Je kindje zal goed zitten in je buik, lekker warm en veilig omringt.
En hij amuseert zich blijkbaar, aan je echo te zien.
Wel leuk gevonden, hoor.
misselijk en overgeven
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Hey Nathje, ik ben 3 dagen overtijd gegaan en dan hebben ze de bevalling ingeleid. Langer laat onze gyn niemand overtijd gaan. Je hebt inderdaad meer kans op een kunstverlossing, bij mij heeft het ook geen haar gescheeld, dus laat liever de natuur zijn gang gaan hoor!
Ik denk dat je ondertussen al vanzelf bevallen bent, want het is al 3 dagen geleden dat je van je liet horen, ben benieuwd!
Ik denk dat je ondertussen al vanzelf bevallen bent, want het is al 3 dagen geleden dat je van je liet horen, ben benieuwd!
hallo,
Ja, ik ben bevallen op 22/01.
Maar ik ben niet ingeleid, het is spontaan in gang geschoten op zondagvoormiddag. We zijn nu een week verder en ik heb zo vandaag de bevalling weer opnieuw herbeleefd.
Naar de klok gekeken, van ja, nu zat ik op het bed en op de bal en om dit uur zat ik in het bad...
En om 19h30 zei ik tegen keanu, proficiat ventje, ge zijt een weekje oud!
groetjes Nathje.
Ja, ik ben bevallen op 22/01.
Maar ik ben niet ingeleid, het is spontaan in gang geschoten op zondagvoormiddag. We zijn nu een week verder en ik heb zo vandaag de bevalling weer opnieuw herbeleefd.
Naar de klok gekeken, van ja, nu zat ik op het bed en op de bal en om dit uur zat ik in het bad...
En om 19h30 zei ik tegen keanu, proficiat ventje, ge zijt een weekje oud!
groetjes Nathje.