spotje
Moderators:Dagmar, Moderators

was dat totaal vergeten, ik ben van de kliniek naar mijn vriendin gegaan en vandaar naar het fritkot en vandaar naar mijn ma
Het hartje werkt perfect, maar nog steeds geen ontsluiting. Ze hebben dan naar de gyn gebeld: maandag moet ik gaan, dan zal allicht afgesproken worden voor inleiding
sorry dat ik jullie in spanning zo liet zitten

- Anneliefje
- Pas blauw
In elk geval eerst een onderzoek. Hopelijk tegen dan al opening, zodat hij mij niet nog een week laat rondlopen
Maar hij zei zelf al dat het aangeraden is om maar max 10 d overtijd te gaan + het is een grote en zware baby (sommige mensen denken dat er twee inzitten
) Het MOET voor in de komende week zijn.

Maar hij zei zelf al dat het aangeraden is om maar max 10 d overtijd te gaan + het is een grote en zware baby (sommige mensen denken dat er twee inzitten

-
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw
Je hebt waarschijnlijk een 5** buik ... je baby baadt (letterlijk) nog in de luxe van warmte ...
Ik vind het ook niet fijn om uit een warm bad te moeten stappen in een 'koude' kamer ...
Maar hei, we blijven hier aan je denken en van waar ook denk ik dat we allemaal met je meeleven en hopen en duimen dat je niet teveel moet afzien!
(Y) <- dit is een "duim op"
Ik vind het ook niet fijn om uit een warm bad te moeten stappen in een 'koude' kamer ...

Maar hei, we blijven hier aan je denken en van waar ook denk ik dat we allemaal met je meeleven en hopen en duimen dat je niet teveel moet afzien!

(Y) <- dit is een "duim op"