Gezellige babbel over ...
Moderators:Welcome, Moderators
heb daar geen idee van
maar we passeerden daar
en de nick moest dringend iets hebben en dus hebben we vandaar maar weer wat meegebracht!
enkele guppies
een ... goerami
een plecostomus ofzoiets (onze vorige was nen hele grote geworden en hij is erbij gaan liggen!)
neonkardinaaltjes ofziets
en nog iets onbekends voor mij
maar we passeerden daar
en de nick moest dringend iets hebben en dus hebben we vandaar maar weer wat meegebracht!
enkele guppies
een ... goerami
een plecostomus ofzoiets (onze vorige was nen hele grote geworden en hij is erbij gaan liggen!)
neonkardinaaltjes ofziets
en nog iets onbekends voor mij
yep
ken er ook niet veel van hoor
ik trouwde mijn man en kreeg er een aquarium bij!!!
vind het wel rustgevend in huis
behalve wanneer dat pompje begint te pruttelen!!!!
zoals gisterenavond
dan word je er zot van!
Mijn zoontje is ook helemaal weg van de visjes
dat was het eerste wat hij na kon doen
blubblub!
hihihi
ken er ook niet veel van hoor
ik trouwde mijn man en kreeg er een aquarium bij!!!
vind het wel rustgevend in huis
behalve wanneer dat pompje begint te pruttelen!!!!
zoals gisterenavond
dan word je er zot van!
Mijn zoontje is ook helemaal weg van de visjes
dat was het eerste wat hij na kon doen
blubblub!
hihihi
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
[img][img]http://img40.imageshack.us/img40/3707/vissenmalawitanganyka0083mw.jpg[/img][/img]
dit zijn onze vissen maar nu zijn ze wel een pak groter zal er straks eens een foto van trekken het zijn vissen uit het malawi en tangyanyka meer uit afrika
dit zijn onze vissen maar nu zijn ze wel een pak groter zal er straks eens een foto van trekken het zijn vissen uit het malawi en tangyanyka meer uit afrika
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Haha, ik vind het wel grappig als ik dit topic lees. We begonnen met een gezellige babbel over zwanger zijn en nu zitten we al bij de vissen... hihi.
Dit forum is gewoon niet te doen
Wel goed voor de lachspieren!
Maar nu dus effe over de vissen. Wij hebben thuis ook heel lang een aquarium gehad, zo een heel groot. Mijn broers waren verzot van vissen. We hadden vanalle soorten, ik weet ni meer de welke zenne. Maar dan begonnen ze het groter te zien en heeft mijne papa ne vijver gegraven. De aquarium verdween dus. In die vijver zitten nu Japanse Koi's en wat nog allemaal... Mama en mijn broer willen nu graag uitbreiden, dus volgend jaar kan papa de vijver verder uitgraven. Ik vind wel dat daar veel werk aan is, om die vijver te onderhouden. Da water wordt zo rap vuil en zo... Dan toch liever ne aquarium met van die lieve schattige visjes
Dit forum is gewoon niet te doen

Maar nu dus effe over de vissen. Wij hebben thuis ook heel lang een aquarium gehad, zo een heel groot. Mijn broers waren verzot van vissen. We hadden vanalle soorten, ik weet ni meer de welke zenne. Maar dan begonnen ze het groter te zien en heeft mijne papa ne vijver gegraven. De aquarium verdween dus. In die vijver zitten nu Japanse Koi's en wat nog allemaal... Mama en mijn broer willen nu graag uitbreiden, dus volgend jaar kan papa de vijver verder uitgraven. Ik vind wel dat daar veel werk aan is, om die vijver te onderhouden. Da water wordt zo rap vuil en zo... Dan toch liever ne aquarium met van die lieve schattige visjes
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
hoi
nu je het over visjes hebt. heb ik ook nog wat te vertellen.
de jongste van men zus heeft voor zenne nieuwjaar ne kleine aquarium gekregen nu zitten daar een 6a7 tal vissen in. wij gingen overlaatst op bezoek bij hun eigenlijk een ziekenbezoek. en we zetten onze yoran bij de visbak dieje heeft zo
ogen getrokken, da ventje wist ni wa die zag. dus nu denk eraan om zelf ook een kleine aqaurium te zetten.
grtz greet
nu je het over visjes hebt. heb ik ook nog wat te vertellen.
de jongste van men zus heeft voor zenne nieuwjaar ne kleine aquarium gekregen nu zitten daar een 6a7 tal vissen in. wij gingen overlaatst op bezoek bij hun eigenlijk een ziekenbezoek. en we zetten onze yoran bij de visbak dieje heeft zo

grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
neen da valt heel goed mee om de 4 weken hem 3/4 laten leeglopen en dan terug bijvullen je moet natuurlijk ook de ruitjes kuisen ... daar had ik eerst ook schrik van maar dat valt echt heel goed mee bij ons steken er nu wel geen plantjes meer in want die maakten den bak echt vies 

ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
tja, ze mogen er zelf wel iets voor doen, hè...
heb gisteren nog iemand van de schoonfamilie gezien die bij hoog en bij laag volhield dat de taken van de vrouw zowat ophouden bij het thuisblijven en poetsen, strijken, koken,... De man mag dan 's avonds zijn voeten op de tafel leggen omdat hij moe gewerkt is...

heb gisteren nog iemand van de schoonfamilie gezien die bij hoog en bij laag volhield dat de taken van de vrouw zowat ophouden bij het thuisblijven en poetsen, strijken, koken,... De man mag dan 's avonds zijn voeten op de tafel leggen omdat hij moe gewerkt is...