(hoewel onze keuze al vastligt zenne

Moderators:Welcome, Moderators
Dat denk ik dus ook.. Dat je eerste bevalling je beeld vormt voor je tweede..sandy schreef:Ik denk dat de beslissing om thuis te bevallen bij een tweede meestal voortkomt omdat je bij je eerste niet goed bent behandeld.
Hetzelfde hier.. Bij Karsten was het zelfs zo dat ik er de woensdagavond doorzat, moe, veel bezoek gehad en toen twijfelde ik even serieus of ik de bv wel zou volhouden. Er heeft toen een verpleegster gezegd dat ik goed bezig was en dat het wel zou lukken (Karsten was toen al terug aan het bijkomen!).. Dus ja, moest er ooit een derde keer komen, wordt het terug het ziekenhuis.. Maar ik denk wel poliklinisch!sandy schreef:Ik heb er twee ziekenhuisbevallingen opzitten en was bij allebei zeer tevreden.
Das dus wat hier de kraamhulp doet die 8 dagen blijft en ook helpt bij de bevalling... ze verzorgt jou en je gezin 8 dagen lang, enige wat jij als kraamvrouw dan moet doen is je gemak houden ejn genieten van alle zorg en de kleine natuurlijk. tegen de tijd dat je beseft dat je bent bevallen is de kamer alweer netjes en wordt de koffie gezet.sandy schreef: Een thuisbevalling zou ik nooit overwegen: als ik zie welke "vuile" en bloederige bedoening een bevalling is, dan ben ik blij dat ik niet thuis met de was en dergelijke zit. Er is allicht wel iemand die je helpt om de boel op te kuisen na de bevalling, maar toch...
Bezoek komt dan allemaal naar huis, en dan zou ik toch graag mijn huis aan de kant hebben.