3D echo
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Heeft iemand ervaring met 3D echo? Ik heb er al eens over gehoord en zou willen informeren daarnaar. Weet iemand waar ze 3D echo's kunnen nemen?
Groetjes
Groetjes
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
in het middelheim deden ze ook en 3d echo maar dat was voor de tweede opinie dat werd gedaan door dr coppens daar kon hij de orgaantjes veel duidelijker op zien en ook de bloedstroming ... ik heb voor dat onderzoek ietsje meer moeten betalen. wel zei mijn geny dat zo een 3d indien da teveel werd gebruikt schadelijk kon zijn.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Ik heb op een site gekeken: studio9months.be Die zitten in Waterloo. Je kan daar dus een 3d echo laten nemen of 4d. Voor 4 foto's betaal je70 euro. Eigenlijk wel vrij veel. En als je de foto's op cd-rom wil en dan nog iets, maar da weet ik ni meer, was het 120 euro.
Ik ga het maar bij een gewone echo houden.
Ik betaal ook elke keer 25euro en trek meer dan de helft terug.
Ik ga het maar bij een gewone echo houden.

Hoi,
Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat als ik zwanger ben ik zeker die affectieve 4d-echo zal laten maken in Waterloo. Ik vind dat echt prachtig. Je moet eens een kijkje gaan nemen op de site www.studio9months.com. Het is inderdaad wel veel geld, maar dat heb ik er graag voor over. Is altijd een leuk aandenken om later aan de kleine te tonen. Je hebt de keuze tussen 2 formules:
1. Hartedief: 70 € ==> je krijgt 4 foto's mee naar huis
2. Affectieve echografie: 120 € ipv 145 € ==> de 2d-3d en 4d beelden worden op dvd gezet en je krijgt 6 foto's mee
Ikzelf zou kiezen voor de tweede formule. Iedereen maakt dit natuurlijk voor zichzelf uit.
Nu enkel nog proberen om terug zwanger te worden natuurlijk.
groetjes cindy
Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat als ik zwanger ben ik zeker die affectieve 4d-echo zal laten maken in Waterloo. Ik vind dat echt prachtig. Je moet eens een kijkje gaan nemen op de site www.studio9months.com. Het is inderdaad wel veel geld, maar dat heb ik er graag voor over. Is altijd een leuk aandenken om later aan de kleine te tonen. Je hebt de keuze tussen 2 formules:
1. Hartedief: 70 € ==> je krijgt 4 foto's mee naar huis
2. Affectieve echografie: 120 € ipv 145 € ==> de 2d-3d en 4d beelden worden op dvd gezet en je krijgt 6 foto's mee
Ikzelf zou kiezen voor de tweede formule. Iedereen maakt dit natuurlijk voor zichzelf uit.
Nu enkel nog proberen om terug zwanger te worden natuurlijk.

groetjes cindy