Late slaapster....
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Anaïs is altijd zolang wakker 's avonds....soms wel tot 23 of 24u; moet ze gewoon nog haar ritme vinden?
hoi,
Ons lucy bleef ook altijd wakker tot 23/24 uur. Waren zware dagen, maar toen ze zo'n 5 maanden werd viel ze s'avonds rond 8 uur altijd in slaap. Ik heb haar dan eens om 8 uur in bed gelegd en ze sliep door tot 8 uur s'morgens. En toen heeft ze dus haar vijfde voeding laten vallen, ze geven het zelf aan hoor. Sterkte, het gaat voorbij
groetjes
Ons lucy bleef ook altijd wakker tot 23/24 uur. Waren zware dagen, maar toen ze zo'n 5 maanden werd viel ze s'avonds rond 8 uur altijd in slaap. Ik heb haar dan eens om 8 uur in bed gelegd en ze sliep door tot 8 uur s'morgens. En toen heeft ze dus haar vijfde voeding laten vallen, ze geven het zelf aan hoor. Sterkte, het gaat voorbij

groetjes
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Nu slaapt Anaïs een goed uurtje, maar ook nog niet heel vast....hoop dat het geen dutje is
Het is hier ook zo klein, ze hoort ook alles he....als wij tv kijken hoort ze de tv...misschien dat ze ook daardoor afgeleid wordt...nu ja ik kan niet klagen, ze slaapt voor het moment....en zo weet ik nu ook dat ik niet alleen ben