doopsuiker voor de kindjes
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
hallo
ik ben binnen een goeie 2 weken uitgerekend en weet nog niet echt wat we gaan doen voor de kindjes. We hadden gedacht aan snoepbrochetten maar toen las ik op een ander forum dat je die best maar 1 dag op voorhand maakt omdat de snoep hard zou worden. Heeft iemand hier ervaring mee? We zouden wel de brochetten inpakken in zo'n plastic folie, zou dat helpen om ze vers te houden?
Heeft er iemand nog leuke ideetjes voor de kindjes?
alle suggesties zijn welkom!
groetjes
ik ben binnen een goeie 2 weken uitgerekend en weet nog niet echt wat we gaan doen voor de kindjes. We hadden gedacht aan snoepbrochetten maar toen las ik op een ander forum dat je die best maar 1 dag op voorhand maakt omdat de snoep hard zou worden. Heeft iemand hier ervaring mee? We zouden wel de brochetten inpakken in zo'n plastic folie, zou dat helpen om ze vers te houden?
Heeft er iemand nog leuke ideetjes voor de kindjes?
alle suggesties zijn welkom!
groetjes
ik bewaar alle suikertjes die ik al gekregen heb, ook die mijn zoontje kreeg. hij was nog veel te klein voor die snoepjes, nu zou ik die hem wel al geven, hoor!
maar wij hebben ook zo een snoepbrochette gekregen voor hem en die zijn toch redelijk lang zacht gebleven. nu is dat 1 1/2 j oud en is het wel al iets harder.
groetjes!!
ps voor wanneer ben je dan uitgerekend? ik voor 05/03, dat zal wel niet veel schelen zeker?
maar wij hebben ook zo een snoepbrochette gekregen voor hem en die zijn toch redelijk lang zacht gebleven. nu is dat 1 1/2 j oud en is het wel al iets harder.
groetjes!!
ps voor wanneer ben je dan uitgerekend? ik voor 05/03, dat zal wel niet veel schelen zeker?
Oeps, ik zie nu pas dat er staat NIET TOEGESTANE NAAM.Vanessa schreef:Wij hebben van ons eerste ook snoepbrochetten gemaakt, die in een doorschijnend papiertje ingepakt, en die waren nog niet hard hoor, toen ik in het ziekenhuis was.
Ik had de snoepen in de "niet toegestane naam" gekocht, en toch al zeker een kleine maand op voorhand gemaakt. En die waren nog heel lekker.
Groetjes.
Mag er hier geen sluikreclame gemaakt worden misschien? Of waarom komt die naam er niet op??????
Ik heb je gisteren intussen een Pb gestuurd.
Groetjes.
dit forum word gesponserd door welcome baby.be
Dit is een groep van winkeliers die babyspullen verkopen.
Daarmee mogen merken en namen van winkels hier niet zo
goed verdragen. (behalve die die sponseren uiteraard!)
Meer niet!!
Maar het blijkt niet altijd goed te lukken!!
Troost je voor mij ook niet!!!
Dit is een groep van winkeliers die babyspullen verkopen.
Daarmee mogen merken en namen van winkels hier niet zo
goed verdragen. (behalve die die sponseren uiteraard!)
Meer niet!!
Maar het blijkt niet altijd goed te lukken!!
Troost je voor mij ook niet!!!

- jong moederke
- Pas blauw
de doopsuiker had ik allemaal zelf gemaakt! leuke bezigheid als je een hele tijd vooraf bezig bent, voor de kindjes had ik eigenlijk niets gedaan
, gewoon omdat ik niet zoveel kleine kindjes ken. Maar een potlood met snoepjes aan had ik al eens gezien, zag er echt leuk uit!
De kaartjes hadden we ook zelf samengesteld, gewoon foto van de oudste gemaakt en dan de indeling langs binnen op proef gemaakt en laten drukken

De kaartjes hadden we ook zelf samengesteld, gewoon foto van de oudste gemaakt en dan de indeling langs binnen op proef gemaakt en laten drukken