wie telt er mee met mij af naar 03/02/2006
Moderators:Dagmar, Moderators
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
kunde geloven dat ik zenuwachtig ben . maar wat het ook is ik leg me er bij neer . ben ik niet zwanger hop naar de volgende ronde
ben ik wel zwanger dan heten we onze nieuwe spruit welkom rond vrijdag den 13de oktober
. de
zijn er nog niet vorige maand had ik ze een dag te vroeg ... jullie zijn alvast heel hard bedankt om mee af te tellen zo is de week echt wel voorbij gevlogen ...
en morgen is het D day ...
ik hou jullie alvast van elk ding dat er gebeurd op de hoogte
Xjes betty

en morgen is het D day ...
ik hou jullie alvast van elk ding dat er gebeurd op de hoogte

Xjes betty
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
[img][img]http://img217.imageshack.us/img217/7672/test0062xu.jpg[/img][/img]
de foto is niet zo echt duidelijk maar ik heb positief getest ....
dus ik ben zwanger
JOEPIE

de foto is niet zo echt duidelijk maar ik heb positief getest ....
dus ik ben zwanger

-
- Moderator
- Contacteer:
- jong moederke
- Pas blauw
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik voel me heel goed juist dat ik deze week griep heb gehad , en een verkoudheid. ik ben vanmorgen heel misselijk opgestaan en heb overgegeven .
echt heel moe ben ik niet ma ik ga op tijd slapen ... want onzen Alessio en edwardo zijn er elke morgen om half zeven .
ik heb vanmorgen nog eens nen test gedaan en die was nog donkerder van streep dan gisteren dus ... volgende week laat ik bloed trekken en maak een afspraak met de gyne.
ik zit alleen met het probleem dat ik niet weet welke gyne te nemen . ik kan oftewel bevallen is st-antonius zoersel oftewel in herentals . weet er misschien iemand daar nen goeie gyne?
echt heel moe ben ik niet ma ik ga op tijd slapen ... want onzen Alessio en edwardo zijn er elke morgen om half zeven .
ik heb vanmorgen nog eens nen test gedaan en die was nog donkerder van streep dan gisteren dus ... volgende week laat ik bloed trekken en maak een afspraak met de gyne.
ik zit alleen met het probleem dat ik niet weet welke gyne te nemen . ik kan oftewel bevallen is st-antonius zoersel oftewel in herentals . weet er misschien iemand daar nen goeie gyne?
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer: