Gezellige babbel over ...
Moderators:Welcome, Moderators
Ik heb intens genoten van mijn eerste zwangerschap. En nu ben, de kwaaltjes er voorlopig nog bijgenomen, toch weer aan het genieten van dat tweede wondertje in mij. Maar ik ben wel een echte emo - mama.
Maar ik herken me er wel in dat je bij een tweede idd minder snel ongerust bent dan bij een eerste.
Maar ik herken me er wel in dat je bij een tweede idd minder snel ongerust bent dan bij een eerste.
wij gaan naar kitzbühl
een collega is vorige week geweest, ook in oostenrijk. zij vertelde ook al dat er veel sneeuw lag.
ben benieuwd, want ik heb indoor wel enkele lessen genomen, maar kan er voor de rest niks van... Kijk er wel erg naar uit!
In welke sector werk je dan, dat je geen verlof kan krijgen?
een collega is vorige week geweest, ook in oostenrijk. zij vertelde ook al dat er veel sneeuw lag.
ben benieuwd, want ik heb indoor wel enkele lessen genomen, maar kan er voor de rest niks van... Kijk er wel erg naar uit!
In welke sector werk je dan, dat je geen verlof kan krijgen?
Ik hoor dat ook vaak: t'is voorniet zeker?
Ik zeg dan dat ze dat vanachter eens moeten gaan regelen (met de baas) en dan is het meestal stil.
Als ge dat zo dikwijls hoort, vind je er niets grappig meer aan.
Vervelende klanten, ja soms je woorden inslikken!
Maar ik kom nooit al huilend thuis, hoor.
Als ik zelf om boodschappen ga, dan ben ik altijd vriendelijk voor de kassiersters. Ik zorg dat mijn boodschappen in sneltempo ingeladen zijn, want ge hebt zo van die ouwe dametjes die eerst hun geld rustig wegsteken en dan op hun gemakske alles wegbergen.
Dan weet ge geen raad met de artikelen van de volgende klant.
Want bij mij gaat het soms vooruit hoor.
Ik begroet de kassierster altijd en zeg ook bv goed weekend.
Ik weet zelf dat dit aangenaam is, dus dan doe ik dat ook.

Ik zeg dan dat ze dat vanachter eens moeten gaan regelen (met de baas) en dan is het meestal stil.
Als ge dat zo dikwijls hoort, vind je er niets grappig meer aan.
Vervelende klanten, ja soms je woorden inslikken!
Maar ik kom nooit al huilend thuis, hoor.
Als ik zelf om boodschappen ga, dan ben ik altijd vriendelijk voor de kassiersters. Ik zorg dat mijn boodschappen in sneltempo ingeladen zijn, want ge hebt zo van die ouwe dametjes die eerst hun geld rustig wegsteken en dan op hun gemakske alles wegbergen.
Dan weet ge geen raad met de artikelen van de volgende klant.
Want bij mij gaat het soms vooruit hoor.
Ik begroet de kassierster altijd en zeg ook bv goed weekend.
Ik weet zelf dat dit aangenaam is, dus dan doe ik dat ook.
Dat doe ik nog steeds, ik heb zelfs al ne keer opgenomen voor een meisje dat onterecht uitgescholden werd.
Het is helaas een beroep waar maar weinig mensen respect voor hebben.
De klanten maken hun dan kwaad omdat je altijd voordoet en ze geen kans hebben om hun gerief weg te steken, maar dat moet zo van de baas en dat begrijpen de mensen niet.
Of tergend traag kleingeld verzamelen, zodat er in mum van tijd een rij staat tot aan de koeling
Het is helaas een beroep waar maar weinig mensen respect voor hebben.
De klanten maken hun dan kwaad omdat je altijd voordoet en ze geen kans hebben om hun gerief weg te steken, maar dat moet zo van de baas en dat begrijpen de mensen niet.
Of tergend traag kleingeld verzamelen, zodat er in mum van tijd een rij staat tot aan de koeling

Eerlijk toegegeven, soms vergeet ik ook soms een goeiendag te zeggen. Maar ik ben wel altijd vriendelijk en probeer zoveel mogelijk te lachen. Ik erger mij meer op de mede-klanten
Sommige mensen zouden echt een algemeen straatverbod moeten krijgen!
En, ook toegegeven, hier spreken de kassiersters soms geen woord vlaams, enkel frans. Ik praat wel altijd in het vlaams maar ook daar blijf ik vriendelijk en geduldig. Ik verbeter ze soms maar echt niet met de verkeerde bedoelingen. Ik denk dat die mensen het ook leuk inden om weer eens iets bij te leren, he?
Natuurlijk, als we er echt niet aan uit geraken, praat ik wel frans hoor. Anders blijven we er staan

En, ook toegegeven, hier spreken de kassiersters soms geen woord vlaams, enkel frans. Ik praat wel altijd in het vlaams maar ook daar blijf ik vriendelijk en geduldig. Ik verbeter ze soms maar echt niet met de verkeerde bedoelingen. Ik denk dat die mensen het ook leuk inden om weer eens iets bij te leren, he?
Natuurlijk, als we er echt niet aan uit geraken, praat ik wel frans hoor. Anders blijven we er staan

inderdaad, waarom niet vriendelijk zijn tegen een kassierster? Je vindt het zelf toch ook fijn als ze vriendelijk zijn tegen jou??
Ik zeg eigenlijk altijd goeiedag tegen iedereen, maar de meesten zijn eigenlijk te 'mottig' om iets terug te zeggen.
Ben ik dan te vriendelijk voor deze wereld?
(of word ik nu te dramatisch
)
Ik zeg eigenlijk altijd goeiedag tegen iedereen, maar de meesten zijn eigenlijk te 'mottig' om iets terug te zeggen.
Ben ik dan te vriendelijk voor deze wereld?
(of word ik nu te dramatisch