Papa
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Klink toch mooi hé Papa, wat ook mooi klinkt voor de mama.
We zijn enorm fier met de geboorte van ons dochter KYANA.
Ze is op een koude maar mooie winterdag te wereld gekomen en dat op 29/12/2005 om 10u27,
Ze is gekomen via een keizersnee maar dat geeft niet, zodra we het eerste scheeuwtje hoorde waren we meteen verkocht. We wisten al dat het een lichtgewicht ging zijn daarom had ze ook maar een gewicht van 2.575kg en een lengte van 47 cm. Zolang ze maar gezond is. Nu moet ik wel zeggen ik had niet gedacht dat ik zo een bezorgde persoon was. Een bezorgde papa dus, maar dat zal wel normaal zijn, wie zou dat dus niet zijn. Zo zie je maar dat op een winterdag ook steeds de zon kan schijnen.
Jullie zullen nog wel wat van me horen, bezorgt of niet.
groetjes aan allen
We zijn enorm fier met de geboorte van ons dochter KYANA.
Ze is op een koude maar mooie winterdag te wereld gekomen en dat op 29/12/2005 om 10u27,
Ze is gekomen via een keizersnee maar dat geeft niet, zodra we het eerste scheeuwtje hoorde waren we meteen verkocht. We wisten al dat het een lichtgewicht ging zijn daarom had ze ook maar een gewicht van 2.575kg en een lengte van 47 cm. Zolang ze maar gezond is. Nu moet ik wel zeggen ik had niet gedacht dat ik zo een bezorgde persoon was. Een bezorgde papa dus, maar dat zal wel normaal zijn, wie zou dat dus niet zijn. Zo zie je maar dat op een winterdag ook steeds de zon kan schijnen.
Jullie zullen nog wel wat van me horen, bezorgt of niet.
groetjes aan allen
-
- Moderator
- Contacteer:
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
welkom en veel plezier
proficiat met je dochtertje is een echt schatje.
grtz greet
proficiat met je dochtertje is een echt schatje.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
- jong moederke
- Pas blauw
-
- Pas blauw