even voorstellen
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Ben een moeder van 22 met 2 kindjes en woon sinds 3jaar samen met mijn vriend die wel de vader is van mijn 2de kind maar niet de vader van mijn 1ste kind. Maar hij heeft hem wel geadopteerd dus officieel wel.
Mijn oudste kindje Dave is 4jaar en zit in de 2de kleuterklas wat hij heel fijn vind en mijn 2de kindje Jordy is 15 maanden bijna maar hij kan nog altijd niet lopen wat mij wel wat zorgen baart soms.
Zijn er nog kindjes die rond deze leeftijd of later nog altijd niet stapte alleen??
Vriendelijke groetjes
Kelly
Mijn oudste kindje Dave is 4jaar en zit in de 2de kleuterklas wat hij heel fijn vind en mijn 2de kindje Jordy is 15 maanden bijna maar hij kan nog altijd niet lopen wat mij wel wat zorgen baart soms.
Zijn er nog kindjes die rond deze leeftijd of later nog altijd niet stapte alleen??
Vriendelijke groetjes
Kelly
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
hoi
welkom op het forum ik hoop dat je snel je draai vind en met je vraag kan ik je spijtig genoeg niet helpen want men zoontje is nog maar 12 maand. maar begint al wel stilletjes aan te oefenen om alleen te stappen.
grtz greet
welkom op het forum ik hoop dat je snel je draai vind en met je vraag kan ik je spijtig genoeg niet helpen want men zoontje is nog maar 12 maand. maar begint al wel stilletjes aan te oefenen om alleen te stappen.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
-
- Moderator
- Contacteer:
Hey,
Welkom op dit forum.
Mijn middelste zoontje was 17 maand eer hij stapte, dus je hebt echt nog niets om je zorgen over te maken hoor.
Ieder kind leert het op zijn eigen tempo.
Toen Jarno 1 jaar was, zat hij gewoon. Op 14 maand is hij pas beginnen kruipen, en op 17 maand stapte hij dan eindelijk. Ik had ook al eens aan de dokter gevraagd of dat normaal was. Maar die zei dat je ze pas moet laten onderzoeken (voor spiertjes en zo) als ze op 18 maand nog geen poging doen om aan de hand te lopen.
Dus je hebt nog even de tijd hé.
Dat komt wel allemaal goed. Alles op zijn tijd.
Groetjes.
Welkom op dit forum.
Mijn middelste zoontje was 17 maand eer hij stapte, dus je hebt echt nog niets om je zorgen over te maken hoor.
Ieder kind leert het op zijn eigen tempo.
Toen Jarno 1 jaar was, zat hij gewoon. Op 14 maand is hij pas beginnen kruipen, en op 17 maand stapte hij dan eindelijk. Ik had ook al eens aan de dokter gevraagd of dat normaal was. Maar die zei dat je ze pas moet laten onderzoeken (voor spiertjes en zo) als ze op 18 maand nog geen poging doen om aan de hand te lopen.
Dus je hebt nog even de tijd hé.
Dat komt wel allemaal goed. Alles op zijn tijd.
Groetjes.
Re: even voorstellen
Om te beginnen.. Welkom hier!knauwel schreef:...
En om je gerust te stellen.. Mijn nichtje liep pas op 18 maanden..
-
- Pas blauw