Hallo, ik ben nieuw hier ...
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
-
- Pas blauw
Dag allemaal,
Ik ben Kelly, 22 jaar en te woonachtig te Lier. Ik ben zwanger van ons eerste kindje, dat de 14de juni 2006 verwacht wordt. Ondertussen begin je mijn buikje ook al stilletjes aan te zien, en ik kan ik deze niet meer verstoppen. Maar dat vind ik totaal niet erg, want ik ben heel trots en fier op mijn buikje.
We weten ook al dat het een zoontje wordt, de naam houden we nog voor ons.
Ons spruitje (zo noemen we hem) laat zich af en toe goed voelen, zo leuk. Ik vind het alleen spijtig dat de papa dit nog niet voelt, maar dat zal binnenkort wel komen, vermoed ik ...
Zaterdag ben ik de eerste keer naar de zwangerschapsyoga geweest, én dat kan ik echt iedereeen aanraden. We (ik en ons spruitje) hebben er goed van genoten, af en toe gaf hij me een teken.
Vanavond ga ik voor de eerste keer naar een zwangerschapscursus en relaxatie samen met de papa, ik ben eens benieuwd.
Groetjes
Kelly
Ik ben Kelly, 22 jaar en te woonachtig te Lier. Ik ben zwanger van ons eerste kindje, dat de 14de juni 2006 verwacht wordt. Ondertussen begin je mijn buikje ook al stilletjes aan te zien, en ik kan ik deze niet meer verstoppen. Maar dat vind ik totaal niet erg, want ik ben heel trots en fier op mijn buikje.
We weten ook al dat het een zoontje wordt, de naam houden we nog voor ons.
Ons spruitje (zo noemen we hem) laat zich af en toe goed voelen, zo leuk. Ik vind het alleen spijtig dat de papa dit nog niet voelt, maar dat zal binnenkort wel komen, vermoed ik ...
Zaterdag ben ik de eerste keer naar de zwangerschapsyoga geweest, én dat kan ik echt iedereeen aanraden. We (ik en ons spruitje) hebben er goed van genoten, af en toe gaf hij me een teken.
Vanavond ga ik voor de eerste keer naar een zwangerschapscursus en relaxatie samen met de papa, ik ben eens benieuwd.
Groetjes
Kelly
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
hoi
welkom en veel babbel plezier. en proficiat met je zwangerschap.
grtz greet
welkom en veel babbel plezier. en proficiat met je zwangerschap.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
-
- Pas blauw
Hey,
Bedankt allemaal voor de leuke reacties ...
Mijn zwangerschap verloopt heel goed, en de meeste kwaaltjes zijn reeds voorbij. Ik heb nu energie voor 2
. En dan de ene keer wat meer dan de andere keer hé ... Maar dat kennen jullie misschien wel?
Het is voor ons wel heel spannend, het is namelijk ons eerste kindje.
Binnenkort gaan we de geboortelijst leggen en we zijn nu volop aan het denken over de suikerbonen.
Groetjes
Kelly
Bedankt allemaal voor de leuke reacties ...

Mijn zwangerschap verloopt heel goed, en de meeste kwaaltjes zijn reeds voorbij. Ik heb nu energie voor 2

Het is voor ons wel heel spannend, het is namelijk ons eerste kindje.
Binnenkort gaan we de geboortelijst leggen en we zijn nu volop aan het denken over de suikerbonen.
Groetjes
Kelly
- jong moederke
- Pas blauw
-
- Pas blauw
Bedankt voor jullie reactie.
Ondertussen heb ik me denk ik wel overal al wel eventjes laten horen
Het is hier wel een leuke forum, overal dan hé ...
Ik vind het vooral leuk om zo eens te kunnen praten met andere mama's en zwangeren.
Met jullie alles goed?
Gisteren de eerste keer relaxatie gehad met de papa en de papa heeft voor de eerste keer een klein tikje gevoeld van zijn zoon, denkt hij ...
Hij kijkt er zo naar uit, en dat vind ik zo schattig van hem. Had ik totaal niet verwacht hoor ...
En hij is zo lief voor me, ons...
Groetjes
Kelly
Ondertussen heb ik me denk ik wel overal al wel eventjes laten horen

Het is hier wel een leuke forum, overal dan hé ...
Ik vind het vooral leuk om zo eens te kunnen praten met andere mama's en zwangeren.
Met jullie alles goed?
Gisteren de eerste keer relaxatie gehad met de papa en de papa heeft voor de eerste keer een klein tikje gevoeld van zijn zoon, denkt hij ...

Hij kijkt er zo naar uit, en dat vind ik zo schattig van hem. Had ik totaal niet verwacht hoor ...

Groetjes
Kelly
-
- Moderator
- Contacteer: