Bij ons is het ook een vinnig ding zunne.
Peter heeft het deze morgen voor het eerst echt goed gevoeld. Hij had het al enkele keren zwak gevoeld, maar was niet echt zeker. Hij heeft het wel dit weekend zien bewegen. Dat was ook een hele sensatie.
Maar deze morgen waren het echt rake schopjes.
Het zal waarschijnlijk een voetballinnetje worden.
Heb net met mijn zus gaan zwemmen in Brugge. Het was weer heel ontspannend. Enkele oefeningen waren hetzelfde als verleden week, maar doordat de groep deze week wat groter was, we waren met 8 toekomstige mama's, konden we nog andere dingen doen ook per twee. Echt een rustig goed 'zen' gevoel.
Deze morgen wat staaltjes van mustela en weleda in de bus gekregen. Altijd leuk meegenomen natuurlijk. Bij mustela zit er een staaltje bij dat ik nu al kan gebruiken tegen zwangerschapsstriemen. Voelt goed en ruikt goed, ga mij morgen een grote tube gaan halen.
Gisteren morgen heb ik gedroomd van de inrichting van de babykamer. Ben de laatste tijd één groot vat inspiratie. Hopelijk zal het ook allemaal uit te voeren zijn. Momenteel nog aan het wachten op de electricien, die normaal deze week zou komen.
Gisteren namiddag dan met mijn schoonouders eens gaan kijken in de "winkel" voor een leuke kinderkamer. Echt schoon gerief gezien, goed van prijs, wel nog niets besteld. We hebben nog tijd hé.
Vorige week eens gaan informeren in een winkel voor doopsuiker. Verschoot echt van de prijs in goede zin. Dacht dat het veel duurder was. Je hebt al veel mooie, moderne dingen afgewerkt met kaartje en suiker geleverd in het ziekenhuis, mits betaald van op voorhand, tussen de 2.25 en de 3.25 euro. Ik denk dat ik voor die prijs zoiets dat ze nadien nog kunnen gebruiken, zoals een fotohouder, eierdopje, enz. het zeker niet zelf kan maken.
We zullen ook wel nog zien....
Voor de geboortelijst heb ik half maart een afspraak in de "winkel". Hopelijk voldoen ze daar een beetje aan mijn verwachtingen. Heb al goeie dingen van hen gehoord, maar ook al wat negatieve... Het is waarschijnlijk ook te zien welke "winkel" zeker...
Voor mijn zus en ik wordt het aftellen naar volgend weekend, want dan gaan we samen met mijn ouders en mijn broer met zijn vriendin, en ons mannen en mijn zus haar kindje van 16 maanden naar Center Parcs. Verlang er al hevig naar. Eventjes een weekendje ontspanning en aan niets dan onszelf hoeven te denken. Wow......
Ga nu een beetje gaan slapen. Hopelijk zijn jullie niet in slaap gevallen na mijn vertellement. Groetjes, Lien