kat ambetant is, laten we 'm buiten
ik probeer hier zoveel mogelijk te helpen, ik doe toch sowieso altijd de strijk en dweil ik
binnekort zal ik ook wel stofzuigen en help ik ook al mee met de kuis van de rattenkooi
met het nieuwe werk van mijn vrouw komt ze nu ook al vermoeider thuis
ze wil nu al om half tien gaan slapen, en zeker éénmaal per week ligt ze al om acht te slapen

ik kan bv op mijn gemak slapen
jij hebt er dan nog een kindje bij die ook om aandacht vraagt, terwijl het van ons ons eerste is... en wanneer de kat ambetant is, laten we 'm buiten

ja een kat laat je buiten als die ambetant is
Maar mijn zoontje niet hé!!!
stel je voor zeg!
Eigenlijk is het wel een heel lief ventje hoor
maar de godganse dag is hij aan het tetteren (soms wou ik dat daar een aan/uit knop aanstond!
), en dan moet ik hem eens helpen met zijn auto's en zijn blokken...
en dat moet dan allemaal op de grond
maar ik geraak dus moeilijk recht!! schoon zicht hoor!
de laatste tijd wil hij ook veel gepakt worden, 't is nooit ne knuffelaar geweest, maar ik vermoed dat hij zijn broertje of zusje wil voor zijn
wel heel lief van jou dat je je vrouwtje zo helpt!
daar kunnen er veel een voorbeeld aan nemen.
Mijn ventje helpt mij ook wel, maar die heeft het zelf ook zo druk
Die werkt iets langer dan ik, hij speelt 2 avonden in de week competitie en 1 avond in de week geeft hij training aan jeugd.
Verder zijn wij ons huis nog aan het afwerken, wat ook serieus wat werk met zich meebrengt.
Maar toch vind hij de tijd om me geregeld eens te helpen
Gelukkig maar!
Strijk jij zelf??? Dat is iets wat mijnventje niet wil en kan doen
Hij is bang dat hij plekken schroeit in die kleren, en hij heeft er geen geduld voor.
chapeau hoor!
als je vrouwtje zo vroeg gaat slapen is dat alleen maar een teken dat ze het echt nodig heeft. laat haar maar gerust haar slaap hebben (ik val ook altijd in de zetel in slaap hoor!
)
Binnenkort heb je er een zoontje bij en die zal jullie aandacht meer dan nodig hebben!
toch wel een leuk vooruitzicht hé!

Maar mijn zoontje niet hé!!!
stel je voor zeg!
Eigenlijk is het wel een heel lief ventje hoor
maar de godganse dag is hij aan het tetteren (soms wou ik dat daar een aan/uit knop aanstond!

en dat moet dan allemaal op de grond
maar ik geraak dus moeilijk recht!! schoon zicht hoor!
de laatste tijd wil hij ook veel gepakt worden, 't is nooit ne knuffelaar geweest, maar ik vermoed dat hij zijn broertje of zusje wil voor zijn

wel heel lief van jou dat je je vrouwtje zo helpt!
daar kunnen er veel een voorbeeld aan nemen.
Mijn ventje helpt mij ook wel, maar die heeft het zelf ook zo druk
Die werkt iets langer dan ik, hij speelt 2 avonden in de week competitie en 1 avond in de week geeft hij training aan jeugd.
Verder zijn wij ons huis nog aan het afwerken, wat ook serieus wat werk met zich meebrengt.
Maar toch vind hij de tijd om me geregeld eens te helpen
Gelukkig maar!
Strijk jij zelf??? Dat is iets wat mijnventje niet wil en kan doen
Hij is bang dat hij plekken schroeit in die kleren, en hij heeft er geen geduld voor.
chapeau hoor!
als je vrouwtje zo vroeg gaat slapen is dat alleen maar een teken dat ze het echt nodig heeft. laat haar maar gerust haar slaap hebben (ik val ook altijd in de zetel in slaap hoor!

Binnenkort heb je er een zoontje bij en die zal jullie aandacht meer dan nodig hebben!
toch wel een leuk vooruitzicht hé!
Eigenlijk is Vincent wel een mooie naam he (druk op zoek naar namen dus...
)
In een bepaalde winkelketen (vraag gerust via pm) vind je badpakken voor 15 euro, dacht ik.
Ik lig er meestal ook rond 22 u in, heb het ook nodig. En ik hoor dan nog bij de gelukkigen die meestal tot na 8 u kan slapen, als Amelietje me er 's nacht niet uitjaagt natuurlijk. Ook hier gebeuren alle spelletjes met haar op de grond, maar ik geraak wel nog goed recht (ben dan ook nog niet zo ver als jullie)
Geniet maar van je eerste zwangerschap, dan kan je toch nog steeds het meest bewust met elke stap van de zwangerschap omgaan!!! Ale ik ga er nu ook heel bewust mee om, begrijp me niet verkeerd, maar het is toch anders hoor!

In een bepaalde winkelketen (vraag gerust via pm) vind je badpakken voor 15 euro, dacht ik.
Ik lig er meestal ook rond 22 u in, heb het ook nodig. En ik hoor dan nog bij de gelukkigen die meestal tot na 8 u kan slapen, als Amelietje me er 's nacht niet uitjaagt natuurlijk. Ook hier gebeuren alle spelletjes met haar op de grond, maar ik geraak wel nog goed recht (ben dan ook nog niet zo ver als jullie)
Geniet maar van je eerste zwangerschap, dan kan je toch nog steeds het meest bewust met elke stap van de zwangerschap omgaan!!! Ale ik ga er nu ook heel bewust mee om, begrijp me niet verkeerd, maar het is toch anders hoor!
dankjefozke schreef:Eigenlijk is Vincent wel een mooie naam he (druk op zoek naar namen dus...)

dat vind ik niet echt iets speciaals, hoorgoortjes schreef: Strijk jij zelf??? Dat is iets wat mijnventje niet wil en kan doen
chapeau hoor!

wel op dat vlak had ik al een voorsprong op mijn vrouw, ik ben nl 7 jaar ouder dan haar en had al een tijdje alleen gewoond
dus weet ik hoe ik moet wassen en strijken, wat in de droogtrommel mag en zo... ik woonde niet ver van mijn ma, maar wou toch zelfstandig zijn, dus heeft ze me alles geleerd
mijn vrouw daarentegen is meteen van onder haar ouderlijk dak bij mij komen wonen, allee... we zijn samen verhuisd naar een huis
maar thuis mocht ze niks strijken, behalve zakdoeken en zo, waardoor ze het niet geleerd heeft en nu niet aan mijn hemden durft te raken

ach wel, we verdelen wel het werk in huis (ik kan dan weer niet het stof met behoren doen

mijn vrouw kon eergisteren de verzekeringsmakelaar wel doodschieten
hij kwam langs voor haar pensioensparen en ik vroeg of hij had gedacht aan het fonds voor de kleine, maar blijkbaar kan dat pas vanaf hij geboren is
nu vroeg hij "voor wanneer is't? voor het einde van het jaar?"
je had mijn vrouw haar gezicht moeten zien
nu is mijn vrouw aan het denken aan zo'n zwangerschapsband voor wat ondersteuning, heeft iemand daar ervaring mee ?

hij kwam langs voor haar pensioensparen en ik vroeg of hij had gedacht aan het fonds voor de kleine, maar blijkbaar kan dat pas vanaf hij geboren is
nu vroeg hij "voor wanneer is't? voor het einde van het jaar?"

je had mijn vrouw haar gezicht moeten zien

nu is mijn vrouw aan het denken aan zo'n zwangerschapsband voor wat ondersteuning, heeft iemand daar ervaring mee ?
Vincent, leuk dat je een spaarrekening aanlegt voor je kindje. Hier hebben ze dat ook allebei en dan hebben ze toch altijd wat geld aan de kant staan. Ik ben het wel niet van plan om het hen te vertellen. Het is niet de bedoeling om er een brommer mee te kopen maar wel om later aan een huis of zo te besteden.
Ik wist niet dat ze in de premaman al voor zo'n spotprijs badpakken hadden. Maar nu is het te laat, ik draag alweer mijn bikini...
Over dat spelen op de grond, ik weet nog toen ik zwanger was van Milan dat ik na een minuut of vijf niet meer kon van de pijn in mijn rug en dat ze dan boos was omdat ik me in de zetel of zo zette.
Ik was dan al wel in de laatste weken, maar het was soms een marteling!
Bij een eerste vond ik het toch iets makkelijker.
Ik wist niet dat ze in de premaman al voor zo'n spotprijs badpakken hadden. Maar nu is het te laat, ik draag alweer mijn bikini...
Over dat spelen op de grond, ik weet nog toen ik zwanger was van Milan dat ik na een minuut of vijf niet meer kon van de pijn in mijn rug en dat ze dan boos was omdat ik me in de zetel of zo zette.
Ik was dan al wel in de laatste weken, maar het was soms een marteling!
Bij een eerste vond ik het toch iets makkelijker.

Wij hebben hier ook een spaarrekening voor Amelie en gaan dit ook voor ons tweede doen. Eigenlijk is het hier eerder een jeugdspaarplan, zoals ze dat noemen, dus we storten daar maandelijks een vast bedrag op, en dat bedrag komt vrij op de leeftijd van 21 jaar. Moest 1 van de ouders overlijden, wordt het bedrag verder gestort door de bank, dat is een zekerheid dat je in dat plan hebt. Maar laten we maar hopen dat dat niet hoeft te gebeuren he.
Vincent, een beetje een gelijkaardige situatie hier. Mijn ventje is 10 jaar ouder als mij en heeft ook een hele tijd alleen gewoond. Ik ben ook rechtstreeks van thuis bij hem ingetrokken.
1 groot verschil, hij bracht zijne was wel naar la mama
en hij heeft dus nog nooit een strijkijzer van dichtbij gezien. Ik heb leren strijken op het werk (ben opvoedster), dus dat kon ik al toen ik bij hem ging wonen.
Poetsen en koken enzo deed hij wel zelf!
Vincent, een beetje een gelijkaardige situatie hier. Mijn ventje is 10 jaar ouder als mij en heeft ook een hele tijd alleen gewoond. Ik ben ook rechtstreeks van thuis bij hem ingetrokken.
1 groot verschil, hij bracht zijne was wel naar la mama

Poetsen en koken enzo deed hij wel zelf!
ik kon ook niets toen ik trouwde hoor!
mijn mama is altijd thuis geweest en die legde ons altijd zo in de watten
maar eigenlijk had ik er toen ook gewoon geen tijd voor, weet het wel dat dat geen excuus is, maar toch
ik ging naar school, ik moest trainen, les volgen, lesgeven, competities doen, demonstraties... dus veel tijd schoot er niet over
En toen ik mijn man leerde kennen zijn we vrij snel getrouwd
Alles wat ik nu weet en doe heb ik puur uit ondervinding (ben een verschrikkelijke plantrekker!) en uit af en toe wat raad van mijn mama!!
mijn ventje kan eigenlijk wel veel, maar die heeft er minder tijd voor als ik nu.
hé dat is niet echt een leuke opmerking hé vincent, dat die makelaar aan je vrouwtje vraagt of het voor het einde van het jaar is!
Kan me voorstellen dat dat voor haar niet leuk was! elke vrouw is fier als ze complimentjes krijgen omtrent hun zwangerschap, maar dat was dus niet tactvol van die man!
En Sandy,... onze niels wordt ook wel eens boos hoor als ik eens op een stoel ga zitten ofzo ipv op de grond!
Dat ik maar snel terug fit ben, dan heeft dat ventje terug een leuke mama!
soms voel ik me niet zo'n toffe, ik kan niet alles meer met hem doen
en dan wringt wel eens...
ach ja... nog eventjes hé!!!

mijn mama is altijd thuis geweest en die legde ons altijd zo in de watten

maar eigenlijk had ik er toen ook gewoon geen tijd voor, weet het wel dat dat geen excuus is, maar toch
ik ging naar school, ik moest trainen, les volgen, lesgeven, competities doen, demonstraties... dus veel tijd schoot er niet over
En toen ik mijn man leerde kennen zijn we vrij snel getrouwd
Alles wat ik nu weet en doe heb ik puur uit ondervinding (ben een verschrikkelijke plantrekker!) en uit af en toe wat raad van mijn mama!!
mijn ventje kan eigenlijk wel veel, maar die heeft er minder tijd voor als ik nu.
hé dat is niet echt een leuke opmerking hé vincent, dat die makelaar aan je vrouwtje vraagt of het voor het einde van het jaar is!
Kan me voorstellen dat dat voor haar niet leuk was! elke vrouw is fier als ze complimentjes krijgen omtrent hun zwangerschap, maar dat was dus niet tactvol van die man!
En Sandy,... onze niels wordt ook wel eens boos hoor als ik eens op een stoel ga zitten ofzo ipv op de grond!
Dat ik maar snel terug fit ben, dan heeft dat ventje terug een leuke mama!
soms voel ik me niet zo'n toffe, ik kan niet alles meer met hem doen
en dan wringt wel eens...
ach ja... nog eventjes hé!!!
gisteren nog eens op controle geweest
Alles was in orde met ons kleintje
Ik heb dat verschrikkelijk zoete drankje moeten drinken, maar ik hou niet zo van dat zoete... enfin even afwachten voor het resultaat dus.
uiteraard moet ik van mijn dokter mijn pilletjes weer even nemen aangezien mijn bloeddruk veel te hoog was, maar ja gezien hetgene er zondag gebeurd was, stond hij er niet van te kijken dat die zo hoog stond.
ons babietje weegt nu al 930 gram. PErfect op schema zei mijn gyn.
en dan zijn we weer gelukkig hé
zondag op de spoed ging ons ventje tegen de dokters eens vertellen waar zijn broertje/zusje wel zat. Plots trekt hij daar mijn trui omhoog!
Die dokters maar lachen. Dat vonden ze een heel goed teken, dat hij daar mee bezig was na die aanrijding!
Blijkbaar is hij er wel fier op
Nu begint hij ook te denken dat er in zijn buikje ook een kindje zit, want soms heeft hij na het eten echt een dik buikje!!! grappig om te zien en te horen hoor!
Alles was in orde met ons kleintje
Ik heb dat verschrikkelijk zoete drankje moeten drinken, maar ik hou niet zo van dat zoete... enfin even afwachten voor het resultaat dus.
uiteraard moet ik van mijn dokter mijn pilletjes weer even nemen aangezien mijn bloeddruk veel te hoog was, maar ja gezien hetgene er zondag gebeurd was, stond hij er niet van te kijken dat die zo hoog stond.
ons babietje weegt nu al 930 gram. PErfect op schema zei mijn gyn.
en dan zijn we weer gelukkig hé
zondag op de spoed ging ons ventje tegen de dokters eens vertellen waar zijn broertje/zusje wel zat. Plots trekt hij daar mijn trui omhoog!
Die dokters maar lachen. Dat vonden ze een heel goed teken, dat hij daar mee bezig was na die aanrijding!
Blijkbaar is hij er wel fier op
Nu begint hij ook te denken dat er in zijn buikje ook een kindje zit, want soms heeft hij na het eten echt een dik buikje!!! grappig om te zien en te horen hoor!
nee ik heb Trandate
elke dag moet ik mijn bloeddruk controleren en als die te hoog word (voel dat zonder bloeddrukmeter ook al wel) dan moet ik 1 pilletje nemen.
Zakt hij terug, stop ik ermee
Gelukkig moet ik die niet veel nemen...
als ik eens een dagje en pilletje genomen heb, dan blijft dat weer goed voor een paar dagen.
Alleen nu moet ik dit wel een paar dagen volhouden vrees ik
Gisteren 16 over 9
vanmorgen al 15 over 8
vanavond nog eens controleren, en hopelijk is hij al wat verder gezakt
elke dag moet ik mijn bloeddruk controleren en als die te hoog word (voel dat zonder bloeddrukmeter ook al wel) dan moet ik 1 pilletje nemen.
Zakt hij terug, stop ik ermee
Gelukkig moet ik die niet veel nemen...
als ik eens een dagje en pilletje genomen heb, dan blijft dat weer goed voor een paar dagen.
Alleen nu moet ik dit wel een paar dagen volhouden vrees ik
Gisteren 16 over 9
vanmorgen al 15 over 8
vanavond nog eens controleren, en hopelijk is hij al wat verder gezakt
Hallo,
zaterdag zijn we dus die pretecho gaan laten maken. Was super! We hebben kunnen zien dat hij/zij mijn neus heeft en de kin van Werner. En ook mijn bolle wangetjes toen ik vroeger baby was. En ook een bevestiging gehad van het geslacht. Alleen wou de kleine zich niet volledig laten zien. Heeft de hele tijd met de armpjes voor het gezichtje gelegen. Alles staat ook op DVD met de uitleg.
Het een grote baby worden zei de vrouw. Kwam omtrek van schedel en buik wat de kleine goed, zo rond de 27weken. Maar de lengte van het boven been kwam overeen met 29 weken! Nu Werner en ik zijn wel niet van de kleinsten maar toch ook niet uitzonderlijk groot. En de kleine zou 1020 gram wegen.
Ik moet na deze week na 3 weekjes werken en dan een weekje verlof. Ben echt blij dak dan es kan rusten. Tis laatste tijd nogal soepje opt werk.
Vele groetjes
zaterdag zijn we dus die pretecho gaan laten maken. Was super! We hebben kunnen zien dat hij/zij mijn neus heeft en de kin van Werner. En ook mijn bolle wangetjes toen ik vroeger baby was. En ook een bevestiging gehad van het geslacht. Alleen wou de kleine zich niet volledig laten zien. Heeft de hele tijd met de armpjes voor het gezichtje gelegen. Alles staat ook op DVD met de uitleg.
Het een grote baby worden zei de vrouw. Kwam omtrek van schedel en buik wat de kleine goed, zo rond de 27weken. Maar de lengte van het boven been kwam overeen met 29 weken! Nu Werner en ik zijn wel niet van de kleinsten maar toch ook niet uitzonderlijk groot. En de kleine zou 1020 gram wegen.
Ik moet na deze week na 3 weekjes werken en dan een weekje verlof. Ben echt blij dak dan es kan rusten. Tis laatste tijd nogal soepje opt werk.
Vele groetjes