urinetest negatief, bloed positief... Kan dit???
Moderators:Welcome, Moderators
Hallo iedereen, kan het dat je urinetest negatief is maar je bloeduitslag positief is? Ik ben 2 dagen overtijd en het is nu bang afwachten tot vanavond op mijn bloeduitslag... Groetjes Kim
Bij Amber had ik 2 of 3 tests gedaan en die waren allemaal negatief en toch was ik zwanger. Achteraf bleek dat ik mijn eisprong enkele dagen later had gehad en ik mijn maandstonden dus eigenlijk later moest hebben. Ik had dus te vroeg getest
Bij Caro heb ik dan toch voor de zekerheid gewacht tot dat ik enkele dagen overtijd was en dan had ik een positieve test. Laat vanavond iets weten he !!!

1 week overtijd en nog steeds negatieve urine testen, wel 5 gedaan van verschillende merken. Na 1 week bloed laten nemen en de uitslag was positief; nu ondertussen 13 weken ver.
was gewoon een late eisprong geweest waardoor ik later vruchtbaar werd en bevrucht werd ook. maar allez we zijn toch zwanger hé. laat je eens iets weten??
ik duim alvast
was gewoon een late eisprong geweest waardoor ik later vruchtbaar werd en bevrucht werd ook. maar allez we zijn toch zwanger hé. laat je eens iets weten??
ik duim alvast
Hallo , ikke weer!!! Ben dus bloed gaan laten afnemen en de utslag gaf aan dat ik het hcg hormoon in mijn bloed heb! Nu kan da op 2 dingen wijzen, ofwel gewoon zwanger( laat ons hopen) ofwel een vroegtijdige miskraam.... Vandaag opnieuw bloed laten afnemen, weet de uitslag binnen 4 uurkes! Ben zo zenuwachtig, mijn gelnagels moeten eraan geloven!!! Groetjes, en bedankt voor de reacties , vind ik tof!!!!
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
de uitslag!
Hallo allemaal , ik weet heb een tijdje niks laten horen ma heb ni zo goed nieuws , ik ben 5 weken zwanger maar het is geen goede zwangerschap! Het zou een miskraam worden!!! vind het zo erg... groetjes
- jong moederke
- Pas blauw
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
hoi
dat is idd geen goed nieuws.
weten dat je zwanger bent en dat het zeker uitdraait op een mk.
ik hoop natuurlijk van niet.
vind het wel wat raar dat je nu al weet dat het uitdraait op een mk.
grtz greet
dat is idd geen goed nieuws.
weten dat je zwanger bent en dat het zeker uitdraait op een mk.
ik hoop natuurlijk van niet.
vind het wel wat raar dat je nu al weet dat het uitdraait op een mk.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
hallo, We zijn nu enkele dagen verder en voel me al wat beter, vanaf morgen terug aant werk... Voel me er wel klaar voor samen met een hoop pijnstillers... Ik heb dus mijn maandstonden doorgekregen en kan je verzekeren dit zijn geen normale regels!
Ik heb er nog nooit zo last van gehad, echt wel pijnlijk!
De dokters wisten da het niet goed zou aflopen omdat mijn hcg gehalte in mijn bloed veel te laag was voor een 5 weken lange zwangerschap...
Het steeg gewoonweg niet genoeg , en dan kan het geen goed vruchtje zijn en dus ook geen goede zwangerschap!
Nu, ik kan het na een paar dagen wat beter plaatsen en besef nu ook dat het beter nu is dan binnen enkele maanden...
Ik wil jullie bedanken voor alle toffe reacties en medeleve want da doet me echt wel goed!
Ik ga hier ook zeker blijven komen schrijven en jullie op de hoogte houden want na deze regels mogen we opnieuw starten voor een klein wondertje te crieeren! groetjes!!!
Ik heb er nog nooit zo last van gehad, echt wel pijnlijk!
De dokters wisten da het niet goed zou aflopen omdat mijn hcg gehalte in mijn bloed veel te laag was voor een 5 weken lange zwangerschap...
Het steeg gewoonweg niet genoeg , en dan kan het geen goed vruchtje zijn en dus ook geen goede zwangerschap!
Nu, ik kan het na een paar dagen wat beter plaatsen en besef nu ook dat het beter nu is dan binnen enkele maanden...
Ik wil jullie bedanken voor alle toffe reacties en medeleve want da doet me echt wel goed!
Ik ga hier ook zeker blijven komen schrijven en jullie op de hoogte houden want na deze regels mogen we opnieuw starten voor een klein wondertje te crieeren! groetjes!!!