spotje
Moderators:Dagmar, Moderators
Vorig jaar deze tijd was dat bij mij ook zo. De gyn had toen 3 weken voor dat ik uitgerekend was gezegd dat de bevalling elke moment kon beginnen en ten laatste toen 2 of 3 dagen later, ik ging volgens hem zeker te vroeg bevallen. Ik had toen al 1 of 2 cm ontsluiting, de baarmoederhals was verstreken en het kindje zat heel laag. Ik ben toen die 3 laatste weken verschrikkelijk zenuwachtig en ongeduldig geweest en hoe langer ik bleef rondlopen hoe meer telefoontjes ik kreeg van familie en vrienden om te vragen of ik nog niet bevallen was. Ik heb uiteindelijk de bevalling moeten laten inleiden. Bij Amber is de bevalling spontaan in gang gegaan 5 dagen voor de uitgerekende datum dus had ik verwacht dat ik bij Caro ook voor mijn uitgerekende datum ging bevallen maar dat was dan uiteindelijk toch niet waar. Het is wel één voordeel, nu weet ik hoe het is om ingeleid te worden en hoe het is als de bevalling spontaan begint.
Heeeeeeeeeeeel veel succes en geduld de komende dagen !!!!
Heeeeeeeeeeeel veel succes en geduld de komende dagen !!!!
van inleiden kan ik niet meesprekenik ben bang dat ik de pijn niet ga kunnen verdragen (ik las dat inleiden meer pijn doet en het is al pijnlijk sowiso) en ik wil geen epi
de vorige keer is het spontaan begonnen bij mij ; drie dagen voor de uitgerekende datum
Vorige keer heb ik geen epi gehad en wil dit nu zo ook proberen
Toen ze bij Caro de bevalling hebben ingeleid dan kwamen de weëen vlugger op elkaar en direct heviger dan bij Amber, bij Amber was het spontaan begonnen en daar bouwde dat stilaan zo op maar uiteindelijk als je echt volop in de weëen zit vind ik er niet veel verschil tussen enkel in het begin merk je dat. Ik heb bij alletwee de bevallingen naar het einde toe een epi gehad. Ik heb bewondering voor degene die het zonder doen maar ik zou het zo opnieuw doen en heb er enkel positieve ervaringen aan overgehouden.ik ben bang dat ik de pijn niet ga kunnen verdragen (ik las dat inleiden meer pijn doet en het is al pijnlijk sowiso) en ik wil geen epi
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
hoi spotje
onze yoran was uitgerekend voor 30 dec 2004 en heeft zich goed laten zitten tot 02 jan 2005 om 00.09 uur. en als ik in dat weekend ni was bevallen dan zou ik smaandags den 3 jan worden ingeleid en kgeef eerlijk toe ik had meer schrik om ingeleid te worden dan wnn het spontaan zou beginnen.
maar ik denk da de gyn wel wat gefoeterd heeft hoor op consultatie den 30 dec 04 want nadien had ik veel last van steken in mijn buik oefenweeen denk en das pas echt doorgezet op 1 jan om 6 a 7 uur smorgens.
grtz greet
onze yoran was uitgerekend voor 30 dec 2004 en heeft zich goed laten zitten tot 02 jan 2005 om 00.09 uur. en als ik in dat weekend ni was bevallen dan zou ik smaandags den 3 jan worden ingeleid en kgeef eerlijk toe ik had meer schrik om ingeleid te worden dan wnn het spontaan zou beginnen.
maar ik denk da de gyn wel wat gefoeterd heeft hoor op consultatie den 30 dec 04 want nadien had ik veel last van steken in mijn buik oefenweeen denk en das pas echt doorgezet op 1 jan om 6 a 7 uur smorgens.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
hoi spotje
ik hou men duimpjes omhoog zodat je alsnog spontaan zou in arbeid gaan. en doe da goe. we zullen wel lezen wnn je mama bent geworden, hoe rapper hoe liever natuurlijk. maar ja als je het vergeet ik zal nit boos zijn. alleen maar heel curieus.
grtz greet
ik hou men duimpjes omhoog zodat je alsnog spontaan zou in arbeid gaan. en doe da goe. we zullen wel lezen wnn je mama bent geworden, hoe rapper hoe liever natuurlijk. maar ja als je het vergeet ik zal nit boos zijn. alleen maar heel curieus.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke

fiere meter van dieuwke
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw