VOOR ZOEPKE.
Moderators:Dagmar, Moderators
Ik heb hier ergens gelezen (dacht bij "laatste weken") dat Zoepke het erg lastig heeft.
Baarmoederhals is nog niet verstreken en ze loop echt 'op'.
Daarom deze topic voor haar.
Willen jullie me helpen om via deze weg haar moed in de spreken????
Hopelijk komt ze ook hier haar hartje luchten.
Baarmoederhals is nog niet verstreken en ze loop echt 'op'.
Daarom deze topic voor haar.
Willen jullie me helpen om via deze weg haar moed in de spreken????
Hopelijk komt ze ook hier haar hartje luchten.
Zoepke
Amaai , hier zit ik dan , krop in de keel , en een traan , ... dat er nog mensen zijn die zo meeleven .
Thanks .... Morgenvroeg moet ik weer terug naar het ziekenhuis , de kids zijn juist allemaal in bed , en ik voel me een ouwe zeur . Ik weet echt niet meer hoe ik me moet houden van rugpijn . In bad , uit bad , terug erin .... Amaai , gelukkig dat de andere zwangerschappen niet zo zwaar waren , want dan was ik nooit aan vijf geraakt hoor . Bedankt allemaal , ik breng morgen verslag uit ! Maar eigenlijk , ik hoop jullie me effe niet horen , want dat is dan een teken dat ik bevallen ben ! In ieder geval , van het moment dat ik thuis ben kom ik iets zeggen !!! Morgen of volgende week !!! Dikke dank je wel voor jullie steun ! xxx
Thanks .... Morgenvroeg moet ik weer terug naar het ziekenhuis , de kids zijn juist allemaal in bed , en ik voel me een ouwe zeur . Ik weet echt niet meer hoe ik me moet houden van rugpijn . In bad , uit bad , terug erin .... Amaai , gelukkig dat de andere zwangerschappen niet zo zwaar waren , want dan was ik nooit aan vijf geraakt hoor . Bedankt allemaal , ik breng morgen verslag uit ! Maar eigenlijk , ik hoop jullie me effe niet horen , want dat is dan een teken dat ik bevallen ben ! In ieder geval , van het moment dat ik thuis ben kom ik iets zeggen !!! Morgen of volgende week !!! Dikke dank je wel voor jullie steun ! xxx
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit tevoren gevoelt hebt !!!
- jong moederke
- Pas blauw
hey meid laat de moed neit zakken he...toch niet op deze mooie dag. Je wondertje gaat het allemaal waard zijn! En geneit zoveel mogelijk van die kleine zeldzame bewegingen in je buik!
Je kleintje voelt zich nog lekker bij jou anders was ze al lang komen piepen en dat wil zeggen dat jij dat goed doet!
Volhouden...en nog heel even hoor meid
Je kleintje voelt zich nog lekker bij jou anders was ze al lang komen piepen en dat wil zeggen dat jij dat goed doet!
Volhouden...en nog heel even hoor meid
We denken aan je zoepke, de moed niet laten zakken. Nog even doorbijten en je hebt je babytje in je armen en ben je het allemaal vergeten. Ik zal duimen voor je, en wens je sterkte en moed toe voor de komende dagen, weken, maanden.....
Ik hoop dat we wnel weer een babytje mogen verwelkomen!
groetjes en doe dat goed hé!

groetjes en doe dat goed hé!

- jong moederke
- Pas blauw