melk bij peuters
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Halfvolle of dubbele AA melk of groeimelk vanaf drie jaar ?
Ik heb op halfvolle gestemd, maar er wordt wel volle aangeraden.. Nu is het zo dat Mila van in het begin geen volle melk wilde.. Als we het haar gaven, dan dronk ze niet, of tufte ze het gewoon uit.. Bij halfvolle hadden we dit niet. Ze was toen wel verzot op kaas, yoghurt, dus ze kreeg wel genoeg melkproducten binnen..
Een vraag: dubbele AA melk is dat gewoon volle melk?
Een vraag: dubbele AA melk is dat gewoon volle melk?
ik heb ook niet gestemd omdat het volgens mij per kind moet bekeken worden. mij zeiden ze als ik merk dat fabio meestal niet voldaan is, dat ik volle moest geven omdat die zwaarder is. en anders halfvolle. bij isa geef ik nu groeimelk gewoon om vitamientjes meer binnen te hebben. van k en g mogen we zelf magere melk geven, maar dan moeten we er wel voor zorgen dat ze ergens anders vetten uit haalt, bv een klontje boter in de voeding.
barbaraxxx
barbaraxxx
en waar staat de bv?? Wij geven volle melk maar hij wil ze niet: melk moet uit mijn borst komen voor ons ventelke. Den oudste dronk wel volle melk en gaf groeimelk over (bah) maar nu moet hi jmelk ook niet meer hebben tenzij er nesquick in zit. Inzadrink en yoghodrink lusten ze wel allebei en dat is dan weer op basis van halfvolle melk merkte ik onlangs op ... Dus een beetje vanalles en op zoek naar de gulden middenweg zeker? 'k Ben zelf pro volle melk en moet geen andere (meer) hebben - al zei mmoederlief (de grootmoe van mijn kids dus) me onlangs da tik beter halfvolle zou drinken als ik melk gebruik) want dat ik dan wat minder dik zou zijn. Euh jaja mama, dank u en smakelijk maar ik pak toch volle - bleb bleb - zenne
ik weet dat ze "volle" melk aanraden omdat daar meer voedingsstoffen inzitten.
Momenteel krijgt Maaike hier soyamelk. Als we iets maken van pudding of zo voor haar dan gebruiken we gewoon volle melk.
Momenteel krijgt Maaike hier soyamelk. Als we iets maken van pudding of zo voor haar dan gebruiken we gewoon volle melk.
-->Persoonlijk Fotoalbum<--