Moderators:Welcome, Moderators
Mijnheer Welcome, we hebben ondertussen onze lijst al gelegd in de dichtsbijzijnde Welcome Baby winkel. We hebben aan de mevrouw gevraagd of zij jou kent en ze heeft ja gezegd. Dat was wel fijn: meer dan 2 uur lang de mooiste spulletjes uitzoeken voor ons Bartje. En toen die mevrouw jou kende vonden we haar al ineens heel sympathiek.welcome schreef:Heel eenvoudig Bart...
Als je een kijkje neemt op onze hoofdsite : www.welcomebaby.be dan kan je daar bij het hoofdstuk produkten alles al eens overlopen.
Je kan uiteraard ook een kijkje nemen in de lijst met dichtstbijzijnde winkels...en daar eens je licht opsteken...of catalogus aanvragen...
Mocht je van plan zijn een geboortelijstje aan te leggen (een aanrader) dan zou ik je aanraden dit 2 of 3 maand voor de bevalling te doen)
De Welcome Baby winkels zijn allen zelfstandige babyspeciaalzaken...met als belangrijkste kenmerk service....en uitleg geven....
Veel succes...
Dat is cliché, maar zelf weet je beterteacher schreef: ik ben tevreden met alles wat ik krijg ook al komt het niet van de lijst.