Ik zie hier bollekes op mijn buik op en neer gaan bij de vleet....heerlijk
dat kan toch zo leuk zijn
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Mijn kleine kapoen is hier nog een nachtfitnessessie aan het houden geloof ik 

- 
				Katia

- jong moederke
 - Pas blauw

ik heb eens een dag gehad dat Sete neit bewoog...dan ben  ik nog gevallen ook op mijn rug en hij bewoog nog steeds niet...snachts eindelijk wel.
Nu is een vriendin van ons zwanger en ze loopt op haar einde en als ze zo zit te vertellen dat haar kindje weer heftig aan het bewegen is dan voel ik toch enigzins zo een leegte in mijn buik terug...DAt mis ik nu zo hard he.
Ik had toen ik zwanger was savonds ook wel eens een speeluurtje...reactie uitlokken
			Nu is een vriendin van ons zwanger en ze loopt op haar einde en als ze zo zit te vertellen dat haar kindje weer heftig aan het bewegen is dan voel ik toch enigzins zo een leegte in mijn buik terug...DAt mis ik nu zo hard he.
Ik had toen ik zwanger was savonds ook wel eens een speeluurtje...reactie uitlokken
- jong moederke
 - Pas blauw

- jong moederke
 - Pas blauw

- jong moederke
 - Pas blauw

Hier ook, maar nu kan hij er niet meer naastkijken, de gekke vormen die mijn buik aanneemt zeg!fozke schreef:Awel het heeft hier heel lang geduurd vooraleer de papa ons amelie voelde, elke keer als hij zijn hand op mijn buik legde, stopte ze met spelen. Ocharme, hij zat er wel wat mee in, maar ze heeft het naderhand dubbel en dik goedgemaakt.
- jong moederke
 - Pas blauw

- Karen/1982
 - Pas blauw

Ik vond dat ook zo'n zalig gevoel! Sverre bewoog meestal heel hard 's avonds als ik in bed lag. Ik kon dan echt gewoon liggen genieten van zijn bewegingen. Tegen het einde kon je mijn buik ook zo duidelijk zien bewegen, 't was alsof er een storm aan de gang was. Ik heb dikwijls gehoopt dat dit misschien een teken was dat hij zich aan het draaien was, maar nee hoor, hij bleef mooi met zijn hoofdje omhoog liggen!
Bij ons net hetzelfde: vanaf het moment dat mijn man zijn hand op mijn buik legde, stopte Sverre met bewegen. Het was alsof hij het met opzet deed.
			Bij ons net hetzelfde: vanaf het moment dat mijn man zijn hand op mijn buik legde, stopte Sverre met bewegen. Het was alsof hij het met opzet deed.