Tiny Love
Moderators:Welcome, Moderators
Mijn nichtje en Mila zijn ongeveer even oud. Ze hadden beiden ook zoiets en mijn nichtje amuseerde zich er kostelijk mee, Mila bekeek het hare niet eens!! Die keek liever gewoon rond en deed allerlei "oefeningen". Gelukkig hadden we het van iemand geleend, dus geen onnodige kosten gemaakt.. Hoewel, nu kunnen we het misschien wel voor Karsten gebruiken...
Hoi Kaatje
Wij hebben ook zo'n speelmat. Juist dezelfde.
Maar ik moet eerlijk toegeven dat Lukas er ook niet zo zot van was.
Het is natuurlijk een héél mooi speelgoedje en het kan nog van pas komen voor zijn broertje, misschien speelt die er meer mee dan Lukas!
Het is wel niet zo goedkoop, maar als je hem cadeau krijgt!!!
Dikke kus van Ness!!!
Wij hebben ook zo'n speelmat. Juist dezelfde.
Maar ik moet eerlijk toegeven dat Lukas er ook niet zo zot van was.
Het is natuurlijk een héél mooi speelgoedje en het kan nog van pas komen voor zijn broertje, misschien speelt die er meer mee dan Lukas!
Het is wel niet zo goedkoop, maar als je hem cadeau krijgt!!!

Dikke kus van Ness!!!
Ness,
vooreerst de kraamkliniek is hier ook 35minuten vandaan dus dat is voor ons niet handig als ik na vijf dagen terug thuis ben....gaat dan maar eens gauw iets halen....
Voor de rest ik maak geen kinnekes om cadeaus te krijgen..dus degene die geen geld willen geven dat is hun keuze...Dat laat ik het minste aan mijn hart komen....
Hobbes
vooreerst de kraamkliniek is hier ook 35minuten vandaan dus dat is voor ons niet handig als ik na vijf dagen terug thuis ben....gaat dan maar eens gauw iets halen....
Voor de rest ik maak geen kinnekes om cadeaus te krijgen..dus degene die geen geld willen geven dat is hun keuze...Dat laat ik het minste aan mijn hart komen....
Hobbes
-
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw