Zo een geboorte dat is toch echt een prachtig wonder.

een kindje elke keer een beetje meer tevoorschijn komt en dan weer
terugfloept.

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Heel herkenbaarNico schreef:Ik ben vorige week papa geworden van de mooiste baby van de hele wereld.Ik was er ineens verliefd op.
![]()
Zo een geboorte dat is toch echt een prachtig wonder.hoe zo
terugfloept.![]()
![]()
oh, hoe schattigNico schreef:Ik ben vorige week papa geworden van de mooiste baby van de hele wereld.Ik was er ineens verliefd op.
![]()
Zo een geboorte dat is toch echt een prachtig wonder.hoe zo
terugfloept.![]()
![]()
Nico schreef:Dank aan allemaal. Fijn dat jullie reageren.![]()
Hoe ziet hij eruit? Het meest opvallende (of beter: wat we eerst gezien hebben): een penisje van 2,5 cm. , verder 2 armen en benen en al de rest en donkere haartjes van iets meer dan 1 cm. Was het dat wat je vroeg? Op wie hij lijkt weten we niet.
Vénijntje schreef:Hoi Nico,
Proficiat met de geboorte van Dylan. Ik vermoed dat hij erg op onze jongen lijkt, want dat is toevallig ook het mooiste ventje van de wereld![]()
Hoi nathalienathalie schreef:Ik maak me soms zorgen dat mijn kindje niet mooi gaat zijn.
Ik weet wel dat ik het zeker graag ga zien, maar hier lig ik soms wakker van. Soms droom ik dat de bevalling moeilijk is en dat de gynaecoloog een zuignap of de ijzers gebruikt en dat de letsels te zien zijn op het hoofdje ofwel dat het een grote geboorteplek op zijn gezichtje heeft.