chinese geslachtskalender

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

greet mama van yoran
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door greet mama van yoran » 13 jan 2006, 21:00

hoi

mijn naam is greet en

over pesten kan ik ook veel meepraten hoor.ben vroeger in de lagere school heel veel gepest geweest en dat liep verder tot in het middelbaar maar vanaf het 3 a 4 middelbaar is dat gebeterd soms zeiden ze nog wel iets maar dat werd ik dan echt gewaar dat het maar om te plagen was tegen hetgen dak vroeger allemaal te horen kreeg in het lager.

en twas zoveel dak het me zelfs niet allemaal herinner.

en met mijn naam en achternaam zelfs zijn heel verschillende mogelijkheden hoor.

grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? Afbeelding
fiere meter van dieuwke

http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 13 jan 2006, 21:00

roodharig
ik vind dat zelfs mooi!
maar ik weet dat er bij ons vroeger op school ook mee gelachen werd
Afbeelding
Afbeelding

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 13 jan 2006, 21:02

hier ook iemand met een groot gebrek aan zelfvertrouwen daardoor. en iemand om uit te huilen nee...mijn vriendin waar ik ben bij gaan spelen en zo dat ging goed tot ze mee begon teschelden op me en daardoor bij de andere klik hoorde en ik echt alleen stond
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

spotje
Pas blauw

Bericht door spotje » 13 jan 2006, 21:04

Toen ik 17 was leerde ik mijn beste vriendin kennen, we waren beiden moni's op het speelplein. Sedertdien nog steeds mijn beste vriendin, al leiden we heel verschillende levens voor het moment. Zij is nu 27, woont alleen en is vrijgezel, ik ben 29 woon samen en ben zo zwanger als men maar kan zijn :lol:
Afbeelding
Afbeelding

fozke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door fozke » 13 jan 2006, 21:10

pff, ik heb ook wel soms gebrek aan zelfvertrouwen hoor, sommige dingen geven je toch een deuk he.

Ik ben een jaar serieus tegengewerkt geweest door mijn stagebegeleidster, ik kon niks goed doen voor haar. Ze heeft er alles voor gedaan dat ik zou stoppen met studeren en zeker niet zou slagen. Ik kreeg constant negatieve feedback. Ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld als toen. Ik heb toen mijn ventje leren kennen in die moeilijke periode, gelukkig maar.

Maar dat heeft mij toch wel parten gespeeld, en dat was dan een opvoedster he?? Soit ondertussen heb ik mijn diploma met onderscheiding behaald he.

Maar sommige mensen zijn echt ongelofelijk brutaal, iedereen heeft precies zijn portie al wel gehad?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 13 jan 2006, 21:10

heb hier vanavond al veel gelachen
niet uitlachen hoor
maar ik hou wel van sommige woordspelingen
ik hou van creatieve humor, als jullie begrijpen wat ik bedoel

enkel voorbeeldjes
spelletje 'pak de kat' en 'catch the dog en try him out'
ik ben zo zwanger als men maar kan zijn

ben zelf ook zo'n flapuit
Afbeelding
Afbeelding

greet mama van yoran
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door greet mama van yoran » 13 jan 2006, 21:13

nee niet echt roodharig hoor meer kastanjebruin denk hoor van haarkleur. maar ik was in die tijd een redelijk dikkertje en hoorde ook niet bij de kliek. en dan mijn volledige naam rijmt op elkaar (greet verreet). daarmee dak veel gepest ben geweest hoor.

grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? Afbeelding
fiere meter van dieuwke

http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

spotje
Pas blauw

Bericht door spotje » 13 jan 2006, 21:14

hihi , dan heb je mijn keukentaaltje nog niet gehoord :shock: :lol:

- luiewijvenkieken = kip aan het spit klaargemaakt kopen
- luiewijvensaus = saus uit knorrzakjes of potjes
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 13 jan 2006, 21:17

hé maar dat zeg ik ook hoor!!!
ben al blij dat ik niet alleen zo'n dingen zeg
dacht dat dat kwam omdat ik tussen mannen werk....
mijn ventje ligt nog steeds elke dag in een deuk omwille van mijn uitspraken!
Afbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw

Bericht door spotje » 13 jan 2006, 21:21

die van mij ook, origineel is hij van Kortrijk en heeft ook een hele poos in het buitenland gewoond (lang verhaal) en het plat Ostends verrast hem nog steeds.

Zo zeggen wij tegen een bromvlieg "rulder" de eerste keer dat die dat hoorde..... :lol:
Afbeelding
Afbeelding

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 13 jan 2006, 21:37

op menu hier ook luiwijvensausje hoor...currysaus van knorr uit een zakje...niets lekkerder dan dat
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Katia

Bericht door Katia » 13 jan 2006, 22:35

das van dat rijmpje:

Wendy Pendy Potloodgat
heel de stad is volgekakt,
alle kinderen krijgen een koek
behalve Wendy kakkebroek

:lol::lol::lol:

Das een Booms rijmpje dat door heel het land gegaan is...
Ik ben met dat rijmpje grootgebracht :D
Maar dat is niet per se met Wendy hoor... dat zeiden wij met iedereen waar we zin in hadden :wink:

spotje
Pas blauw

Bericht door spotje » 14 jan 2006, 09:11

jong moederke schreef:op menu hier ook luiwijvensausje hoor...currysaus van knorr uit een zakje...niets lekkerder dan dat
hihi :lol:
Afbeelding
Afbeelding

fozke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door fozke » 14 jan 2006, 09:20

Wij eten luiwijvensoep :lol:

Kippensoep voor iedereen...alhoewel ik veel liever tomatensoep eet.

Maar die van die actie van de kippensoep zijn bij mijn man op het werk geweest, en toen had hij een hele doos bij, dus nu maar soep eten he :lol: , maar gelukkig is dat 1 van mijn zwangerschapsgoestingskes.

Ah grappige uitspraken, ik doe het soms nog, maar nu is mijn brein nog nie voldoende wakker om er eentje te bedenken precies.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

spotje
Pas blauw

Bericht door spotje » 14 jan 2006, 09:22

Wat eten we vanavond?

"Filets van garnalen!"
Afbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw

Bericht door spotje » 14 jan 2006, 09:22

Dit jaar gaan we op reis naar Nivers en Gasquin :lol:
Afbeelding
Afbeelding

fozke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door fozke » 14 jan 2006, 09:47

Klinkt interessant die reisbesteming :lol:

wij gaan wel ergens hene, maar weten nog niet naar waar...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 14 jan 2006, 10:24

Aan al de gepesten hier, 'k vind dat echt erg voor jullie. Kinderen kunnen zo wreed zijn, he? ik was zelf nooit echt een pester en ben nooit echt gepest geweest maar ik was het krapuul van de school, grote mond, brossen (spijbelen, dus) enz... Automatisch werd ik van vanalles beschuldigd. Zelfs van pesterijen. Als er iets gebeurd was, zal sarah daar wel voor iets tussen gezeten hebben. Zo heb ik strafstudie's gekregen voor dingen die ik nooit heb gedaan.
Ik ben daar natuurlijk niet naartoe gegaan :wink: Maar dat was ook niet zo leuk hoor. Ik werd vooral "gepest" door mijn leerkrachten want een eerlijke kans gaven ze me nooit. Telkens als ik aan het begin van een nieuw schooljaar stond, had ik mezelf voorgenomen om deze keer op z'n minst wat beleefd te zijn tegen de leerkrachten :wink: Maar die leerkrachten namen altijd het zekere voor het onzekere en gaven me al op voor ik de klas binnenkwam. Was er gepraat in de klas, werd er nog niet omgekeken, alleen gezegd "Ja Sarah ga maar op de gang staan" :shock:
Tsja en dan verschieten ze ervan dat mijn geduld opraakt. :roll:

fozke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door fozke » 14 jan 2006, 10:27

Ja leerkrachten zijn ook niet altijd even subtiel he :(
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 14 jan 2006, 10:40

En die leerkachten die binnenkomen, hun les aframmelen en weer vertrekken :roll: Echt, hoe verwachten die dat de kinderen interesse blijven tonen als ze hun lessen tegen hun goesting geven?
En andere leerkrachten die zeggen "Als je niet kan volgen, vraag dan iets" Yeah right, ik mocht dat dus niet. Want als ik een vraagje stelde over de les, was ik zogezegd toch al niet aan het opletten en antwoorden ze me al niet meer. :roll:

spotje
Pas blauw

Bericht door spotje » 14 jan 2006, 10:57

"Eens een dief, altijd een dief" zegt het spreekwoord. Spijtig dat veel leerkrachten dat voor waar nemen.
Je moet echt kweetnietwat doen om hun vertrouwen weer te hebben :roll:
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 14 jan 2006, 11:05

Pff, ik deed die moeite al zelfs niet meer.
Ik ben "braver" geworden toen ik naar de Coloma in Mechelen mocht gaan. In de kunstafdelingg. Die leerkrachten waren allemaal kunstenaars, deden vaak tentoonstellingen van hun eigen werk (de ene deed karikaturen, de andere kunstschilderijen enz...) Dat was het soort volkje waar ik me goed bij voelde. Heel open minded mensen, daar ben ik echt to rust gekomen. Die mensen gaven je ook keer op keer weer kansen en je kon altijd met hen gaan praten...
Ik hoop dat ons Lani dat kunstzinnige van mij heeft geërfd, dan zitten we op hetzelfde niveau. :D

spotje
Pas blauw

Bericht door spotje » 14 jan 2006, 11:10

Tof! Het is normaal ook hé, dat je meer gemotiveerd bent als je éénmaal de richting gevonden hebt die bij je past :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 14 jan 2006, 11:31

Ja, het eerste jaar was ik erover maar het 2de jaar toch nog ruzie gemaakt met een leerkracht (mijn eigen fout, hoor) en mijn tekeningen 1 dag te laat ingeleverd. Ik was de dag voordien ziek en ik kon mijn tekeningen meegeven met mijn broer, die ging daar ook naar school maar een andere richting, maar ik was dat dus helemaal vergeten, he?
Spijtig genoeg wist mijn leerkracht dat ik die mogelijkheid had om toch op tijd mijn tekeningen af te geven, dus helaas, hij heeft me gebuisd. Ons moeder heeft me dan wéér van richting doen veranderen en wéér van school doen veranderen en dan zat ik wéér in een richting dat me totaal niet boeide. Welgeteld 1 maand heb ik daar gezeten, dan op een middag gewoon weggegaan en weggebleven. En dan ben ik leercontract gaan doen. Dan moest ik maar 1 dag per week naar school in Antwerpen en de rest werken. Echt, dàt deed ik graag, werken! En die school was ook de max. Daar was je geen nummer, geen kind of leerling, je was daar een jongvolwassene met oog op de toekomst. :wink: Zo werd je daar omschreven. Ik heb daar een paar goede en interessante mensen leren kennen. Ik deed mijn job graag, had een heleboel verantwoordelijkheid maar spijtig genoeg werd het toch niet goed betaald om voor de rest van mijn leven te doen, dus ben ik er na mijn studie's gestopt.

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 14 jan 2006, 11:31

Amai Sarah, praat nog wat meer over jezelf :roll:

Tamaravh
Pas blauw

Bericht door Tamaravh » 14 jan 2006, 11:51

Als ik een jongen zou geweest zijn zou ik Davy genoemd hebben zoals nog zovele van mijn leeftijd :lol: Tegen mij zeggen er veel Tanja ipv Tamara, waar ze het halen ik weet het niet maar dat gebeurt heel regelmatig. In het middelbaar ben ik ook een tijdje gepest geweest, ik liet mij altijd veel te veel doen, met ouder te worden heb ik meer haar op mijn tanden gekregen en nu laat ik mij zo nemeer doen. Ik kom dat meisje nog regelmatig tegen en kan daar niet vriendelijk tegen zijn, die verstaat dat niet omdat we toen nog kinderen waren en dat dat toch allemaal al lang voorbij is maar zo ben ik nu eenmaal. Ik heb heel veel geduld en kan mij lang inhouden maar als het voor mij te ver gaat dan is het voor altijd gedaan. Een beetje haatdragend zeker ?? :roll:
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 14 jan 2006, 12:09

Ik ben persoonlijk van mening dat iedereen wel het recht heeft om iemand te haten. Ik haat ook iemand maar heb daar ook grondige redenen voor.

Tamaravh
Pas blauw

Bericht door Tamaravh » 14 jan 2006, 12:16

Bij mij was dat uiteindelijk enkel onschuldig gepest zoals zoveel doen op die leeftijd maar ik kwam toen juist in een nieuwe school waar ik niemand kende en dat heeft mij zo geraakt dat ik dat nooit meer vergeten ben. Als ik iemand graag heb zal ik er heel veel voor doen en hun helpen zoveel als ik kan maar als ze mij of mijn gezin raken dan is het voor eens en voor altijd gedaan. Vergeven is niet echt mijn sterkste kant :twisted: .
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 14 jan 2006, 12:59

och ja... ik werd letterlijk de klas buitengepest door de leerkrachten enkel en alleen omdat ik in VSK (Vlaamse Scholierenkoepel) zat (en zit) en ik dus opkwam (opkom) voor de rechten van de scholieren!!!
Geen enkele leerkracht die daar tegen kon omdat zij natuurlijk meer rechten hadden en dat wouden ze mij maar al te graag bewijzen! :roll:

Ook was ik het buitenbeentje van de klas die met geen enkel klasgenootje overeenkwam en het vertikte om te lachen (heb ooit een leraar gehad die mij 10% meer op mijn rapport beloofd had als ik dat schooljaar ook maar 1 keer zou lachen :roll: Ik had 100% op het einde van het jaar op zijn vak :roll: waar hij die 10% ging bijtellen is dus nog steeds de vraag... maar natuurlijk vertikte ik dat juist omdat hij zo onozel deed he)
Ik kwam overeen met de leerkrachten waar geen kat mee overeen kwam (met 6 daarvan heb ik nu nog altijd contact om maar niet te zeggen dat dat goede vrienden geworden zijn)...
Volgens hen zei ik altijd zwart als de klas wit zei, maar volgens mij was het andersom: ik zei eerst zwart en dan zei de klas pas wit...

och ja... :roll:

fozke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door fozke » 14 jan 2006, 13:08

IK laat mij nu ook niet meer doen hoor.

Katia gij zijt geen simpel he? :lol: Een speciaal geval :wink:

Ik heb ook 2 personen die ik haat (2 mag toch ook he) maar met gegronde reden hoor. Normaal sta ik voor heel veel open, en verdraag ik ontzettend veel maar die personen zijn net iets te ver gegaan.

en Sarah, vertel maar over jezelf hoor, zo leer ik je wat beter kennen he :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”