wat past bij Amelie?
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
wij hebben nog niet zo heel veel ideeën voor een naam, mss komen jullie wel met mooie voorstellen?
Wat vinden jullie bij Amelie passen?
Wat vinden jullie bij Amelie passen?
Zoek je het in de klassieke namen of eerder modern?
Mijn nichtje noemt ook Amélie en haar broertje noemt Michiel. Een heel goede combinatie vind ik. 2 namen die heel goed bij elkaar passen, maar je moet er uiteraard wel voor te vinden zijn...
In de opvang waar ik werk is ook een Amelie en haar broertje noemt Yanou en haar zusje Julie. Ook wel mooi vind ik.
Als je ongeveer weet welke richting je uit wil, is het mss makkelijker om een naam te vinden.
Veel succes alvast met je zoektocht
Mijn nichtje noemt ook Amélie en haar broertje noemt Michiel. Een heel goede combinatie vind ik. 2 namen die heel goed bij elkaar passen, maar je moet er uiteraard wel voor te vinden zijn...
In de opvang waar ik werk is ook een Amelie en haar broertje noemt Yanou en haar zusje Julie. Ook wel mooi vind ik.
Als je ongeveer weet welke richting je uit wil, is het mss makkelijker om een naam te vinden.
Veel succes alvast met je zoektocht

oh is dat zo?
wist ik niet
Dat was een naam die nick en ik vroeger al leuk vonden voor onszelf!
Er heeft vroeger een meisje bij ons in de klas gezeten die zo heette en dat was een kei knap meisje!
vandaar dat we het mooi vinden zeker??
mijn mama had vroeger 2 tantes
tante Amelie en tante Julie!
toevallig niet!
wist ik niet
Dat was een naam die nick en ik vroeger al leuk vonden voor onszelf!
Er heeft vroeger een meisje bij ons in de klas gezeten die zo heette en dat was een kei knap meisje!
vandaar dat we het mooi vinden zeker??
mijn mama had vroeger 2 tantes
tante Amelie en tante Julie!
toevallig niet!
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Anneliefje
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw
Hier is het juist andersom, op gebied van meisjesnamen komen we heel goed overeen, maar op gebied van jongensnamen heeft hij echt een heel erg vreemde smaak
Ik heb al gezegd dat als het een jongen is, ik het zeker mee ga aangeven, kwestie van wat naam hij anders krijgt
We zullen anders eerst maar het geslacht afwachten zeker, mss moeten we niet eens moeilijk doen...wie weet...

Ik heb al gezegd dat als het een jongen is, ik het zeker mee ga aangeven, kwestie van wat naam hij anders krijgt

We zullen anders eerst maar het geslacht afwachten zeker, mss moeten we niet eens moeilijk doen...wie weet...