Wil me ook even voorstellen
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Hallo iedereen,
Ik ben egeltje, een bijnaam die mijn ventje me soms geeft wegens de piekjes in mijn haar. Momenteel 31 jaar en sinds 4 jaar gelukkig getrouwd. Heb deze site gevonden via via en vond het wel interessant, de antwoorden die je hier krijgt zijn soms relevanter dan op andere sites. Momenteel zijn we ongeveer 14 maanden aan het proberen om ons klein gezinnetje uit te breiden, maar dat blijkt niet zo eenvoudig. Maar daarover heb ik zojuist een bericht nagelaten.
Mijn dagen vul ik met fulltime werken als administratief-financieel bediende, wat kokerellen, kledij naaien (proberen), ... kortom stilzitten lukt me niet echt.
Dat was het zo'n beetje, dus hopelijk tot binnenkort op één of ander forum.
Groetjes
Egeltje
Ik ben egeltje, een bijnaam die mijn ventje me soms geeft wegens de piekjes in mijn haar. Momenteel 31 jaar en sinds 4 jaar gelukkig getrouwd. Heb deze site gevonden via via en vond het wel interessant, de antwoorden die je hier krijgt zijn soms relevanter dan op andere sites. Momenteel zijn we ongeveer 14 maanden aan het proberen om ons klein gezinnetje uit te breiden, maar dat blijkt niet zo eenvoudig. Maar daarover heb ik zojuist een bericht nagelaten.
Mijn dagen vul ik met fulltime werken als administratief-financieel bediende, wat kokerellen, kledij naaien (proberen), ... kortom stilzitten lukt me niet echt.
Dat was het zo'n beetje, dus hopelijk tot binnenkort op één of ander forum.
Groetjes
Egeltje
- jong moederke
- Pas blauw
Bedankt
Bedankt voor de toffe reacties
. Jullie hebben trouwens allemaal heel mooie banners, heb gezien dat je er ook eentje kan aanmaken van je cyclus, dat ga ik ook doen want dat telkens aftellen tot d-day, dat duurt en blijft duren.
Groetjes en bedankt

Groetjes en bedankt
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
welkom en veel kletsplezier.
succes met zwanger worden.
grtz greet
succes met zwanger worden.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
-
- Moderator
- Contacteer: