wat vinden jullie :
jongen : Inayo
Kyandro / Chiandro
Alessio
Shayenzo
meisje : Inaya
Charissa
Laetitia
Soraya
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
ja tis idd leuk als ze wat samen passen hegreet mama van yoran schreef:hoi schorpioentje
moest ik ze gehoord hebben wnn ik zwanger was van onze yoran dan had het wss wel zon namen geworden hoor.
maar nu ik al een zoontje heb dan kijk je meer naar namen die zowat hetzelfde eindigen en qua klank enzo.
en hetzelfde beginnen.
grtz greet
Alessio is precies wel populair aan het worden (er zijn er zo drie op het forumSchorpioentje73 schreef: jongen : Inayo
Kyandro / Chiandro
Alessio
Shayenzo
meisje : Inaya
Charissa
Laetitia
Soraya
ik heb een website gevonden waar je allerlei namen zowel als voor een jongen en meisje kan vinden.spaanse ,italiaanse enz.... met de betekenis.misschien vindt je hier ietsSchorpioentje73 schreef:als iemand nog ideekes heeft ivm originele, zuiders klinkende namen, post ze gerust hoor
ja, dat had ik al gemerkt, dat je kindjes mooie namen hebbenmama van A&E schreef:heel mooie namen ik zit ook in de zuiderse namenen mijn zoontje noemt alessio
dus da is nen hele mooie naam
![]()
mijn tweede zoontje noemt Edwardo-Atanazio en hoe mijn volgend kindje gaat noemen verklap ik nog niet ale voor nen jongen ben ik er al uit maar voor een meisje totaal niet