tweestrijd
Moderators:Welcome, Moderators
Net iets raar gebeurd: ik had buiten ondergoed niets meer aan en Hugo bekeek mij en had ineens de ingeving dat ik mss terug zwanger zou kunnen zijn... wat uiteindelijk wel zou kunnen... niet dat we het ervoor doen, maar we zijn het kotsbeu om tijdens iedere vrijpartij ons in de helft te moeten bedenken dat we voorzichtig moeten zijn...
Maar nu komt het...
hoe meer ik erover nadenk hoe tweestrijdiger mijn gevoelens zijn!
Langs de ene kant sta ik te popelen om terug zwanger te zijn en terug een levend wezentje in mij te voelen... we zijn er echt wel klaar voor!
Maar langs de andere kant, ocharme Troia!!!
Nu heeft ze ons nog alleen, is het niet wat vroeg om ons al te moeten delen??
En de borstvoeding dan? Ik wil echt nog niet ophouden... ok, ik kan tandemvoeden, maar hoe lang hou je zoiets vol? Ik zou het echt erg vinden voor Troia! Mijn hart breekt zowaar als ik daaraan denk...
Het probleem is... als ik ergens voor een keuze moet maken dan luister ik altijd naar wat mijn hart/gevoel mij ingeeft, nooit naar mijn verstand!
Maar nu is het juist mijn hart dat in tweestrijd staat! Mijn verstand heeft hier niks mee te maken...
Als ik nu aan een mogelijke zwangerschap denk dan voel ik zowel grote vreugde als angst...
Echt raar!
Maar nu komt het...
hoe meer ik erover nadenk hoe tweestrijdiger mijn gevoelens zijn!
Langs de ene kant sta ik te popelen om terug zwanger te zijn en terug een levend wezentje in mij te voelen... we zijn er echt wel klaar voor!
Maar langs de andere kant, ocharme Troia!!!
Nu heeft ze ons nog alleen, is het niet wat vroeg om ons al te moeten delen??
En de borstvoeding dan? Ik wil echt nog niet ophouden... ok, ik kan tandemvoeden, maar hoe lang hou je zoiets vol? Ik zou het echt erg vinden voor Troia! Mijn hart breekt zowaar als ik daaraan denk...
Het probleem is... als ik ergens voor een keuze moet maken dan luister ik altijd naar wat mijn hart/gevoel mij ingeeft, nooit naar mijn verstand!
Maar nu is het juist mijn hart dat in tweestrijd staat! Mijn verstand heeft hier niks mee te maken...
Als ik nu aan een mogelijke zwangerschap denk dan voel ik zowel grote vreugde als angst...
Echt raar!
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
het gevoel dat jij hebt dat ken ik ik heb dat gehad met onzen alessio ook .
ik dacht altijd dat ik minder aandacht zou kunnen geven ... uiteindelijk ben ik toch zwanger geraakt en is ons edwardooke geboren.
de aandacht verdeel ik nu tussen hun beide wat redelijk goed lukt en wat er nog is alessio is echt in de zevende hemel en voelt zich zo alleen niet meer. elke avond voor hij gaat slapen geeft hij zijn kleine broertje een kusje en als hij opstaat .
ze spelen zelfs soms tesamen in de dag wat echt schattig is om zien. in ieder geval moest je zwanger zijn proficiat . eens je zwanger bent denk je er anders over .
ik dacht altijd dat ik minder aandacht zou kunnen geven ... uiteindelijk ben ik toch zwanger geraakt en is ons edwardooke geboren.
de aandacht verdeel ik nu tussen hun beide wat redelijk goed lukt en wat er nog is alessio is echt in de zevende hemel en voelt zich zo alleen niet meer. elke avond voor hij gaat slapen geeft hij zijn kleine broertje een kusje en als hij opstaat .
ze spelen zelfs soms tesamen in de dag wat echt schattig is om zien. in ieder geval moest je zwanger zijn proficiat . eens je zwanger bent denk je er anders over .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
pff,zo herkenbaar....toen tjorven een week oud was,sprak ik al van opnieuw zwanger te willen zijn...we hadden dan toch maar besloten om er even mee te wachten...en door omstandigheden is tjor nu 2 jaar voor we er weer aan beginnen...
langs de ene kant ben ik nu wel content...langs de andere kant....
langs de ene kant ben ik nu wel content...langs de andere kant....

ikw as ook zwanger toen we trouwden. nog maar 2 maandjes toen dus je zag het niet.
over die tweestrijd, ik heb nooit getwijfeld aan een 2de zwangerschap. voor de kindjes is het wel leuk als ze iemand hebben om mee te spelen. ik zie dat nu ook. Jamie en Alexi kunnen zo lief samen spelen. je hoort ze dikwijls een hele tijd niet. ook laat Jamie Alexi altijd lachen. en dat is echt wel heel lief om te zien. natuurlijk, er gaat een tijd komen dat ze veelr uzie maken ook maar dat is ook maar normaal. als je altijd op dezelfde mensen moet zien...
.
en nu... nu komt er zelfs al een derde
over die tweestrijd, ik heb nooit getwijfeld aan een 2de zwangerschap. voor de kindjes is het wel leuk als ze iemand hebben om mee te spelen. ik zie dat nu ook. Jamie en Alexi kunnen zo lief samen spelen. je hoort ze dikwijls een hele tijd niet. ook laat Jamie Alexi altijd lachen. en dat is echt wel heel lief om te zien. natuurlijk, er gaat een tijd komen dat ze veelr uzie maken ook maar dat is ook maar normaal. als je altijd op dezelfde mensen moet zien...

en nu... nu komt er zelfs al een derde

ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

tussen onze kindjes zal 2,5 jaar zitten
We wilden ze wel sneller na elkaar, maar dat lukte ons niet...
Ach ja, ik was zo blij toen het uiteindelijk toch zo ver was
Maar enkele dagen/weken later had ik wel zoiets van:
hoe kan ik een 2de kindje nu even graag zien dan ons zoontje?!
Maar dankzij mijn man ben ik daar over heen
Ons zoontje zal maar al te blij zijn dat hij een speelkameraadje heeft.
Dus als je twijfelt, is het nu tijd voor een 2de of niet, is het wel verstandig, hoe gaat mijn eerste daarop reageren....
Niet te lang twijfelen, onze kindjes zijn nog klein genoeg en passen zich zeer snel aan!
Is alleen maar beter voor hen
Dan leren ze omgaan met andere kindjes en leren ze DELEN!
We wilden ze wel sneller na elkaar, maar dat lukte ons niet...
Ach ja, ik was zo blij toen het uiteindelijk toch zo ver was
Maar enkele dagen/weken later had ik wel zoiets van:
hoe kan ik een 2de kindje nu even graag zien dan ons zoontje?!
Maar dankzij mijn man ben ik daar over heen
Ons zoontje zal maar al te blij zijn dat hij een speelkameraadje heeft.
Dus als je twijfelt, is het nu tijd voor een 2de of niet, is het wel verstandig, hoe gaat mijn eerste daarop reageren....
Niet te lang twijfelen, onze kindjes zijn nog klein genoeg en passen zich zeer snel aan!
Is alleen maar beter voor hen
Dan leren ze omgaan met andere kindjes en leren ze DELEN!
we twijfelen niet OF er een 2e komt, want dat komt er zeker en vast en een 3e ook en een 4e ook en verder kan ik nog niet zeggen, daar ben ik nog voor aan het zagen
(in gedachten houden dat het lukt he en dat we na een 2e ofzo niet het gevoel hebben dat het genoeg is)
we twijfelen enkel wanneer...
en nu moet ik het ongeveer wel gaan weten want anders komt er van mijn trouwkleed in de solden kopen niet veel in huis
ja, zit nog steeds in die tweestrijd dus

we twijfelen enkel wanneer...
en nu moet ik het ongeveer wel gaan weten want anders komt er van mijn trouwkleed in de solden kopen niet veel in huis

ja, zit nog steeds in die tweestrijd dus