ik moest uitkijken wat ik at, maar ik heb er een beetje mijn broek aangeveegd in het gedacht van dat ik die afspraak bij de gyn niet meer ging halen, en het niet meer kwaad kon
Deze middag moet ik dus toch weer die weegschaal op, kan ik daar weeer zitten met beschaamde kaken
hopelijk weet je vandaag ook meer he voor eventueel een inleiding. Geniet nog van je laatste echo en wie weet zegt je kindje straks wel geen inleiding ik kom wel zo en breekt je water volgende nacht
ik hoop voor jou dat je neit te lang meer moet wachten
Zelf heb ik nog niets van opening.
Als ik tegen vrijdag nog niet bevallen ben, moet ik dan binnen voor aan de monitor om te zien of alles nog goed is.
Als ik dinsdag nog steeds niet bevallen ben, moet ik terug naar de gyn en word ik ingeleid
Misschien moet je er nu gewoon van uit gaan dat je ingeleid zal worden.. Karsten wilde ook maar niet komen en op den duur ging ik ervan uit dat het de inleiding zou worden.. En wat gebeurde er natuurlijk? De nacht voor de inleiding besliste meneer om toch maar zelf te komen (11 dagen na uitgerekende datum!)..
En zeker een aanrader, hier heel veel komen klagen en zagen, want ja.. Nu gaan de dagen helaas nog trager voorbij!
Is normaal, eerst leef je zo hard naar je datum toe.. En nu heb je een datum waarop je zeker weet dat het gebeurt (als het niet eerder is)..
Zullen wij wel zenuwachtig zijn in je plaats..
De laatste loodjes wegen het zwaarst, maar probeer er toch nog van te genieten van ik mis mijn buik al soms... Nuja, je hebt iets prachtigs in de plaats he
Ik dacht dat ik haar al ergens tegen gekomen ben vandaag,maar ben het niet heel zeker.
Ben nogal een warhoofd vandaag en sla dus de datums door elkaar.