Ik had dat al veel eerder gewild, maar...we zijn met 2
   Ik had dat al veel eerder gewild, maar...we zijn met 2  

Nu heb ik alle argumenten van mijn vrouwtje weggenomen: ik sta op als ons Bartje weent, ik haal hem en breng hem naar mijn vrouwtje die hem eten geeft, ik zorg voor een zuivere pamper en leg hem terug in zijn bedje
 en dat gewoonlijk 2 keer per nacht (ja, je moet er wel iets voor over hebben als je iets wil
  en dat gewoonlijk 2 keer per nacht (ja, je moet er wel iets voor over hebben als je iets wil  )
 )Ons Bartje slaapt beter (we horen toch minder) en wij ook
 Ik heb al uitgevonden dat ik beter even naast ons Bartje kan blijven staan tot hij goed slaapt dan nog enkele keren opstaan om zijn fopspeen terug te geven
   Ik heb al uitgevonden dat ik beter even naast ons Bartje kan blijven staan tot hij goed slaapt dan nog enkele keren opstaan om zijn fopspeen terug te geven  
 's Avonds zijn wij moe en wij gaan nogal vroeg slapen, maar zo houden we het vol

Ik wilde al een tijdje mijn oude vrouwtje terug, ze was zo erg veranderd (alleen nog maar mama) en dat is wel een beetje gelukt. Ik voel me er in ieder geval goed bij, zij ook en ons Bartje heeft er geen nadeel bij

Dus zal ik een volgende keer nog wel eens een oplossing zoeken
   Dus zal ik een volgende keer nog wel eens een oplossing zoeken 

Ik ben nu heel gelukkig dat ons Bartje op zijn eigen kamer ligt.  We kunnen allebei beter slapen, want al die kleine geluidjes horen we niet en als hij echt weent omdat hij honger heeft ben ik meestal heel snel wakker en ga ik hem halen.  Meestal val ik dan terug in slaap en maakt mijn vrouwtje me wakker als ons Bartje gedaan heeft.  Soms vallen zij ook in slaap en liggen we met 3.  Tegen de morgen laten we ons Bartje altijd gezellig bij ons en genieten we er van
   Ik ben nu heel gelukkig dat ons Bartje op zijn eigen kamer ligt.  We kunnen allebei beter slapen, want al die kleine geluidjes horen we niet en als hij echt weent omdat hij honger heeft ben ik meestal heel snel wakker en ga ik hem halen.  Meestal val ik dan terug in slaap en maakt mijn vrouwtje me wakker als ons Bartje gedaan heeft.  Soms vallen zij ook in slaap en liggen we met 3.  Tegen de morgen laten we ons Bartje altijd gezellig bij ons en genieten we er van