mijn naam is kitty, 28 jaar. ik ben de trotse mama van 2 meisjes, mijn prinsessen Ik woon samen met mijn vriend, een nederlander. ons gezin telt nog een hond, rufus; en 3 poezebeesten, pluis, nicky en gizmo.
Fauke, de oudste, is geboren op 2/9/2001, over haar hebben we co-ouderschap.
florien is fauke's halfzus en geboren op 29/12/2005.
thx voor de complimentjes over de foto, fauke wil iedereen laten zien dat ze een goeie grote zus is...zo schattig
goortjes, ben van westmalle en heb 7 jaar op immaculata gezeten. ken je mij? lol mijn naam komt nie zo veel voor, dus soms blijft die wel ergens hangen...
dat is dan ook toevallig!
kende maar 1 Kitty daar
en die was even oud als ik, en ik word volgende week 28
Dus het had gekunnen!
Maar dan zal ik je vast wel gekend hebben
wat heb je gestudeerd?
ik heb 2 jaar handel gedaan, dan de bons gekregen van die lieve mevr verrekt :-s daarna naar kantoor gegaan en dat uitgezeten t/m het 7de jaar.
onze rome-reis heb ik gedaan samen met de klas van de hogere richtingen waarin die Narcis zat. allemaal lang geleden intussen he
wat heb jij er gedaan?
er begint bij mij iets te dagen....
Maar het is nog een beetje vaag, maar ja het is inderdaad al lang geleden!
ik heb 2 jaar handel gedaan, dan 2 jaar handel-talen
en dan 2 jaar secretariaat talen
de enige manier waarop je me misschien zou kunnen kennen is dat ik wedstrijden danste
Dat heeft ooit in Tornado gestaan
Denk niet dat je me anders zou kennen...
bij mij in de klas zat Kim, die bijna blinde
goortje, kan het mij nie herinneren. heb ooit wel mee den tornado in mekaar gestoken...lol. die kim kan ik mij nog wel voor de geest halen.
jong moederke, we zijn onze weg nog een beetje aant zoeken met het co-ouderschap en florien erbij op de moment. het is voor fauke een hele aanpassing he, ze is 4 jaar lang alleen geweest...nooit aandacht moeten delen. we deden ook alles samen, ik breng haar (bijna) nooit onder bij een babysit ofzo omdat ik de tijd die we tijdens onze week hebben ten volle wil benutten. Grote prinses is altijd moeilijker geweest met slapen, we hadden eigenlijk pas voor elkaar dat ze een hele nacht in haar eigen bed sliep...is terug naar af nu, maar komt wel weer in orde (hoop ik) zal overal wel een aanpassing zijn als er een 2de kindje bijkomt, misschien zijn we gewoon te bezorgd...
dat slaapprobleem gaat zichzelf wel oplossen
voor haar is het inderdaad een aanpassing met een zusje erbij
dacht wel dat je me niet zou kennen
was ook niet zo'n haantje de voorste, of hoe zeg je dat
maar ik denk wel dat ik jou ken
enfin maakt niet uit!
Welkom hier!
blij te horen dat 'die kim' (niet slecht bedoeld) haar draai ook gevonden heeft, denk dat het nie meevalt om met zo'n beperking te leven.
vorige week zat ik met mijn beste vriendin naar onze kroost te kijken (zij heeft 2 jongens, 8&4 jaar)...we hebben toen nog gezegd wat een wonder het eigenlijk is dat je een perfect gezond kind krijgt, dat je daar eigenlijk af en toe toch wel eens bij mag stilstaan.
net bij de HA geweest met florien, om haar te meten en te wegen...ze heeft ook wat last met kaka doen :-s mag haar pap nu met hepar water maken, ben eens benieuwd of het gaat helpen. madame weegt intussen 4.180, schrok mij een ongeluk ze is ook al 5cm gegroeid intussen...