en alles was zoals ik wel verwachtte , in orde
Ons kindje weegt nu zo'n 490 gram en meet 27.5 cm
Het bleef alleen weer niet goed stilliggen,
maar dat voel ik wel

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators
Hey Kelly welkom op het forum en proficiat met de zwangerschap! Misschien kan je jezelf nog eens voorstellen bovenaan het forum bij: VOORSTELLING VAN JEZELF daar zullen de forummers je massaal welkom heten...Kelliemieke schreef:Dag allemaal,
Mag ik erbij?
Ik ben Kelly, 22 jaar en te woonachtig te Lier. Ik ben zwanger van ons eerste kindje, dat de 14de juni 2006 verwacht wordt. Ondertussen begin je mijn buikje ook al stilletjes aan te zien, en ik kan ik deze niet meer verstoppen. Maar dat vind ik totaal niet erg, want ik ben heel trots en fier op mijn buikje.
We weten ook al dat het een zoontje wordt, de naam houden we nog voor ons.![]()
Ons spruitje (zo noemen we hem) laat zich af en toe goed voelen, zo leuk. Ik vind het alleen spijtig dat de papa dit nog niet voelt, maar dat zal binnenkort wel komen, vermoed ik ...
Zaterdag ben ik de eerste keer naar de zwangerschapsyoga geweest, én dat kan ik echt iedereeen aanraden. We (ik en ons spruitje) hebben er goed van genoten, af en toe gaf hij me een teken.
Vanavond ga ik voor de eerste keer naar een zwangerschapscursus en relaxatie samen met de papa, ik ben eens benieuwd.
Groetjes
Kelly
Daarvoor moet je bij jong moederke zijn, zij is moderator bij het hoekje BANNERS, dus daar kan je een bericht plaatsen en dan helpt ze jou met plezier verder....succes!Kelliemieke schreef:Dag Katharina,
Blijkbaar werkt mijn banner niet ...
Weet jij misschien hoe dat komt?
Groetjes
Kelly
*knikt* en we noemen het ook "spruitje"Kelliemieke schreef:En ik denk dat ik het ook al weet?major schreef:ik heb het nochtans al een paar keer gezegd, hé
welkom kellytuurlijk mag je er nog bij
![]()
Hetzelfde als bij ons?