hellup
Moderators:Welcome, Moderators
Hallo allemaal
Hier nog altijd geen duiveltjes te bespeuren.
Wel af en toe steken in liezen en pijn in onderrug. En soms met vlagen misselijk. En borsten nog steeds groter.
maar ik ga pas testen in het weekend heb ik mezelf voorgenomen.
En als het dan nog negatief is moet ik toch maar weer eens naar HA.
Ik hou jullie op de hoogte.
groetjes liesl
Hier nog altijd geen duiveltjes te bespeuren.
Wel af en toe steken in liezen en pijn in onderrug. En soms met vlagen misselijk. En borsten nog steeds groter.
maar ik ga pas testen in het weekend heb ik mezelf voorgenomen.
En als het dan nog negatief is moet ik toch maar weer eens naar HA.
Ik hou jullie op de hoogte.
groetjes liesl
- jong moederke
- Pas blauw
Hoi Sandy,,
Ik weet het dat een bloedtest meer betrouwbaar is. Ik weet alleen niet of ze dat zo snel in nederland doen. Maar ik zal het zeker eens gaan vragen. Of ik moet gewoon nog een weekje afwachten. Ik begin langzaamaan steeds meer te denken dat er iets met me mis is. Maar goed dat ligt ook in de aard van dit beestje hoor. Aan de andere kant denk ik het zal wel goed zijn want vorige keer was ik toch al zwanger (maar dan denk ik weer heeft HA test wel goed gedaan). Enfin ik word er steeds meer gek van. Het geduld begint aardig op te raken. Maar goed is het normaal dat testen soms na uur pas positief worden of is dit zo bij iedere test? Weet iemand dit soms.
Nou groetjes liesl
Ik weet het dat een bloedtest meer betrouwbaar is. Ik weet alleen niet of ze dat zo snel in nederland doen. Maar ik zal het zeker eens gaan vragen. Of ik moet gewoon nog een weekje afwachten. Ik begin langzaamaan steeds meer te denken dat er iets met me mis is. Maar goed dat ligt ook in de aard van dit beestje hoor. Aan de andere kant denk ik het zal wel goed zijn want vorige keer was ik toch al zwanger (maar dan denk ik weer heeft HA test wel goed gedaan). Enfin ik word er steeds meer gek van. Het geduld begint aardig op te raken. Maar goed is het normaal dat testen soms na uur pas positief worden of is dit zo bij iedere test? Weet iemand dit soms.
Nou groetjes liesl
Hallo Allemaal
Ik ga morgen naar de HA en dan zal ik om bloedtest gaan vragen. Ben momenteel ziek thuis omdat ik gisteren kotsmisselijk was. Ben toen maar naar huis gegaan want werken kon ik niet. Gisteren de hele dag in bed gelegen vandaag gaat het weer ietsje beter niet meer zo misselijk gelukkig. Nou ik hou jullie op de hoogte.
groetjes liesl
Ik ga morgen naar de HA en dan zal ik om bloedtest gaan vragen. Ben momenteel ziek thuis omdat ik gisteren kotsmisselijk was. Ben toen maar naar huis gegaan want werken kon ik niet. Gisteren de hele dag in bed gelegen vandaag gaat het weer ietsje beter niet meer zo misselijk gelukkig. Nou ik hou jullie op de hoogte.
groetjes liesl
Hallo allemaal
Ik ben net bij HA geweest en hij vond het ook allemaal maar vreemd. En zei meteen dan laten we bloed trekken. Dus heb verwijsbrief gekregen. Ik zal dit echter pas vrijdag of maandag laten doen. Ik ben nu nl ziek aan het vieren en kan het dus niet maken om bloed te gaan laten trekken in het ziekenhuis (ik werk daar nl). Dus nog ff geduld hebben. Als dit echter negatief is krijg ik een echo bij gynea omdat er dan toch iets vreemds aan de hand is. Ik ben blij dat ik ben gegaan zodat ik een dezer dagen toch wat meer zekerheid heb.
groetjes liesl
Ik ben net bij HA geweest en hij vond het ook allemaal maar vreemd. En zei meteen dan laten we bloed trekken. Dus heb verwijsbrief gekregen. Ik zal dit echter pas vrijdag of maandag laten doen. Ik ben nu nl ziek aan het vieren en kan het dus niet maken om bloed te gaan laten trekken in het ziekenhuis (ik werk daar nl). Dus nog ff geduld hebben. Als dit echter negatief is krijg ik een echo bij gynea omdat er dan toch iets vreemds aan de hand is. Ik ben blij dat ik ben gegaan zodat ik een dezer dagen toch wat meer zekerheid heb.
groetjes liesl
juist gelijk bij mij...ik moet maar een steekje voelen en ren naar de apotheek...jammer dat die testen zoveel geld kosten!Dagmar schreef:Ik snap niet dat iedereen zo geduldig kan zijn..Als ik zelf nog maar het vermoeden zou hebben, zou ik al testen (toch als ik het doodgraag zou willen)..
![]()
Liesl, veel succes en hopelijk is het positief..
Hallo allemaal.
Nou eerste uitslag bloed is binnen totaal hsg is kleiner dan 1.
Beta hcg volgt. Wat is eigenlijk het verschil tussen deze 2.
HSg is veel te laag ik denk dat ik dan toch de eerste keer echt zwanger ben geweest maar er nog iets in mij zit of zo ik weet het anders ook niet te verklaren. Anders moet hij toch 0 zijn he of niet?
Morgen HA maar eens bellen voor verwijskaart gynea.
groetjes liesl
Nou eerste uitslag bloed is binnen totaal hsg is kleiner dan 1.
Beta hcg volgt. Wat is eigenlijk het verschil tussen deze 2.
HSg is veel te laag ik denk dat ik dan toch de eerste keer echt zwanger ben geweest maar er nog iets in mij zit of zo ik weet het anders ook niet te verklaren. Anders moet hij toch 0 zijn he of niet?
Morgen HA maar eens bellen voor verwijskaart gynea.
groetjes liesl
ja tuurlijk laat ik iets weten ik hou jullie op de hoogte.
Morgen nog maar eens op de pc kijken wat er staat of nu alles al binnen is en dan HA bellen. Maar blijft het hcg hormoon zo lang in je bloed zitten dan? Want mijn miskraam of hoe je het wilt noemen is toch al eind december geweest. Nu ja ik snap er niet meer zo heel van van nu.
Maar goed ik ga maar weer eens vragen.
groetjes liesl
Morgen nog maar eens op de pc kijken wat er staat of nu alles al binnen is en dan HA bellen. Maar blijft het hcg hormoon zo lang in je bloed zitten dan? Want mijn miskraam of hoe je het wilt noemen is toch al eind december geweest. Nu ja ik snap er niet meer zo heel van van nu.
Maar goed ik ga maar weer eens vragen.
groetjes liesl
Heb HA gebelt voor uitslag bloedtest. HCG is lager dan 1 dus niet zwanger. Beta HCG volgt nog maar de assistente wist ook niet precies waar dit voor was. Heb al afspraak gemaakt bij gynea maar kan er pas 17 maart terecht voor inwendige echo. Duurt nog lang dus terwijl ik er zelf werk in ziekenhuis. Maar volgende week komt toch weer gynea op onze afdeling want wij assisteren bij HSG dus dan zal ik het eens aan haar vragen. In de tussentijd wachten we dus maar gewoon ff af. Ben wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben. Misschien heb ik wel gewoon eisprong overgeslagen. Want ik heb wel eisprong gehad na stoppen van de pil want anders had test bij HA niet positief kunnen zijn in december. Maar goed we wachten het allemaal maar ff af. Misschien is het voor die tijd al wel weer opgelost. Ik hou jullie op de hoogte.
liesl
liesl