Een jongensnaam die past bij Louise?
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Hallo,
Ik weet het geslacht nog niet van ons kleintje, maar een meisjesnaam staat al vast: Louise. Maar we zoeken nog een naam voor een jongen en liefst een naam die past bij Louise, voor als ons 2e een meisje zou zijn.
Hebben jullie suggesties?
Groetjes
Ik weet het geslacht nog niet van ons kleintje, maar een meisjesnaam staat al vast: Louise. Maar we zoeken nog een naam voor een jongen en liefst een naam die past bij Louise, voor als ons 2e een meisje zou zijn.
Hebben jullie suggesties?
Groetjes
Lowie vind ik wel mooi, maar mijn neefje noemt al Lowie...niet dat ik hem zoveel zie, maar ik vind dat toch wat vervelend.
Gilles vind ik ook een hele mooie naam, die staat zeker op ons lijstje.
Math klinkt ook niet slecht...had ik nog niet aan gedacht. Merci voor de tip!
Maxim vind ik wel mooi, maar mijn vriend niet.
Kamiel en Korneel vind ik persoonlijk niet zo geslaagd.
Past Robbe erbij? Ik vind dat wel een mooie naam. Zino (of Zeno) hoor ik ook graag, maar past het erbij?
Mijn eerste keuze was Noah, maar de hond bij mijn oma noemt zo en ik wil mijn kindje niet de naam meegeven van een hond
Nog meer suggesties? wie weet komen er nog meer leuke voorstellen uit de bus
Gilles vind ik ook een hele mooie naam, die staat zeker op ons lijstje.
Math klinkt ook niet slecht...had ik nog niet aan gedacht. Merci voor de tip!
Maxim vind ik wel mooi, maar mijn vriend niet.
Kamiel en Korneel vind ik persoonlijk niet zo geslaagd.
Past Robbe erbij? Ik vind dat wel een mooie naam. Zino (of Zeno) hoor ik ook graag, maar past het erbij?
Mijn eerste keuze was Noah, maar de hond bij mijn oma noemt zo en ik wil mijn kindje niet de naam meegeven van een hond

Nog meer suggesties? wie weet komen er nog meer leuke voorstellen uit de bus
Lenno... klinkt speciaal en past wel bij Louise.straks eens aan mijn ventje vragen, hij doet meestal moeilijk over de namen die ik mooi vind, want als ik dan vraag of hij er ene weet, dan komt hij af met namen van voetballers. En ik haat echt voetbal, dus wil ik niet da mijn zoontje zou geassocieërd worden met een voetballer. toch niet als het echt zo een specifieke naam is die echt typisch is van een voetballer (Ronaldo of weet ik veel wie) En hij komt echt met de meest gekke namen af...ni te doen gewoon.
Lennert vind ik ook wel mooi.
Lennert vind ik ook wel mooi.
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
Sorry voor de late reactie, waren gisterenavond uiteten voor mijn broertje zijn verjaardag en nogal laat opgestaan vandaag
Ja ik heb hem alle namen opgenoemd die hier stonden die ik mooi vind...en het resultaat is dat er voor meneer gene ene goed is, tenzij het er ene van ne voetballer is
Hij loopt al lang in zijn gedachten rond met de naam Milan (Rapaïc, een voetballer, hoe kan het ook anders).
Ik heb ne moeilijke vent. dat is nog zacht uitgedrukt, maar zal wel eens een topic openen hierover en uitleggen, enfin, ik zou er beter een website over opstellen
Gisteren zaten we nog bij zijn grootouders en toen was hij alleen maar bezig over ne jongensnaam en dat m maar veel op hem moet lijken en zo, terwijl we nog ni eens 't geslacht weten... Het lijkt dan zo alsof hij alleen maar ne jongen wilt en een meisje niet goed genoeg is.
Om gek van te worden!

Ja ik heb hem alle namen opgenoemd die hier stonden die ik mooi vind...en het resultaat is dat er voor meneer gene ene goed is, tenzij het er ene van ne voetballer is

Hij loopt al lang in zijn gedachten rond met de naam Milan (Rapaïc, een voetballer, hoe kan het ook anders).
Ik heb ne moeilijke vent. dat is nog zacht uitgedrukt, maar zal wel eens een topic openen hierover en uitleggen, enfin, ik zou er beter een website over opstellen

Gisteren zaten we nog bij zijn grootouders en toen was hij alleen maar bezig over ne jongensnaam en dat m maar veel op hem moet lijken en zo, terwijl we nog ni eens 't geslacht weten... Het lijkt dan zo alsof hij alleen maar ne jongen wilt en een meisje niet goed genoeg is.

- Anneliefje
- Pas blauw
Tristan vind ik nog altijd mooi ... (en als ik me niet vergis heet er ook een voetballer zo
)
en ik zal het al maar bekennen ....
Louise staat ook op mijn lijstje samen met Lukas ... maar ssstt nog tegen niemand zeggen hé
verder euhm ...
Korniel
Brendt
Bavo
Simon
Matteo (zoontje van mijn nicht, gekocht eind november, heet zo)
Victor
Senne
Floris

en ik zal het al maar bekennen ....
Louise staat ook op mijn lijstje samen met Lukas ... maar ssstt nog tegen niemand zeggen hé

verder euhm ...
Korniel
Brendt
Bavo
Simon
Matteo (zoontje van mijn nicht, gekocht eind november, heet zo)
Victor
Senne
Floris
Wel Anneliefje, Tristan vind ik ook mooi. Tristan past ook goed bij Louise he. Ik ga m dadelijk bij op m'n lijstje zetten en voorstellen aan m'n vriend als hij thuis komt.
Mercikes voor 't idee
En Senne en Victor vind ik ook wel mooi. Oeioei, ik ga nog teveel voorkeuren hebben, zodat ik uiteindelijk ni meer kan kiezen.
Mercikes voor 't idee

En Senne en Victor vind ik ook wel mooi. Oeioei, ik ga nog teveel voorkeuren hebben, zodat ik uiteindelijk ni meer kan kiezen.

- jong moederke
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw
Ik heb het altijd al leuk gevonden om namen te kiezen ...
dus tof dat er tussen zitten die in aanmerking komen
Heb al meer dan 10 jaar geleden lijstjes aangelegd ... maar dat is ondertussen al zoveel veranderd
dus het zou me niet verwonderen moest mijn kindje(s) (het is er nog niet hé, zelfs niet in de maak
) ooit nog een andere naam hebben dan ik nu graag hoor
Op dat 1 van de eerste lijstjes stond zelfs Séa voor een meisje, vind het nog leuk maar zou het waarschijnlijk niet meer kiezen.

Heb al meer dan 10 jaar geleden lijstjes aangelegd ... maar dat is ondertussen al zoveel veranderd

Op dat 1 van de eerste lijstjes stond zelfs Séa voor een meisje, vind het nog leuk maar zou het waarschijnlijk niet meer kiezen.
gho... ik weet nog dat ik ooit 21 kinderen wou om al mijn namen op te gebruiken... 
toen kende ik Hugo nog lang ni!
onze 3 jongensnamen stammen daar zelfs nog van af, daar heb ik Hugo van kunnen overtuigen!
wat de rest van die namen waren... euhm... geen idee niet meer
ik weet nog:
- April, June, January, May... dat zou mijne 4-ling zijn
- 2 van onze jongensnamen en Horus... dat was mijne 3-ling
- River en Lake waren een 2-ling
- dan had je onze 3e jongensnaam
- Alexander (naar Alexander de Grote)
voor de rest weet ik het nimmer
zal er eens op peizen!
Weet wel dat ik nimmer weet wat ik mooi vond aan sommige namen
April, June, January, May, Lake
de rest vind ik wel nog mooi

toen kende ik Hugo nog lang ni!
onze 3 jongensnamen stammen daar zelfs nog van af, daar heb ik Hugo van kunnen overtuigen!
wat de rest van die namen waren... euhm... geen idee niet meer

ik weet nog:
- April, June, January, May... dat zou mijne 4-ling zijn

- 2 van onze jongensnamen en Horus... dat was mijne 3-ling
- River en Lake waren een 2-ling
- dan had je onze 3e jongensnaam
- Alexander (naar Alexander de Grote)

voor de rest weet ik het nimmer

zal er eens op peizen!
Weet wel dat ik nimmer weet wat ik mooi vond aan sommige namen

April, June, January, May, Lake

de rest vind ik wel nog mooi
Laatst gewijzigd door Katia op 14 jan 2006, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.