Hey ik ben Dina
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Hey, het is helemaal niet gezegd dat je zenuwen gaat hebben. Ik was de kalmte zelve toen mijn weeën begonnen bij mijn eerste. Ik besefte niet goed dat ik binnen de X aantal uren een kleintje zou hebben.
Bij mijn tweede was ik iets zenuwachtiger, allicht omdat ik toen beter wist wat er allemaal ging gebeuren.
Genieten van je laatste weken bolle buik!!
Bij mijn tweede was ik iets zenuwachtiger, allicht omdat ik toen beter wist wat er allemaal ging gebeuren.
Genieten van je laatste weken bolle buik!!
Gisteren een dagje ziekenhuis gehad... Volgens mijn gynaecoloog was ik ondervoed....??? Echt geloven doe ik dat toch niet hoor, wat ik allemaal binnenslaag op een dag, niet te geloven! Moest ik een hele dag aan een baxter liggen! Mijn bloeddruk was een beetje laag 10,5 over 6 en normaal gezien heb ik 12/8, dus zo heel erg is dat niet hé. Met ons babytje was alles inorde want heb wel 4 keer aan de monitor gelegen met telkens een positief resultaat! Het enige dat ik er aan over gehouden heb is een mega hoofdpijn en een pijnlijke arm... Een echte baaldag dus 

Gisteren een dagje ziekenhuis gehad... Volgens mijn gynaecoloog was ik ondervoed....??? Echt geloven doe ik dat toch niet hoor, wat ik allemaal binnenslaag op een dag, niet te geloven! Moest ik een hele dag aan een baxter liggen! Mijn bloeddruk was een beetje laag 10,5 over 6 en normaal gezien heb ik 12/8, dus zo heel erg is dat niet hé. Met ons babytje was alles inorde want heb wel 4 keer aan de monitor gelegen met telkens een positief resultaat! Het enige dat ik er aan over gehouden heb is een mega hoofdpijn
Veel beterschap. Een te lage bloeddruk is niet zo erg. Heb er ook last van.
Groetjes,
Sigri