Nu begin ik ze toch te knijpen hoor
Moderators:Welcome, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
ah ja...dat hebben ze bij mij oo kgevraagd in het ziekenhuis toen ik oververmoeid was en ik weigerde resoluut. GEwoon ook van ah ik geef bv en nee...
En dan ook tja uiteindelijk heb ik die nacht ook onderbroken geslapen maar ja dacht dat eht wel beterde thuis. Maar Sete was gewoon een slecht slaperke
En dan ook tja uiteindelijk heb ik die nacht ook onderbroken geslapen maar ja dacht dat eht wel beterde thuis. Maar Sete was gewoon een slecht slaperke
da's jammer hé
dat vind ik altijd zo sneu
je kijkt zo naar je kindje uit
en dan gunt het je niet echt rust!
ik heb een redelijk zware zwangerschap gehad
maar achteraf een heel gemakkelijk kindje
Nu vergaat het me weer niet makkelijk
(dacht dat ik van het overgeven vanaf was, maar het is vanmorgen terug begonnen!!!
)
Dus... hopelijk weer een gemakkelijk kindje!!!!!!
dat vind ik altijd zo sneu
je kijkt zo naar je kindje uit
en dan gunt het je niet echt rust!
ik heb een redelijk zware zwangerschap gehad
maar achteraf een heel gemakkelijk kindje
Nu vergaat het me weer niet makkelijk
(dacht dat ik van het overgeven vanaf was, maar het is vanmorgen terug begonnen!!!

Dus... hopelijk weer een gemakkelijk kindje!!!!!!
- jong moederke
- Pas blauw
amai...ik hebe en goede zwangerschap gehad. Heb heel veel werk verzet tot vloer leggen op zijn kamertje en zo van die zaken.
Tja maar toch ook neit alles he dat overgeven. Hopelijk kan je ergens toch genieten van je zwangerschap. Da theb ik nu wel goed gedaan maar mis zo wel ontzettend de eerste maanden van Sete zijn bestaan. Ik was zo moe en kon amper uit mijn voeten...i pv trots te zijn voelde ik me gewoon wegzakken in een put
Tja maar toch ook neit alles he dat overgeven. Hopelijk kan je ergens toch genieten van je zwangerschap. Da theb ik nu wel goed gedaan maar mis zo wel ontzettend de eerste maanden van Sete zijn bestaan. Ik was zo moe en kon amper uit mijn voeten...i pv trots te zijn voelde ik me gewoon wegzakken in een put
dat hoor je wel meer he
dat je een heel goed zwangerschap had en dan achteraf voel je je niet goed, precies of je een weerbots krijgt!
dat heb ik gelukkig niet gehad
ik geniet nog wel van mijn zwangerschap hoor,
maar om nu te zeggen dat dit het zaligste is.... daar ben ik heel eerlijk in NEEN!
ik ga niet liegen en zeggen hoe zalig ik het vind om zwanger te zijn
Op zich is het zalig, alleen ik heb niets anders dan ongemakken, en dan is er niets leuks aan
Maar ach, nog eventjes en dan heb ik een leuk babytje!!!
dat je een heel goed zwangerschap had en dan achteraf voel je je niet goed, precies of je een weerbots krijgt!
dat heb ik gelukkig niet gehad
ik geniet nog wel van mijn zwangerschap hoor,
maar om nu te zeggen dat dit het zaligste is.... daar ben ik heel eerlijk in NEEN!
ik ga niet liegen en zeggen hoe zalig ik het vind om zwanger te zijn
Op zich is het zalig, alleen ik heb niets anders dan ongemakken, en dan is er niets leuks aan
Maar ach, nog eventjes en dan heb ik een leuk babytje!!!
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
Hier ben ik dan
Ik heb idd eens flink uitgeslapen, want ik ben weer wakker gebleven tot 2 uur vannacht.
Nix maar dan ook nix doet me denken aan een naderende bevalling.
Strax met de auto naar de keuring
ruiten wassen, strijken, te voet naar de supermarkt, zodat mijn noen goed gevuld is
Mijn zwangerschap zelf liep als een droom: bijna nix van klachten, behalve dat ik te snel en teveel ben aangekomen.
Nu zit ik wel met de schrik, als ik teveel overtijd ga, ik met een KS ga moeten bevallen
Morgen moet ik naar de gyn, zal dan alweer van meer weten.

Ik heb idd eens flink uitgeslapen, want ik ben weer wakker gebleven tot 2 uur vannacht.
Nix maar dan ook nix doet me denken aan een naderende bevalling.
Strax met de auto naar de keuring

ruiten wassen, strijken, te voet naar de supermarkt, zodat mijn noen goed gevuld is

Mijn zwangerschap zelf liep als een droom: bijna nix van klachten, behalve dat ik te snel en teveel ben aangekomen.
Nu zit ik wel met de schrik, als ik teveel overtijd ga, ik met een KS ga moeten bevallen

Morgen moet ik naar de gyn, zal dan alweer van meer weten.
denk niet dat het een KS wordt hoor
als jouw babytje te zwaar wordt laten ze je niet veel overtijd gaan hoor
ik moest 2 dagen nadat ik uitgerekend was normaal gezien terugkomen
was het dan nog niets, gingen ze het inleiden
Maar daar ben ik niet geraakt
en te veel bijkomen gedurende je zwangerschap...
als dat je kindje en jezelf niet hindert, kan dat geen kwaad, vind ik
ik ben de vorige keer ook heel veel aangekomen, maar ik weet niet hoeveel, weegschaal kapot en geen nieuwe gekocht
en dat heeft me niet gehinderd!!!
maar je bent er dus nog!!!
als jouw babytje te zwaar wordt laten ze je niet veel overtijd gaan hoor
ik moest 2 dagen nadat ik uitgerekend was normaal gezien terugkomen
was het dan nog niets, gingen ze het inleiden
Maar daar ben ik niet geraakt

en te veel bijkomen gedurende je zwangerschap...
als dat je kindje en jezelf niet hindert, kan dat geen kwaad, vind ik
ik ben de vorige keer ook heel veel aangekomen, maar ik weet niet hoeveel, weegschaal kapot en geen nieuwe gekocht

en dat heeft me niet gehinderd!!!
maar je bent er dus nog!!!
Ik ben naar de keuring geweest deze morgen, alles ok, tot de remmen gecontroleerd werden
Toen ik bij de garage kwam voor een afspraak zeiden ze dat de zoon deze morgen met zijn vrouwtje binnen was in de kliniek, zij is uitgerekend voor de 23ste
OOk dat nog
Pas op é, ik ben wel blij voor hun natuurlijk, want het is een goeie garagist (=zeldzaam).
pfffffff, ik ben het beu
kom juist terug van Lidl, daar peche cider gekocht, cola en fruitsap en chips en nootjes voor bezoek, da's dan ook weer in orde
Ook naar de post geweest: 0,50 cent was niet voldoende, kheb mogen zegels bijkopen van 0,05 en 0,10
och ja, kweet terwijl wat gedaan

Toen ik bij de garage kwam voor een afspraak zeiden ze dat de zoon deze morgen met zijn vrouwtje binnen was in de kliniek, zij is uitgerekend voor de 23ste

OOk dat nog

Pas op é, ik ben wel blij voor hun natuurlijk, want het is een goeie garagist (=zeldzaam).

pfffffff, ik ben het beu

kom juist terug van Lidl, daar peche cider gekocht, cola en fruitsap en chips en nootjes voor bezoek, da's dan ook weer in orde

Ook naar de post geweest: 0,50 cent was niet voldoende, kheb mogen zegels bijkopen van 0,05 en 0,10

och ja, kweet terwijl wat gedaan