En om mijn gedachten wat te verzetten wil ik hier een soort "dagboek" bijhouden. Hopelijk hebben we volgende maand meer geluk, maar dat zullen jullie dan hier wel lezen.

Moderators:Welcome, Moderators
Als dat klopt (min of meer) kan het pas in april prijs zijn. Laat ons hopen...janewaye schreef: Ik weet natuurlijk wel dat er wel sommige vrouwen zijn, die de pil stoppen
en een maand of twee later zwanger zijn!!
Laten we deze vrouwen dan maar bofkonten noemen!!
Maar een goed gemiddelde is zeker 6 a 7 maanden!!
Maar meiske toch, kop omhoog he, da komt wel!Sarah schreef:Ik heb het vandaag weer even moeilijk. Guy heeft "babyboom" voor me opgenomen en ik heb het dan daarnet gezien.
De hele tijd met tranen in mijn ogen gezeten, met het gedacht "ik wil het zo graag"
Ik heb me voorgenomen om nog alleen tijdens mijn maandstonden te "treuren" en daarna begint een nieuwe cyclus en een nieuw begin. Ondertussen geniet ik van mijn meisje, die vandaag wel wat lastig is. Ik krijg niet genoeg van haar hoge stemmetje, die blauwe oogjes en die zachte haartjes. Gelukkig heb ik haar nog.
janewaye schreef:Denk je dat je de enige bent??
Noppes hoor!!
Zelfs een vrouw als ik die al zo veel kinderen heeft, keek er iedere maand naar uit om maar geen maandstonden te krijgen!!
Ik ben gestopt met de pil in juni en nu 9 weekjes zwanger.
En zelfs mijn eigen huisdokter heeft gezegd dat nogal redelijk rap gebeurd was!!
Maar weet je wat??
flink euh "klussen "??
is eigenlijk zeer plezant en geniet gewoon nog maar van Kleine Lani!!
Want die zal rap groeien!!
Nog een klein tipje, maar die zal niet veel waard zijn denk ik...
Niet te veel aan denken!!
probeer het van je af te zetten en reken op niks voor mei of zelfs juli.
gewoon genieten van je baby, Lani en verder gaan!!
De dingen waarop men zit te wachten, wel die nemen meer tijd!!
Greetje,Laura en William schreef:Triestig, 't is precies of ik moet geen derde meer kopen, want ik heb toch al mijn koningswens ! Maar als ik er nou nog graag 1tje heb, daar heeft toch niemand zaken mee ?
Gewoon de natuur afwachten? Als het zo moet zijn, zal het wel gebeuren. Ik zie trouwens op 9 maand dat je weer wat laat bent...? Wie weet...?Greetje,Laura en William schreef: Benicio zou ook wel meerdere kinderen willen, maar wil blijkbaar ook geen knopen doorhakken...
Zucht ...hoe geraak ik hier uit ???
Ik weet niet... Het is het soort slijmen die ik verlies op het EINDE van mijn maandstonden, daarom dat ik het zo raar vind. Precies meer vuiligheid dat eruit komt.Greetje,Laura en William schreef:Nee hoor sarah, ben niet laat ... 'k heb alleen ook zo'n slijmverlies,licht rozig, ik denk dat mijn regels morgenvroeg pas goed gaan doorzetten. Soms overkomt mij da nog, moeilijk om m'n cyclus te bepalen hoor !
Maar bij jou is het misschien wel prijs, wie weet ? In ieder geval duim ik voor je !
Ik ga alleen naar de gyn als ik zwanger ben. Voor de rest heb ik daar niets te zoeken. Ik onderzoek zelf dagelijks mijn borsten (borstkanker zit in de familie) en jaarlijks laat ik mijn bloed trekken en onderzoeken op vanalles en nog wat, zelfs op aids (je weet maar nooit, he)Greetje,Laura en William schreef:Ik ga niet zo graag naar de gyne , alleen als ik zwanger ben, hihihi.
Meestal ga ja daar maar inderdaad heen en dan zien ze niks, of ze weten net zoveel als jij ...
Och, maar beter zo dan dat ze iets heel ernstig ontdekken, zeg ik altijd maar ...