Op welke leeftijd kregen ze tandjes....?
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Wanneer kregen jullie baby's tandjes..Anaïs is nu net 4 maand en ze is de laatste dagen soms lastig, heel de tijd aan een stuk wenen....ze heeft niet echt koorts...
- jong moederke
- Pas blauw
dat had ik ook...telkens denken dat er tandjes kwamen omdat ik zijn gedrag niet kon thuis brengen..uiteidelijk was hij net geen 8 maand tot de eerste er door kwamen en achteraf een week later nog eens en dan is hij daar pas ziek van geworden. Rode billetjes was ook toen je de tandjes zag zitten
al eens gedacht aan een ontwikkelingssprongetje?
al eens gedacht aan een ontwikkelingssprongetje?
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
onze yoran een week voor ie 6 maand werd kwam zen eerste tandje erdoor.
nu op 11 maanden heeft ie er 5
grtz greet
nu op 11 maanden heeft ie er 5
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
- jong moederke
- Pas blauw
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Rode poep: heeft ze nog niet gehadbarbara schreef:een rode poep, een beetje koorts, een snotneusje, zeveren, slecht eten, overal op knabbelen, rode kaakjes, slecht slapen, altijd bij jou willen zijn om getroost te worden... dat zijn ze volgens mij, die heeft fabio toch allemaal gehadhij had er echt veel last van
barbaraxxx
Koorts: ook nog geen
Snotneusje: heeft ze al enkele weken heel lichtjes
Zeveren: doet ze sowieso....
Slecht eten: ze eet wel een beetje minder....
Knabbelen: ze knabbelt idd op alles die ze vast krijgt
rode kaakjes: heeft ze ook, maar is dat niet van buiten te zijn...
Slecht slapen: Das afhankelijk...
Dus het zullen waarschijnlijk nog geen tandjes zijn

hallo, mijn dochtertje is ook laat begonnen met haar tanden en we dachten eerst dat ze er geen had. ze had ze dan toch uiteindelijk door gekregen en gelukkig voor haar ook niet al te veel pijn.Alleen met haar kiezen heeft ze last gehad. Maak je maar geen zorgen de tandjes komen wel maar bij de een duurt het wat langer dan bij een ander.( de eerste tand was pas na 1 jaar)
Groetjes
Groetjes
Ik heb ook al eens gehoord, dat hoe langer het duurt eer de tandjes komen, hoe pijnlijker...dus laat die tandjes bij de laatbloeiers (ale ja...) maar gauw doorkomen! Amelie heeft er nu 6 en heeft er toch van afgezien hoor...nu dacht ik dat er weer aan het doorkomen waren, rode poep en slecht slapen, maar die symptomen zijn momenteel allebei verdwenen...Ze zal haar eerste verjaardag met 6 tandjes vieren, denk ik