Frieke en Zoepke: de laatste week..
Moderators:Dagmar, Moderators
Voor Frieke en Zoepke begint de laatste week tot hun uitgerekende datum.. Zouden hun kindjes op zich laten wachten? Komen ze vroeger of mooi op tijd? We zullen nog even geduld moeten hebben, maar hier kunnen we al mee aftellen tot 14 december..
Dus iedereen: steun onze twee hoogzwangeren, want zoals de meesten hier wel weten, de laatste loodjes wegen het zwaarste!
En aan Frieke en Zoepke, hopelijk zijn de laatste dagen niet te zwaar en kan je er nog van genieten ondanks alle lichamelijke ongemakken!!!!
Dus iedereen: steun onze twee hoogzwangeren, want zoals de meesten hier wel weten, de laatste loodjes wegen het zwaarste!
En aan Frieke en Zoepke, hopelijk zijn de laatste dagen niet te zwaar en kan je er nog van genieten ondanks alle lichamelijke ongemakken!!!!
- jong moederke
- Pas blauw
ons aftellen...
Hallo allemaal, zoals jullie bij 'Aftellen van 8 dagen naar...' kunnen lezen ben ik gister naar de gyn geweest en zullen ze de bevalling opwekken zondagavond om 22h. Dus nog 4 daagjes afwachten en dan heel wat uurtjes . Ik ben blij dat iedereen zo meeleeft en ik zal idd nu nog zoveel mogelijk te genieten van de laatste dagen. Want aangezien dit waarschijnlijk ons laatste kindje is, zijn dit ook de laatste paar dagen dat ik dat ongelooflijk gevoel heb in mijn buik van een levend wezentje.
Groetjes en heel veel dank voor jullie steun!
Groetjes en heel veel dank voor jullie steun!
ah, wat een leuk nieuws, alles gepakt? Niks vergeten? Nog eventjes en je kunt je babytje ontmoeten, wat spannend allemaal. Doet me denken aan mijn bevalling......wat gaat het allemaal zo snel! Probeer nog wat te genieten van het zwanger zijn. En in ieder geval wens ik je al een vlotte en snelle bevalling toe!

- jong moederke
- Pas blauw
Ook ik moet maandag binnen gaan . Ik heb nu al de bibbers , en dan te bedenken dat het toch niet de eerste keer is hè ! pfff . Ik vind het niet fijn om aan de gang laten te zetten , maar ja , soms is er geen keuze . Willen jullie allemaal de vingers kruisen , dan komt het misschien toch nog spontaan voor maandag . Ik ga in ieder geval zeker nog genieten van het gepeuter aan mijn ribben en de stampjes , want ook hier is het de laatste . Vijf is meer dan voldoende . Frieke , ik wens je een heel goede bevalling , dan kunnen we volgende week vertellen over onze prachtige baby's .... Toitoi hè , en doe het goed !!! Aan iedereen die zo met ons meeleeft , thanks ..... Dikke knufs vanuit Diepenbeek !!!
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit tevoren gevoelt hebt !!!
- jong moederke
- Pas blauw
Hoi , toch nog effe wat laten horen . Ik ben van gisteren om het vies te zeggen , een heleboel slijm , draadjes en van dat leuks aan het verliezen ? Morgen moet ik binnen , maar als het zo verder gaat dan gaan ze toch nog wel eventjes van mijn lijf blijven hoor !!! Dan hoop ik dat het voor woensdag toch nog spontaan op gang komt . Ik hoop dat ze me een beetje de baas laten blijven over mijn eigen lijf . En anders zal ik het wel gewoon op een lopen zetten zeker ??? Allè , lopen is veel gezegt , hobbelen lijkt er meer op . Ik weet dat ik zo reageer omdat ik bang heb , maar toch ..... Ik hou jullie op de hoogtje ! En Frieke , toitoi voor vanavond hè en veel succes en een wolk van een baby !!! xxxxx
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit tevoren gevoelt hebt !!!
Laatste uurtjes thuis...
Hallo allemaal
Dit zijn mijn laatste uurtjes thuis want vanavond moet ik om 22 h binnen!
Ik ben enorm nerveus en kvoel er me zo slecht bij da ik mijn dochtertje moet achterlaten, stom, ik weet het want ze is in hele goeie handen maar ja, ik draag da kindje zo diep in mijn hart!
Ik hoop da alles goed verloopt, en dat het geen 36 h duurt maar enfin, we zullen maar blijven denken aan het resultaat e. Allez, nu zullen jullie me niet meer horen tot ik terug thuis ben.
Nog veel succes aan zoepke!
Bedankt voor jullie steun!
Groetjes, een bange mama...

Dit zijn mijn laatste uurtjes thuis want vanavond moet ik om 22 h binnen!

Ik ben enorm nerveus en kvoel er me zo slecht bij da ik mijn dochtertje moet achterlaten, stom, ik weet het want ze is in hele goeie handen maar ja, ik draag da kindje zo diep in mijn hart!
Ik hoop da alles goed verloopt, en dat het geen 36 h duurt maar enfin, we zullen maar blijven denken aan het resultaat e. Allez, nu zullen jullie me niet meer horen tot ik terug thuis ben.
Nog veel succes aan zoepke!
Bedankt voor jullie steun!
Groetjes, een bange mama...
Hoi , hier ben ik dan weer , vanmorgen binnen met het idee te bevallen en nu in tranen en stijf van de schrik terug thuis . Mijn baarmoederhals is nog lang en mijn gyneacoloog zet het niet in gang omdat het teveel risico inhoud voor de baby en mezelf . Hij wil het risico niet nemen omdat het bij mijn dochter op dezelfde manier verliep en toen hebben ze als de bliksem moeten ingrijpen omdat haar harttonen wegvielen en nadat ze geboren was heb ikzelf een bloeding gehad zodat ze alles uit de kast hebben moeten halen om mij te redden . Ik ben er echt ondersteboven van ! Wat kan ik nu in Godsname doen om de baarmoederhals doen te rijpen ??? Nu ben ik pas bang , jongens toch ! Ik voel me net een geblutst doosje .... Enfin , ik hoop tenminste dat Frieke het ondertussen gezond en wel stelt en de baby misschien al in haar armen aan het koesteren is . xxx
hey zoepke! dat is wat minder nieuws hé, maar de dokter doet het om op safe te spelen hé. je kindje moet er eens uit, binnenkort kan je die in je armen nemen. je hebt er wellicht op gehoopt dat het er nu al was en je moet nog even wachten, das natuurlijk niet leuk hé. maar de dokter doet het beste voor jou en de baby hé. barbaraxxx
Ferre: ons nieuw wondertje!!
Goeieavond allemaal!
Ik ben ondertussen terug thuis met ons tweede kindje: een hele flinke jongen van 3 kg 740 en 49.5 cm. We hebben hem de naam Ferre gegeven!

Even mijn bevalling kort samenvatten: zondag 12 dec zijn we dus om 22 h binnengegaan en het was al spontaan aan het beginnen, om 6 h 's morgens zijn de weeën dan serieus begonnen. Om 7h45 kwam de dokter langs en hij brak mijn water en om 8 h vroeg ik een epidurale want de weeën waren heel hevig en heel vlug na elkaar.
Maar omdat de anesthesist maar niet afkwam, is de bevalling uiteindelijk zonder epidurale gebeurd. Want plots begon ik te roepen omdat ik geen pauze meer had tss de weeën, de vroedvrouw onderzocht mij en hop, ik mocht verhuizen naar de verloskamer! Met een heel klein hartje want bevallen zonder epidurale klinkt zo pijnlijk he...
Wel, na 3 weeën werd onze zoon om 9h39 geboren! Het is dus heel vlot verlopen en ik was echt wel trots op mezelf dat ik het zonder verdoving goed doorstaan had. Want alle pijn was natuurlijk onmiddellijk vergeten wanneer ik ons zoontje in mijn armen kon koesteren.
Ondertussen zijn we al lekker thuis gesetteld, Febe aanvaardt Ferre heel goed, ze is een echt klein moederke ervoor, heel schattig om te zien.
Zo, ik hoop hier ook vlug een berichtje te horen van Zoepke met hetzelfde zalige nieuws als van mij
Heel vele groetjes!

Even mijn bevalling kort samenvatten: zondag 12 dec zijn we dus om 22 h binnengegaan en het was al spontaan aan het beginnen, om 6 h 's morgens zijn de weeën dan serieus begonnen. Om 7h45 kwam de dokter langs en hij brak mijn water en om 8 h vroeg ik een epidurale want de weeën waren heel hevig en heel vlug na elkaar.

Ondertussen zijn we al lekker thuis gesetteld, Febe aanvaardt Ferre heel goed, ze is een echt klein moederke ervoor, heel schattig om te zien.
Zo, ik hoop hier ook vlug een berichtje te horen van Zoepke met hetzelfde zalige nieuws als van mij

Heel vele groetjes!
-
- Moderator
- Contacteer: